sobota, 12 stycznia 2013

~Rozdział 16~


Byłam troszeczkę poddenerwowana tym spotkaniem.Jeszcze nawet nie wiedziałam co mu dokładnie powiem.Chciałam - bardzo chciałam uratować naszą przyjaźń.Nie chciałam aby Niall mnie unikał tak jak zrobił to dziś.To bolało.
"Będę za 10 minut" - spojrzałam na zegarek , zostało niewiele czasu.Musiałam sie zbierać.Ręce całe mi się trzęsły.Zeszłam na dół i upiłam łyka wody.
Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi.Serce o mało co nie podskoczyło mi do gardła - wiedziałam , że to już Niall.
Zgasiłam światła i wyszłam.
Stanęłam przed nim nie wiedząc co mam powiedzieć...
-Niall , tak się cieszę - w końcu coś wydukałam i lekko przytuliłam chłopaka
-Chodźmy - rzucił bez jakiegokolwiek uczucia w głosie
Ruszyliśmy.Nie wiedziałam dokładnie gdzie zmierzamy , trochę mi się pozapominało i nie ogarniałam okolic.Na początku było niezręcznie.Horan niemalże sie wogóle nie odzywał.Założył kaptur na głowę , ręce wsadził do kieszeni i wpatrywał się w chodnik.
Na szczęście było dość późno - zegar wskazywał dwudziestą drugą.Ulice były puste i słychać było tylko nasze oddechy i kroki.
Po 20 minutowym spacerze w ciszy znaleźliśmy się w parku.Przez kilka alejek mijały nas zakochane pary.Piękny widok.Ciekawe co oni pomyśleli sobie o nas? Niall szedł wpatrzony w ziemię , wogóle na mnie nie patrzył...a ja? Beztrosko się do nich uśmiechałam.
Nagle blondyn przysiadł na jednej z ławek.Zrobiłam to samo. Mimo iż teraz siedzieliśmy - nie rozmawialiśmy.Chłopak skrzyżował ręce na wysokości klatki i zaczął wpatrywać się w otaczający nas teren.
-Ej - szturchnęłam go w ramię
Niestety nie zareagował...
-Niall czy możesz zacząć ze mną rozmawiać?
-Nie - rzucił chłodno
- O co Ci chodzi?! - spytałam powstrzymując łzy
- Clara ja przepraszam , ale nie mogę - wstał z ławki
Spojrzałam na niego błagalnym wzrokiem.Łzy zaczęły spływac po moim policzku przez co szlochnęłam.Chłopak wtedy pierwszy raz od początku dzisiejszego wieczoru spojrzał na mnie.Zobaczyłam , że również ma zaszkolone oczy - zdziwiłam się.
- Spójrz mi w oczy, powiedz, że byłem dla Ciebie nikim, powiedz, że te dni nic dla Ciebie nie znaczyły , a odejdę... - powiedział po chwili
Przygryzłam wargę , starałam się nie płakac.Jednak to było silniejsze.
-Ja.. ja nie moge tak powiedzieć - wyszlochałam - Możesz mi wytłumaczyć o co w tym wszystkim chodzi? Co się tak naprawde pomiędzy nami dzieje?!
Chłopak przykucnął przedemną.
-Clara przy nikim nie będę tak szczęśliwy jak przy tobie - zaczął łapiąc mnie za dłoń - Zakochałem się w tobie! Nie umiem przeżyć chociaż jednego dnia bez wypowiedzenia twojego imienia - dodał zaciskając uścisk - I co ja mam robić?!
Zatkało mnie.Nie wiedziałam co mam mu odpowiedzieć.Patrzyłam w jego oczy i szukałam jakiejś sensownej odpowiedzi.
- Walcząc nie zawsze będziesz wygrywał, jednak zawsze będziesz miał świadomość podjętej walki.
- Ale... - przerwał - Tego jakie dajesz mi szczęście nie opiszą żadne słowa - dodał patrząc mi prosto w oczy
- Jak ty sobie to wszystko teraz wyobrażasz?
- Nie wiem. Własnie dlatego chciałem zapomniec , ale nie dałaś mi takiej możliwości.W końcu nadszedł ten dzień i powiedziałem Ci wszystko co leżało mi na sercu. Wiem , że jestes szczęśliwa z Malikiem , dlatego nie chce wam przeszkadzać - w tym momencie podniósł się
- Ja nie chcę , żebyś odchodził! Nie chcę zapomnieć.Pomyśl o swoim marzeniu!
Chłopak odwrócił sie do mnie plecami i kopnął jakiś kamień.Wzdrgnęłam...
- Moje marzenie? Mieć Cię na co dzień, dla siebie. Móc Cię przytulać, kiedy tylko będę miał ochotę. Nie musieć czekać. To nierealne Clara.
- Ja wiem. Nie chcę Cię ranić , ale moje serce nalezy do - zatrzymałam się , przełknęłam ślinę i wziełam głęboki oddech - Zayna. Kocham go znaczy tak mi się wydaje i nie umiem tego zmienić - powiedziałam niemalże na jednym wydechu.Jednak po chwili pożałowałam tego bo po policzku Horana spłynęła pojedyńcza łza.
-Przepraszam Cię - dodałam spuszczając głowę
- Nie masz za co. Dla mnie liczy się tylko twoje szczęście - nic więcej - Niall podszedł do mnie i mocno przytulił , tak jak zawsze gdy jest mi źle.
- Wracajmy już - zarzuciłam po chwili
Chłopak przytaknął i udaliśmy się w drogę powrotną.Z początku szliśmy i obejmował mnie ramieniem , ale potem poprosiłam , żeby przestał bo ktoś może nas zobaczyć i wybuchną nowe plotki.Nie rozmawialiśmy - co chwila uśmiechaliśmy się do siebie , ale nic więcej. W końcu znaleźliśmy się pod moim domem. Wzdychnęłam
-Tak wiem , musisz już iść. Chcę Ci tylko podziękować za to spotkanie.Jest mi teraz o wiele lżej , choć wiem , że to nic nie zmieni - ostatnie słowa wypowiedział nieco ciszej
- Niall - złapałam go za ramiona - musisz wiedzieć , że możesz na mnie zawsze liczyć
- Nie chcę potrzebować twojej pomocy - wymusił uśmiech - A teraz leć już! Dobranoc - ucałował mnie w policzek i odszedł...
Weszłam do domu rodzice już spali , nie dziwne było grubo po 23.Na palcach podreptałam po schodach i znalazłam się na moim piętrze.Automatycznie zapaliło się światło i ujrzałam moją mamę.
-Co Ty tutaj robisz? - spytałam półszeptem
-Czekam na Ciebie.Gdzie byłaś?
-Wyszłam z Niallem , musieliśmy sobie coś wyjaśnic - spuściłam głowę i wytarłam łzę , która właśnie spłynęła po moim policzku
- Widzę , że to nie było nic lekkiego..no cóż , nie będe Ci przeszkadzać. Dobranoc - uściskała mnie i zeszła na doł.
Poszłam do swojego pokoju.Jeszcze nie przyzwyczaiłam się do tego widoku - tu jest tak pięknie! Położyłam się na łóżku i zaczęłam rozmyślać o tym wieczorze.To co teraz sie dzieje jest strasznie dziwne..Boje się , że moje uczucia do Zayna nie są prawdziwe a nie chcę go oszukiwać.Przecież gdybym naprawdę go kochała , nie poczułabym niczego do drugiej osoby. Mam nadzieję , że to wszystko się ułoży.Jeśli Zayn się ogarnie i skupi na naszym związku będzie lepiej - dużo lepiej.
Nagle mój telefon zaczął wibrować.Spojrzałam na wyświetlacz - "Zayn" . Z jednej strony miałam ochote odebrac bo trochę sie za nim stęskniłam a z drugiej bałam się.No bo co ja mu powiem?
Za pierwszym razem nie odebrałam jednak Zayn nie ustąpił i zadzwonił kolejny.Wtedy już odebrałam.Starałam się , żeby nie poznał po moim głosie , że coś jest nie tak.Chyba mi sie to udało.Rozmawialiśmy ok.30 minut.
Przytłoczona dzisiejszym dniem ogarnęłam się do spania i położyłam się do łóżka.

*oczami Nialla*
Ciągle chodzi mi po głowie pytanie czy dobrze zrobiłem ,mówiąc jej o tym wszystkim.Bałem się , że będzie teraz na mnie inaczej patrzyła - tak jakby jak na jakąś ofiarę.A tak nie jest.Umiem sobie sam poradzić i wierzę w to , że kiedyś będzie dobrze.Mając Liama napewno dam radę.On jest jak taki drugi głos w mojej głowie, potrafi mi dobrze doradzić i pomaga kiedy tylko tego potrzebuje.Tylko w nim mam takie oparcie.
Można powiedzieć , że zakochałem sie w Clarze już od pierwszego wejrzenia.Tak wiem to dziwne , ale prawdziwe.Mam nadzieję , że kiedyś to zrozumie. Że kiedyś będziemy razem.Niestety jak narazie to są moje marzenia - trudne do zrealizowania bo ona tak łatwo nie odejdzie od Malika...

*nastepnego dnia*
Tej nocy prawie wogóle nie spałam.Obudziłam się ze strasznym złym samopoczuciem.Gdy wstałam z łóżka strasznie zakręciło mi się w głowie.Podeszłam do lustra przy szafie - wyglądałam jak upiór.Roztszepane włosy , wory pod oczami... masakra.
Wróciłam do łóżka.Ułożyłam się wygodnie i zaczęłam oglądac telewizję.Poprosiłam mamę o ciepłą herbatę , która już po chwili mi przyniosła.Nagle zadzwonił Zayn.
-Hej kochana.Wpadasz do mnie na noc dziś?
-Źle się czuje misiek.Jak chcesz przyjedź do mnie , adres wyślę Ci sms.
-Dobra postaram się być około południa.Do zobaczenia
-No pa - rozłączyłam się
Ucieszyłam się , że go zobacze.Mam nadzieje , że kiedys będzie tak , że będe kochac tylko jego,że nie będzie już drugiej osoby na boku.

Zayn przyjechał około czternastej.Mama wpuściła go do mnie na górę.
-Tęskniłem wiesz? - spytał wskakując mi do łózka
-Domyślałam się - zrobiłam słodki usmiech
Chłopak po chwili przekręcił mnie na bok i zaczął całowac jak nigdy dotąd.Tego właśnie mi brakowało , tej bliskości.
-Kocham Cię - powiedział po chwili
-Jesteś wspaniały- ucałowałam go w policzek
Nie wiem jak to się dzieję , że gdy jesteś z nim zapominam o całym świecie i czasem nawet o Horanie.Odrywam się wtedy od rzeczywistości i żyję chwilą - to jest cudowne
-Jakies plany na dziś ? - przerwał moje rozmyślanie
-Najpierw pójde sie ubrac a potem możemy pograc na konsoli , bo wiem jak bardzo lubisz - uśmiechnęłam się
-Naprawde zrobisz to dla mnie?
-Nie ciesz się tak , bo przegrasz ze mną.Lepiej się przygotuj wracam za 10 minut - puściłam mu oczko i opuściłam pokój
Udałam się do łazienki złożyłam jakieś świeże ubranie.Przemyłam twarz , wyszczotkowałam zęby i przeczesałam swoje włosy.
-Nadal wyglądam jak debil - powiedziałam sama do siebie
Ostatatnie poprawki i wróciłam do Zayna.
-Wiedziałam , że wybierzesz fifę - rzuciłam na wejściu
Chłopak jedynie się zaśmiał i wskazał miejsce obok siebie.Wygodnie sie ułożyłam i dostałam dżojstik.Z początku wygrywał on , ale gdy odpowiednio się rozgrzałam to ja prowadziłam.
-Dobra koniec tego - powiedział naburmuszony - Wole robić to - zarzucił po czym zaczął mnie całować
Nagle przerwał i zrobił skrzywioną minę.
-Co to za zdjęcia? - spytał podchodząc do ściany
-To mój - zacięłąm się - przyjaciel - dodałam
-Po co Ci jego zdjęcia?! Naszych to już nie łaska?
-Zayn znowu zaczynasz? - przewróciłam oczami
-Nie znowu zaczynam - powiedział chłodno - Tylko taka prawda! Czy ja mam zdjęcia innych dziewczyn powieszone na ścianie?
-No nie
-No własnie! Więc ty też powinnaś się ogarnąć
-Czy to Ci w czymś przeszkadza? Poprostu sobie wiszą! Przecież nic mnie z nim nie łączy! Wiesz co? Coraz częściej zaczynam się zastanawiać czy podjęliśmy dobrą decyzje.Czy aby nie za szybko się związaliśmy...
-Clara - zdziwił się - Nawet tak nie myśl.Proszę! Przepraszam , ale jestem cholernie o ciebie zazdrosny - przytulił mnie
- Niestety czasem przesadzasz
Nie odpowiedział.Zrobiło mu sie troche głupio.Zaskoczyłam go moimi myślami.
-Mogę zostać na noc?
-Pewnie , że tak - odparłam - Tylko prosze , bez żadnych głupich akcji
-Jasne - uśmiechnął się

Do wieczora przesiedzieliśmy w moim pokoju oglądając telewizję.Było całkiem przyjemnie.Duzo rozmawialiśmy.
-Wiesz co? Poinformuję rodziców , że zostajesz na noc i pójdę wziąć prysznic - rzuciłam
-A nie moge iść z tobą - poruszył znacząco brwiami - Umyje Ci plecki - zaśmiał się
-Zayn! Debilu! Nie zostajesz tutaj - odprałam a on zrobił udawaną , smutną minkę
Wysłałam mu buziaka i opuściłam pokój.Zeszłam na dół.W salonie siedziała mama.Poinformowałam ją o tym , że Zayn zostaje.Nie była zbytnio zadowolona , ale nie miała nic do gadania.Zrobiłam jeszcze kilka kanapek i wróciłam na górę.
-Prosze , gdybyś zgłodniał kiedy mnie nie będzie - odstawiłam talerz na stolik
-Jaka ty kochana - odparł
Zabrałam potrzebne mi rzeczy i udałam się do łazienki.Wzięłam szybki prysznic i umyłam włosy.
Zmyłam lekki makijaż , który zdążyłam nałożyć dziś rano.Następnie założyłam szlafrok , włosy owinełam w ręcznik i wróciłam do Malika.
Siedział na łożku , trzymając mój telefon i nerwowo tupał nogą.Usiadłam obok niego ale on natychmiast wstał rzucając moim telefonem na łóżko.
-Co Ci? - spytałam zdziwona
-Miałas się nie spotykac z Niallem
-Nie spotkałam - skłamałam
-Nie?! Ah tak! Napisał do ciebie: "Powtarzamy wczorajszy , wieczorny spacer"? Czy ty sobie dziewczyno zemnie żartujesz? Co to ma znaczyć?
-Dobra już..poszliśmy tylko na spacer
-Miałaś rację...To wszsytko stało się za szybko.Jestesmy wobec siebie nie ufni , a przedewszystkim nie szczerzy.
-Czy ty coś sugerujesz Zayn?

_______________________________
Hello! xx
Od razu przepraszam , że tak długo musieliście czekać.Niestety szkoła jak szkoła.Cisną - trzeba poprawiać oceny.
A teraz od czego by tu zacząć? Hmm... Dziękuję za tyle komentarzy pod poprzednim rozdziałem! Zaskoczyliście mnie.Pobiliśmy rekord! Dziękuję też za dodawanie się do obserwatorów! Jesli nadal tego nie zrobiliście to proszę bardzo :) Dziękuje też za wszystkie wyświetlenia! Jum mamy ponad 11 tysięcy! *.* Dzięki temu wiem , że nie pisze tego sama dla siebie i ktoś to czyta.
+przepraszam za wszystkie błędy

A teraz przepraszam , ale nie umiem wybrac ulubionego komentarza! Wszystkie są super!

Jesli macie jakieś uwagi , to śmiało piszcie! Napewno wezmę je pod uwagę :)
Jeśli chcesz byc informowana o nowych rozdziałach , a nie podałaś mi swojego nicku z tt śmiało pisz w komentarzu :) 
Nastepny rozdział pojawi się jak tylko będę miała czas i mozliwośc napisania go! :))

Do następnego @yep_Nialler <---- obserwujcie i pytajcie o follow back! możecie równiez pisac co do bloga :))

54 komentarze:

  1. świetne, czekam na kolejny :) przy okazji zapraszam do siebie http://you-are-my-only-world.blogspot.com/ mam nadzieję,że zostawisz po sobie ślad.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny rozdział, zresztą jak zwykle ;--) mam nadzieje że Clara będzie z Niallem, ta jakoś według mnie bardziej do siebie pasują ;-) @HUG_ME_NIALL__

    OdpowiedzUsuń
  3. super???
    Clara może teraz troche pobyć z Naillem ale potem wróci do Zayna bo Niall znajdzie sobie kogoś innego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam się uczyć ^.^ Ale nowy rozdział tego nie mogłam przegapić :P Kochana jesteś niesamowita, ta historia tak okropnie wciąga:) Wracając do rozdziału. Widać że Zayn kocha Clarę ale chyba nie dorósł do poważnego związku, nie zdaję sobie sprawy iż związek to także kompromis. Jest okropnie zazdrosny o Niallera. Jednak Clara ma rację nie może jej zabronić posiadania przyjaciela. Niall? Biedak :( Tak mi go żal. Pisz szybko kolejny rozdział. Weny! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdzial nie do opisania! Poprostu cudny! Kocham to w jaki sposob to piszesz.
    "Umyje ci plecki" hahhhahahahahhahahHahhaha. Przepraszam ale przypomnialas mi wakacje i pewnego Bartka xD Swietnie pisz tak dalej !!! ;*
    Zapraszam do mnie:
    this-is-our-dream.blogspot.com
    is-it-all-a-dream.blogspot.com
    Pozdrawiam @aww_paulaaa
    xoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział . :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh ten rozdział jest świetny.
    czekam na następny *_____*

    OdpowiedzUsuń
  8. super <3 @martyna80

    OdpowiedzUsuń
  9. hoho o matko zarąbisty! jak zawsze! ale jeju nie wiem co powiedzieć jestem strasznie ciekawa jak to bd dalej! czekam na nastepny *__*

    OdpowiedzUsuń
  10. dalej. pisz dalej. to jest. niesamowite co ty piszesz ♥

    ile mam czekać żeby wreszcie zerwała z malikiem i związała się z niallem? :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiste!!!! Czekam na następny.
    @Horanoholik :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz szczęście, że postanowiłam nie przeklinać. Jak Niall może tak cierpieć? Wiem, że to tylko przejściowe, a Clara się w końcu opamięta i z nim będzie. Tak jak mówiłam- nic przede mną nie ukryjesz :D
    Więcej takich rozdziałów xx
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny ale ile bede czekala zeby Clara byla z Niallem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest swietny! <3 Płakałam, ale warto!;) Mam nadzieje, ze Clara zerwie z Malikiem i będzie z Horanem. On ja kurcze kocha :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na następny rozdział <3
    Horanowa_97

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest najlepszy rozdział ze wszystkich . : ) Czekam na nn.

    Zapraszam do mnie ----- > http://justletmebeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny :) czuję że Niall bd z Clara i była bym bardzo wtedy szczęśliwa :p

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaa! *.* kocham <3 zapraszam do mnie http://moja-przygoda-z-onedirection.blogspot.com/ :))) / Olaa :*

    OdpowiedzUsuń
  19. tego mi bylo trzeba. Dobry rozdzial na smutki. ;x do nastepnego.
    joaska.xd

    OdpowiedzUsuń
  20. tego mi bylo trzeba. Dobry rozdzial na smutki. ;x do nastepnego.
    joaska.xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak możesz przerywać w takim momencie o.0 rozdział jak zawsze zajebisty jak najszybciej daj nexta bo nie wytrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet nie wiesz jak się cieszę że dodałaś nowy rozdział! cudownie piszesz *____*

    OdpowiedzUsuń
  23. zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Awards ;--) więcej informacji tutaj --> http://imaginy-1d-trololo.blogspot.com/2013/01/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Yeah!!! Nawet nie wiesz jak się cieszę z nowego rozdziału. Tak mi się jakoś smutno zrobiło jak opisałaś to spotkanie z Niall'em, ale myślę, że teraz już wszystko się ułoży. To wszystko zależy od Ciebie...
    Koooocham i gorąco pozdrawiam Milena

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tez się strasznie cieszę, że dodałaś nowy rozdział ;3 Strasznie dłuuugi ten rozdział i to mi się podoba *.*
    Mógłby Zayn powiedzieć, że muszą od siebie odpocząć, a Clara będzie szukać pocieszenia u Nialla omom heh *.*
    @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  26. Niall jest taki słodki <3
    Mam nadzieję, że będzie z Clary :)

    + czekam na kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. boże , dziewczyno jaki Ty masz talent! *--* w końcu dodałaś ten rozdział , długa na niego czekałam ale wyszedł świetny . Czekam na kolejny, pisz szybko ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Superr...nwm co jeszcze napisać, jest po prostu boski. < 33.

      Usuń
  28. Kocham twój blog. Świetnie piszesz. ♥

    zapraszam: http://kodlyokotoniebajkatostylzycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż mi się przykro zrobiło po tym co się wydarzyło między C i Z. ;(
    Niech się pogodzą... ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. ojej .. czekam na kolejny rozdział
    poinformuj mnie kiedy bd nastepny :
    @werciaa_

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tego bloga. Niech będzie z Niallem ;D Zapraszam do mnie our-madnesslove.blogspot.com/ Mam nadzieję że przeczytasz i skomentujesz. Czekam tutaj na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham ten blog chce już następny rozdział :D nie umiem sie doczekać *___*

    OdpowiedzUsuń
  33. od czego by tu zacząć. długo mnie nie było miałam problemy z kompem ale powiem że nadrobiłam i jestem zachwycona. Zayn jest zazdrosny, Niall tak ją kocha że chce aby była szczęśliwa nie ważne z kim *_* i jeszcze ta przeprowadzka i ostatnie słowa Zayna nie no nie mam słów na opisanie tych kilku rozdziałow których nie komentowałam. z niecierpliwośćią czekam na następny ;-*- Maja

    OdpowiedzUsuń
  34. Informuj mnie o nowych rozdziałach - @I_Wish_One_D a co do tego rozdziału to jest zajebisty. Jestem ciekawa co się będzie działo w następnym <33

    OdpowiedzUsuń
  35. Nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam, że w końcu dodałaś ten rozdział. ; > Poprawiło Mi to humor, a po dzisiejszym dniu w szkole od razu go straciłam. :) Czystą przyjemnością jest usiąść Sobie przed laptopem i przeczytać Twoje opowiadania. :] Rozdział jest cudowny. Bardzo, bardzo, bardzo Mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. cudddooooo <333

    @NikaOfficial1D <333

    zapraszam do siebie ;)
    http://love-one-direction-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam na nowy rozdział z życia Liama i Mia http://emmmm9835.blogspot.com/2013/01/dla-kochanego-liamamia-zawsze-bede-cie.html
    z góry przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny *.* czekam na następny .

    Zapraszam na swojego ---> http://we-love-us-and-food.blogspot.com/2013/01/rozdzia-12.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne :** Kocham to czytać <3 ! Już nie mogę doczekać się dalszego rozwoju akcji ^^ Masz talent ! xx

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham czytać twoje opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  41. Chcę następny rozdział już nie mogę się doczekać proszę szybciej !!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham kocham i jeszcze raz kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Boję się momentu że kiedyś napiszesz że musisz już zakończyć tego wspaniałego bloga !!! Nie chce wyobrażać sobie nawet takiego momentu !!! Kocham twoje opowiadania ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale ładna jest ta Clara patrząc na to zdjęcie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  45. kocham cię za ten blog! ♥

    jeśli masz sekundę lub minutkę to wejdź i skomentuj mój prolog, bo każdy komentarz uszczęśliwia! ♥ http://koodlyookoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Aż mnie serce ścisneło gdy to czytałam no poprostu rewalacja z niecierpliwoscia czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Mój komentarz nic tu nie zmienia, bo masz ich w huj dużo... Ale tak tylko piszę, że Zayn mnie wkurwia i mam nadzieję, że nareszcie będzie z Horankiem!!! :3

    OdpowiedzUsuń