poniedziałek, 28 stycznia 2013

~Rozdział 20~


Gdy mój organizm poczuł, że dostarczył dla siebie odpowiedniej energii do dzisiejszego dnia, przepełniona sił podniosłam się z łóżka i porządnie się przeciągnęłam.Momentalnie promienie słoneczne oświetliły moją twarz tak, że nic nie widziałam.Przesunęłam się lekko do przodu i było idealnie.W pokoju panował lekki zaduch więc postanowiłam otworzyć okno.Pogoda na dworze była przepiękna.Zaczerpnęłam się świeżego powietrza i dopiero w tym momencie poczułam zapach prawdziwego lata.Po chwili wróciłam głową do pomieszczenia i postanowiłam wybrać strój na dzisiaj.Otworzyłam drzwi do mojej garderoby i zagłębiłam się w jej przestrzeni. Wybrałam dość prosty zestaw lekko pomarańczowe szorty i do tego zwiewna czarna koszula, która wpuściłam do środka spodenek. Całość ładnie się komponowało. Nastepnie udałam się do łazienki. tam wyszczotkowałam zęby, wytuszowałam rzęsy przeczesałam moje długie włosy. Od początku tych wakacji nie miałam tak dobrego nastawienia na dzień jak dzisiaj. Byłam pełna entuzjazmu. Wróciłam do sypialni i od razu zalogowałam się na twittera. Weszłam w interakcje - było ich pełno, ale jedna rzecz szczególnie rzuciła mi się w oczy. "Justin Bieber followed you" Co jakim cudem?! Przecież go nawet nie prosiłam, trochę dziwne. Mimo wszystko cieszyłam się jak głupia. Weszłam na profil Malika. Uśmiech jeszcze bardziej mi się poszerzył gdy zobaczyłam jego dwa ostatnie tweety.
To było takie kochane. Zaczynam uświadamiac sobie, że mam ogromne szczęście. Mam nadzieję, że Zayn się naprawde dla mnie zmienił. Kocha mnie i wreszcie zaczynam to dostrzegać. Chociaż ja nie jestem w stosunku do niego fair. On się stara a ja na boku gdzieś czuję chyba coś do Niallera.Tak wiem to dziwne, ale ja nie umiem przestać o nim myśleć. Zechciało mi się powspominać, więc wzięłam do ręki mojego iPhona. Otworzyłam galerię i doszłam do zdjęć z Horanem.Tak bardzo brakuje mi tych chwil. Czas spędzony z nim, jest nie do opisania. Tyle mamy wspólnych tematów, tyle zainteresowań. Moja mama zawsze mi o tym mówi. Rodzice mają z nim bardzo dobry kontakt, dużo lepszy niż z Malikiem. Patrząc na te zdjęcia już wiem, że brakuje mi jego osoby. Teraz przez wszystkie spory z Zaynem urwał nam się kontakt. Niestety to trochę boli. Nie wachając się wybrałam jego numer i zadzwoniłam. Nie odbierał, próbowałam kilka razy - na marne. Od czasu pobicia wogóle ze sobą nie rozmawiamy, a ja już nie moge tak wytrzymać. Zdecydowałam się napisać mu meila. To było chyba najlepsze rozwiązanie. Wygodnie usiadłam na łóżku i zaczęłam pisać...
    "Niall! Czemu tak cholernie się między nami popsuło?"
Nie to nie tak.Walnęłam się w głowę po czym skasowałam tekst.Zaczęłam od nowa.
    "Cześć Niall! Jeśli nie chcesz nie czytaj.Masz prawo.
Słuchaj ja nie dam rady wpłynąć na Zayna.Uwierz, że bardzo bym chciała, ale nie umiem. Nie chcę patrzeć jak cierpisz. To, że Zayn za wszelką cenę chce mieć mnie tylko dla siebie, nie powinno być przeszkodą naszej przyjaźni. Nie uważasz, że nie warto teraz tego przerywać? Proszę odezwij się jak najszybciej i spotkajmy się. Mamy dużo do pogadania.Najbardziej nie lubię momentów, kiedy zaczynam doceniać człowieka, którego straciłam. Kiedy rozumiem ile dla mnie znaczył, a jedyne co mi pozostało to żyć ze świadomością, że nie mam szans na jego odzyskanie.
                                                                             Clara xx "
Wysłałam. Mam nadzieję, że weźmie tą wiadomość do siebie.
Nagle usłyszałam wołanie taty z dołu.
- Clara, jesteś?
Szczęśliwa tym, że pewnie przyjechał z mamą i małym James'em szybko zbiegłam na dół. Od razu podbiegłam do rodzicielki, która trzymała mojego braciszka.
- Jaki słodki - powiedziałam przyglądając mu się - Wezmę go na górę, dobrze?
- Tylko uważaj na niego - podała mi go na ręcę
Uśmiechnęłam się do maluszka i ostroznie zaniosłam go do jego pokoju na piętrze. Położyłam go do łóżeczka i zaczęłam mu się przyglądać. Kocham małe dzieci a szczególnie takie jak on pod warunkiem, że nie płaczą.
Nagle poczułam jak "ktoś" z kilkudniowym zarostem całuje mnie w szyje.Przeszedł mnie lekki dreszcz. Obróciłam się i zobaczyłam Zayna. Chłopak od razu mnie pocałował.
- Hej kochanie - oparł głowę o moje czoło
- Miło cię znów widzieć - uśmiechnęłam się - Ale jak się tu znalazłeś? - odsunęłam się
- Wszedłem z twoimi rodzicami, ty byłaś tak zapatrzona w młodego, że mnie nie zauwazyłaś - wzruszył ramionami
- Głupek z Ciebie - wypjęłam język w jego stronę - Czemu nie powiedziałeś, że przyjeżdżasz?
- To miała być niespodzianka - przyciągnął mnie do siebie - Nie cieszysz się?
- Przestań. Pewnie, że się cieszę. Zostaniesz dłużej prawda? - odwróciłam się do dziecka
- Mogę zostać nawet na zawsze - stanął obok mnie i zadziornie się uśmiechnął
Zaśmiałam się. Potem przez dłuższy czas przypatrywałam się w jaki sposób Zayn patrzy na maluszka - tak jakby zapomniał o całym świecie. Co chwila uśmiechał się do niego i łapał go za dłoń, kótra była kilkanaście razy mniejsza od jego.Przymierzył pięść James's do swojej i zrobiłam zdjęcie, które od razu poleciało na twittera.
- Dość tego dobrego - do pokoju weszła mama szeroko się uśmiechając- James musi odpocząć
- Jasne, już się zbieramy - chwyciłam Zayna za rękę i opuściliśmy pokój. Wyprzedziłam go i pobiegłam do swojej sypialni.
Po chwili mulat dołączył do mnie.
- Pójdziemy do sklepu? - zapytał
- Tylko nie mów, że po szlugi?
Chłopak tylko pokiwał głową.On dobrze wie, że nie lubię gdy pali.Jednak zgodziłam się.
- Zanim wyjdziemy mam dla ciebie propozycję - wyszczerzył szereg białych ząbków
Spojrzłam na niego spodełba.
- No więc razem z chłopakami wybieramy się na tydzień na mini wakacje. Na obrzeżach Londynu mamy domki nad jeziorem. Czy chciałabyś tam z nami pojechać? Oczywiście możesz wziąć ze sobą Nancy, bo wiem jak mało czasu ze sobą spędzacie.
- Naprawdę?! Nawet nie wiesz jak się cieszę Zayn - rzuciłam mu się na szyje - Jesteś taki kochany - musnęłam jego usta
Potem zeszliśmy na dół i błagałam rodziców, żeby pozwolili mi na wyjazd. O dziwo zgodzili się bez żadnego ale. Podziękowałam im i razem z Malikiem udaliśmy się do sklepu.W pewnym momencie Zayn kazał mi stanąć w miejscu i po chwili zrobił mi zdjęcie.
- Pozwolisz, że ustawię sobie na tapetę? - uśmiechnął się
- No jasne - odparłam i zdjęciu już po paru sekundach ozdabiało wyświetlacz w iPhonie chłopaka.
- Pięknie - pocałował mnie w policzek
Udaliśmy się dalej. Trzymaliśmy się za ręcę i przechadzaliśmy się głównymi ulicami Londynu.Po 5 minutach znaleźliśmy się pod sklepem.
- Wejdź sam, ja poczekam - rzuciłam i mulat wszedł do lokalu
Oparłam się o ścianę i cierpliwie czekałam na mojego chłopaka.Nagle zauważyłam Niallera gdzieś po drugiej stronie ulicy.Wychodził z jednego ze sklepów odzieżowych i podchodził do swojego auta. Na sam jego widok serce zaczęło mi szybciej bić, chciałam podejść, jednak jakaś siła utrzymywała mnie w miejscu. Po chwili Zayn wyszedł ze sklepu a Niall odjechał samochodem.
- Coś nie tak? - spytał widząc zmieszanie na mojej twarzy
- Zayn ja muszę Ci to w końcu powiedzieć - złapałam się za głowę - Nie chcę Cię oszukiwać. Zawsze temu zaprzeczałam nie dopuszczałam do siebie tych myśli, ale ja chyba coś naprawdę czuje do Nialla.
Mulat zaczął się odemnie oddalać. Złapałam go za rękę i odwróciłam w swoją stronę. Spojrzałam w jego piękne oczy, w których zobaczyłam tyle smutku jak nigdy dotąd.
- Ja nie wiem co powiedzieć. To znaczy, że nie chcesz ze mną już dłużej być? - jego oczy zaszkliły się
- Skąd takie pytanie? Chcę, żebyś mi pomógł, bo nie wiem co mam zrobić. Zayn ja, ja Cię naprawdę kocham - przełknęłam slinę, bo pierwszy raz mu to powiedziałam - Do Nialla to już nie jest takie silne uczucie jak do Ciebie, ale nie mogę przestac o nim myśleć. Chcę go traktować tylko jak przyjaciela.
- Rozumiem. Spokojnie, razem przez to przejdziemy - przytulił mnie i pocałował w środek głowy
W niezręcznej ciszy wróciliśmy do domu.Przez resztę dnia dużo dyskutowaliśmy leżąc u mnie w pokoju.

*wieczór*
Podczas gdy Zayn pomagał w czymś mojemu tacie dostałam sms od Horana. Poprosił mnie o spotkanie i o to, żebym przyszła do niego do domu. Chciał uniknąć zbędnych sensacji. Zrobiłam to o co prosił. Dyskretnie wyszłam z domu, wiedziała o tym tylko moja mama i szybko udałam się na wskazany adres. Już po 10 minutach zapukałam do jego drzwi. Uśmiechnęłam się, gdy go zobaczyłam jednak on nie okazywał, żadnych emocji.
- Usiądź - powiedział gdy znaleźliśmy się w salonie - Chcesz coś do picia?
- Poproszę - odparłam
Wlał do dwóch szklanek soku pomarańczowego i usiadł na przeciwko mnie.
- Przeczytałem twoją wiadomość, więc musimy to w końcu wyjaśnić - mówił chłodno - Nie uważasz, że ja wam tylko przeszkadzam?
- Nie
- Słuchaj - chwycił moje dłonie - Ja już tak nie chcę. Nie mogę mieszać Ci w życiu. Nie jest warto - wzruszył ramionami
- Jeśli nie spróbujesz , to nigdy się nie dowiesz czy było warto
- Próbowałem już przecież. Sama widzisz jak to się kończy. Myślę, że nie da się już niczego uratować
- O czym ty mówisz Niall? - łzy zaczęły lecieć po moich policzkach
- Musimy o sobie zapomnieć. Proszę nie płacz. Potem przekonasz się, że było warto. Musisz być silna. Masz przy sobie Zayna, nie zapominaj o nim. On jest teraz podstawą twojego szczęścia. Kochasz go. Nie strać tej miłość, której przez tyle czasu Ci brakowało
- Niall, ale to ty rozumiesz mnie bardziej niż ktokolwiek. Wiesz o mnie więcej. Zawsze wiesz jak mi pomóc. I mam teraz poprostu tak o tobie zapomnieć? Udawać, że się nie znamy?
- Mówię Ci to po raz kolejny , tak będzie lepiej. Może kiedyś przyjdzie taki czas, kiedy wróci to wszystko na nowo, ale nie teraz.
- Horan! Wybij to sobie z głowy. Jakie kiedyś? Czemu nie teraz? Proszę, nie rób mi tego - w tej chwili już płakałam
- Lepiej będzie jak już pójdziesz - wstał z kanapy
- Nie rób mi tego - wyszlochałam ponownie półszeptem
Chłopak spojrzał na mnie. Jego zaszklone tęczówki były bardziej niebieskie niz zawsze. Wskazał ręką drzwi i spuścił wzrok. Widziałam, że to jest dla niego ciężkie tak samo jak dla mnie, ale zgrywał twardego. Zrobiłam to o co prosił. Gdy przekroczyłam próg usłyszałam z jego ust "Jedno jest ważne - masz być szczęśliwa". Nie odwróciłam się nie umiałam. Odgarnęłam włosy z twarzy i zaczęłam biec.

*oczami Zayna*
Skończyłem pomagać ojcu Clary i wróciłem na górę do jej sypialni. Siedziała na parapecie i jak mi się wydawało płakała. Podszedłem bliżej i nie myliłem się. Płakała jak nigdy dotad, przestraszyłem się, więc mocno ją przytuliłem.
- Co się stało? - gładziłem ją po włosach
W przeciągu 5 minut opowiedziała mi o całej rozmowy z moim kumplem. Z jednej strony cieszę się, że nie będzie nam już przeszkadzał a z drugiej Clara przez to bardzo cierpi. Niestety to drugie bardziej mnie rani. Muszę jej jakoś pomóc. Muszę ją zrozumieć i dac jej to czego tak bardzo oczekuje. Wyrozumiałości i dużo oczucia. Żałuję, że wcześniej tyle się kłóciliśmy, nie było warto. Straciłem jej zaufanie, na które teraz tak bardzo pracuje. Muszę je odzyskać.
- Wszystko będzie dobrze. Pamiętaj jestem przy tobie - ucałowałem ją w czoło
Położyliśmy się na łóżko. Clara mocno przytuliła się do mnie i po chwili usnęła.

- - - - - - - -
Hello! :)
Mam ferie a wy? :)) Dzięki nim nadrobię trochę z rozdziałami :)
Mam do was kilka spraw!
1. Jak się podoba rozdział? Nie zawaliłam?
2. Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga? Ja osobiście jestem zachwycona *.* <od razu mówię, że nie ja wykonywałam szablon>
3. Zastanawiam się nad dodaniem zakładki "pytania do mnie" czyli będziecie mogli mnie tam pytać o co chcecie, bo jak wiecie w komentarzach pod rozdziałem nie odpowiadam :) Robić czy nie? Piszcie :)
4. Ostatnio coraz mniej komentujecie ;x Ja nie wiem co się dzieje? Pisze coraz gorsze rozdziały? Czy co? ;c
5. Nominujecie mnie do Liebster Award , przepraszam ale nie mam na to czasu ;x
6. W drugim tygodniu moich ferii pojawi się lista polecanych przezemnie blogów. Kto wie, może znajdzie się tam twój? :)
7.Jeśli chcesz być powiadamiana o nowych rozdziałach na tt a nie podałaś mi jeszcze nicku , napisz go w komentarzu xx  teraz mam na liście ponad 30 osób ;o <33
8. Obserwujcie mnie na tt @yep_Nialler , pytajcie o follow back:)
- - - - - - - -
To chyba wszystko przepraszam, że się tak rozpisałam ;x
Do następnego, Horan69 :)

45 komentarzy:

  1. świetny!!!!!!! zapraszam do mnie http://emmma9832.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Heuheuheuheu . Ja też mam ferie . Nie mogę się doczekać następnego rozdziału . To opowiadanie za bardzo wciąga . Uzależniłam się . Dodaj szybko następny , bo nie wytrzymam . Pozdrawiam . *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ferie ;D. Nie, nie zawaliłaś bo wyszedł ci świetnie. Nowy wygląd bloga jest super, jak weszłam to nie poznałam. Nie, nie piszesz coraz gorszych rozdziałów, piszesz coraz lepsze. Czekam na nexta. ;P @Karola_Horan69

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jak zawsze świetny. Irytuję mnie jedynie fakt że Clara oszukuję samą siebie. Najpiew Niall, później Zayn. Ja osobiście wyobrażam sobie bardziej Clare z Zayn'em. No ale czuję że będzie na odwrót. x

    Przepraszam za jakiekolwiek błędy w komentarzu ale pisałam na telefonie i autocorrect się czasami czepia :D xo

    OdpowiedzUsuń
  5. FBJQDFQSDHFNASFDNFIDFN -----> JARAM SIĘ *o*
    kocham ! to jest po prostu zajebiste !
    i tak jak inne osoby jestem od twojego opowiadania uzależniona *_______*
    chcę wiedzieć co będzie dalej ! dawaj nexta bo nie wytrzymam !
    wygląd - zajebisty (pisałam na tt)
    hahahaha dobry joke, nie ...
    piszesz coraz lepsze a nie coraz gorsze, chyba masz gorączkę O.o pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Rozdział zajebisty! *.* nie nie piszesz gorszych rozdziałów są zajebiste!
    2. Wygląd bardzo fajny tylko przez to że są białe litery to troche kiepsko widać
    3. No taka zakładka byłaby spoko, ale może lepiej zrobić zakładkę 'spam' żeby tam reklamowali swoje blogi

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Nie, nie zawaliłaś.
    2. Genialny jest!
    3. Sądzę, że to dobry pomysł :)
    4. Ni wiem czy to tylko moje odczucie, ale według mnie rozdziały są coraz lepsze, a czemu liczba komentarzy spada - nie wiem. Niestety z własnego doświadczenia wiem, że czasami ktoś komentuje tylko po to by zareklamować swojego bloga i później już na niego nie wchodzi, więc to może być przyczyną.

    Ogólnie rozdział bardzo mi się podoba, ale oni nie mogą tak po prostu o sobie zapomnieć! Czekam na ten moment, gdy w końcu ze sobą będą :)
    Serdecznie pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Jest świetny ;)
    2. Wygląd nieziemski ;)
    3. Pomysł nie jest zły ;)
    4. Rozdziały są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko dobrze ci wyszło ;D Jest extra i czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, zacznę od wyglądu, jestem w szoku, nie poznałam wgl tego bloga ;3 Rozdział jak zwykle genialny, bo Ty tylko piszesz genialne rozdziały *.* Zazdroszczę talentu ;)
    Kurcze, miałam nadzieję, że Clara jak spotka się z Niallem to jakoś ze sobą porozmawiają, wytłumaczą to sobie, a on ją tak spławił ;C Aż łezka w oku się kręci. Mam nadzieję, że jak najszybciej się jeszcze spotkają ;3
    Dziwne, ze liczba komentarzy spada, nie mam pojęcia czemy, bo piszesz na prawdę rewelacyjnie! ;)
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział <3
    Ale się rozpisałam haha
    @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww . Wygląd - normalnie nie ma co, jest zajeb***y. ; ) Jeszcze ładniejszy niż ten, co był wcześniej. :) Rozdział też jest mega przecudowny. *,* Dużo smutku jest. Gdy czytałam rozmowę z Niall`em prawie się popłakałam. ; \
    Co do tej zakładki na pytania, to dobry pomysł. ^^
    Nie piszesz złych rozdziałów , wręcz przeciwnie. Nie chce się tu wypowiadać za innych, ale niektórym dziewczyną zapewne nie chce się pisać długich komentarzy, więc nie przejmuj się. xd Piszesz cudne rozdziały. :3

    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE NIE NIE! Piszesz znakomite rozdzialy, wrecz przeciwnie do tego co napisalas, piszesz coraz lepiej! Za kazdym razem kiedy wchodze na interakcje to sprawdzam od razu, czy jest cos od Ciebie. ;) jestes niesamowita. Kazdy rozdzial czytam na jednym tchu, bo jest tak ekscytujacy. ;o bede szczesliwa kiedy zdobedziesz jakies miejsce na tym konkursie. ;) nie moge doczekac sie nastepnego! :cccc tak, przez caly czas teraz bede smutac. ;cc czekam! joaska.xd :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Clara musi byc z Zaynem! :)
    Kocham twojego bloga. Kazdy rozdzial jest cudowny i wspanialy :)) Kocham cie kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kochana :* czekam na next'a :)

    + zapraszam do siebie
    http://love-one-direction-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny. *.* Nie mogę się doczekać następnego.: )

    Zapraszam do siebie:
    http://ooooooppppccccc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na następny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana widzę że ferie Ci służą :). Rozdział zajebisty, pełen emocji, radości i łez. James witamy na świecie. Niall odsuwa się w cień :( szkoda, mam do niego słabość. Weny! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że między Clarą,a Zayn'em jest już wszystko ok . : )Dobrze, że Malik w końcu jest taki wyrozumiały i nie denerwuje się o głupoty. Rozdział fajny . Czekam na nn . : ) Dodawaj szybko !

    Zapraszam do mnie --- > justletmebeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie piszesz swietne rozdzialy! Chociaz ja wciaz nie moge sie doczekac jak Byc moze Niall i Clara beda razem! Nie moge patrzec jak on cierpi;( Tak bardzo chce aby byl z Clara;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zaczynalam czytac te opowiadnie twoje to bylo napisane 9 rozdzialow. Kiedy Clara spotkala Nialla chcialam aby byla z nim i sobie tak myslalam a jeszcze tyle rozdzialoe napeewno z nim bedzie. Szkoda ze tak nie jest;( Wyglad fantastyczny i pomysl z tymi pytaniami bardzo dobry. Piszesz naprawde dobre rozdzialy. Mam nadzieje ze beda razem i czekam na nastepny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny pomysl! Nie wiem jak ty to robisz bo Twoim ulubiencem z 1D jest chyba Niall i ja bym tak nie potrafila pisac jak Zayn sie caluje z Clara itp ale byc moze chcesz nas trzymac w napieciu

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowy wygląd jest nieziemski, rozdział także wspaniały ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. rozdział oczywiście wspaniały :) a jeśli chodzi o wygląd, to moim zdaniem jest przecudnie, chociaż wcześniej mi się łatwiej i szybciej czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chcę, aby Clara była z Niallem. Nie potrafię sobie wyobrażać Zayn'a w takich sytuacjach. Mam słabość do Niallera i jakoś bardziej on mi pasuje do Clary. A co do wyglądu bloga jest super! Lepszy niż poprzedni. ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozdzial jak zwykle swietny ! co mozna wiecej napisac wszystko to co bym chciala napisac zostalo zawarte w powyzszych komentarzach ;) Szkoda Niallera biedactwo ;( Widac to ze Zayn sie zmienil i to mi sie podoba ^^ Piekna z nich para ♥ Jakby co to ja @aww_paulaaa pisze z anonima bo mnie wylogowalo z blogerra a jestem na komorce i nie chce mi sie znowu logowac ;D pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeeejkuuuu! *____* jaram się jak pochodnia xD
    Dobra ja już sama nie wiem, jak Ty to ogarniasz? Malik stał się teraz taki inny, lepszy, wyrozumialszy!! Ale Niall tez jest słodki, cudowny, uroczy... ! Och! Z kim ona będzie? Wiem, wiem i tak nie powiesz, ale strasznie mnie zżera ciekawość ;D
    Nie zawaliłaś, jest BOMBOWY!
    Wygląd bloga oszałamiający. Ja tu wchodzę, luzik, otwiera się... a ja takie łooooł xD
    KOCHAMMM *____________* ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. No to tak: ferii nie mam... JESZCZE! :D
    1. Rozdział świetny, nie zawaliłaś.
    2. Wygląd cudowny! *.*
    3. Dodaj zakładkę!
    4. Ja tam komentuję zawsze! :]
    5. -
    6. Mam nadzieję! never-ending-story-of-me-and-1D.blogspot.com
    7. Oki, już podałam! :)
    8. Dobra! xD

    No to napisałam odpowiedzi na wszystkie punkty, które napisałaś. Czekam na następny! :P Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już mam ferie! :D
    1.rozdział ZAJEBISTY! :D TAKI,ŻE ADNAKJFDALJDAHBKJNL *_* NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NASTĘPNEGO.XDD
    2.WYGLĄD ZAJEBISTY! :D SLICZNY ITP ITD :D
    6.http://niemownic-kochasietylkoraz.blogspot.com/ <---- ZAPRASZAM! :D
    @Project_Potejto

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląd super! Rozdział jak zwykle zajebisty! Ale mam pytanie..
    Kiedy Clara bd z Niallerem!?!?????!?!??!?! ;*
    @Horanoholik

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląd super :P rozdział też tylko ja pragnę aby ona była Z Niallem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. zajebisty! ♥ poryczałam się :'c
    1. NO CHYBA CIĘ, KURWA POJEBAŁO! ♥ W 100% NIE ZJEBAŁAŚ TEGO ROZDZIAŁU! JEST CUDOWNY *-*
    2. jest zajebisty ♥_♥
    3. tak xox
    4. przepraszam, ale o mnie tego powiedzieć nie możesz! ♥ komentuję każdy rozdział :>
    I jeszcze raz, rozdział zajebisty ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. No fajnie, poplakalam sie. ; cc. I caly tusz poszedl na marne.. Ale bylo warto.. Czekam na dalsze czesci <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Zayn się zmienił , teraz jest taki uroczy *.* Pasują do siebie , ale to moje zdanie. Kiedy jest wyrozumiały , romantyczny i słodki to jest taki... taki... mraaau :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietny rozdział tak jak pozostałe . Fajnie by było gdyby była z Niallem *.* ALe cudo ... <3

    Zapraszam na swoje ktorego prowadze z przyjaciółką :
    http://we-love-us-and-food.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. znalazłam ten blog przypadkowo,chyba na jednym z blogów, nie jestem pewna... przeczytałam dzisiaj wszystkie rozdziały i nie żałuję.Trochę czasu poświęciłam,ale ten blog jest boski*.* również mam ferie. <3 pisz szybko nowy,czekam na niego,a wygląd jest zajebisty.
    zapraszam do mnie: http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/
    mam nadzieje,że ci się spodoba tak jak mi spodobał się twój <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Rozdział jest genialny jak zawsze:-**
    Eh ale ci dobrze mi ferie już się skończyły :-(
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. Dodawaj szybko:-***

    OdpowiedzUsuń
  37. piszesz świetnie , a twoje rozdziały są coraz lepsze+ fajnie by było jakby clara nadal była z zaynem pasują do siebie

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam Twoje opowiadanie! już nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  39. kocham *______________________*
    @potato_bitches

    OdpowiedzUsuń
  40. boże proszę ja chcę żeby Clara była z Niallem !
    Oni tak do siebie pasują...
    Genialnie piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Rozdział cudowny. Popłakałam się, myślałam, że już się wszystko ułoży z Niallerem a tu taka "niespodzianka".
    2. Co do nowego wyglądu strony: WSPANIAŁY!!!
    Czekam na kolejną część. Kocham i pozdrawiaam!!! :*** <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog mam nadzieję że clara będnie z niallem a nie z malikiem <33

    OdpowiedzUsuń