wtorek, 8 stycznia 2013

~Rozdział 15~


Rano obudziłam się z całkiem innym samopoczuciem niż zawsze - czułam , że zostawiam tu wszystko.Bolało mnie trochę to, że nie powiedziałam moim przyjaciołom o przeprowadzce , ale nie umiałam.Choć wiem , że będą na mnie źli.
Ostatnie przeciągnięcie się i niechętnie wstałam z łóżka.Rozejrzałam się po moim już prawie pustym pokoju. - Dziwnie tu - powiedziałam sama do siebie
Ubrałam jedyne ciuchy , które nie spakowała mi wczoraj mama , przeczesałam lekko włosy pozostawiając je w nieładzie i nałożyłam lekki makijaż.Spojrzałam ostatni raz w lustro czy napewno wyglądam jak człowiek.Potem wróciłam do pokoju.Postanowiłam przeszukac całe pomieszczenie , bałam sie , że czegoś zapomnę a powrotu tu raczej nie będzie.Nie wiem czy rodzice mają w planach sprzedać ten dom czy nie.Przykucnęłam i spojrzłam pod łózko - pusto.Następnie podeszłam do komody i po kolei otwierałam poszczególne szuflady.W ostatniej rzuciła mi sie w oczy pewna zielona rzecz.Sięgnęłam po nią ręką.Była to koszulka - zdziwiłam się bo nigdy takiej nie miałam. Rozłozyłam ją i już po chwili wiedziałam do kogo należy. T-shirt Nialla z napisem "free hugs". Kiedy po raz pierwszy do mnie przyjechał to właśnie nią miał na sobie.
Zaciągnęłam się zapachem jego perfum , które mogłam jeszcze poczuć a następnie mocno ścisnęłam ją w ręku - bardzo mi przypominała tamte chwile.Myślałam , że zaraz się rozpłaczę ale na szczęście usłyszłam wołanie taty.
-Clara? Jesteś juz gotowa? Zaraz wyjeżdżamy! - krzyknął z dołu
-Tak tato , już z chodzę - odparłam
Wsadziłam koszulkę do podręcznej torby ostatni raz popatrzyłam na pokój i zeszłam na dół.
Mimowolnie uśmiechnęłam sie do rodziców.
-Masz gości.Czekają przed domem - rzuciła mama
Nie miałam pojęcia kto to mógł  być przecież nikomu znajomemu nie powiedziałam o przeprowadzce.Niepewnie wyszłam i zobaczyłam Nancy , Toma i Matta uśmiechniętych od ucha do ucha.
-Przepraszam , że wam nie powiedziałam - wpadłam w ramiona Matta - Nie mogłabym - dodałam przez łzy
-Rozumiemy to trudne, ale nic by się nie stało gdybys nas o tym poinformowała - dorzucił Tom
-Wiem , ale bałam sie , że nie przyjmiecie tego do wiadomości.W końcu będziemy od siebie dalej niż zwykle... - spuściłam w głowę - A skąd wiedzieliście?
-Wiesz nie trudno wejśc na twój profil na twitterze
-No tak - puknęłam się w głowę
-Kochanie , musimy już jechać - powiedział tata łapiąc mnie za ramię
Spojrzłam na moich przyjaciół.Otarłam łzy i każdego po kolei przytuliłam.
Udałam się do samochodu...
-Będę tęsknić , wpadajcie często - pomachałam im i wsiadłam do auta.

Odjechaliśmy.Właśnie zaczyna się moje nowe życie w Londynie.Tam będę miała czas , żeby nad wszystkim pożądnie pomyśleć - zdecydowanie dobrze mi to zrobi.
Włożyłam słuchawki do uszu , zamknęłam oczy i po jakims czasie usnęłam...

Obudziłam się chwilę przed dojechaniem.Właśnie jechaliśmy jedną z głównych ulic Londynu.
-Zaraz będziemy - powiedziała mama
Nieznacznie sie uśmiechnęłam.
Po 10 minutach byliśmy na miejscu.Wyszłam z samochodu i nie wierzyłam własnym oczom , ukazał mi się piękny widok.Dom był ogromny i zbudowany w bardzo nowoczesnym stylu.Nie spodziewałam się aż takiego zaskoczenia.
-I jak podoba się ? - spytał tata
-Nawet nie wiesz jak bardzo - odparłam
-To teraz idź i zobacz jak jest w środku.Górne piętro jest twoje - puścił mi oczko
Pobiegłam szybko.Wiedziałam , że wewnątrz będzie równie pięknie jak na zewnątrz.
Powoli otworzyłam drzwi.Moim oczom ukazał się duży , przepiękny salon. Duża przestrzeń to więcej niż mogłam sobie wymarzyć.Przypomniałam sobie słowa taty "Góra jest twoja". Bez namysłu pobiegłam schodami.
-Wow! - krzyknęłam gdy juz tam dotarłam

Zaczęłam obracac się w kółko , żeby wszystko obejrzeć.Duże okna , dużo miejsca i duże lustro. Tego właśnie potrzebowałam a teraz to wszystko jest moje.
Postanowiłam odnaleźć moją sypialnie.
Znalazłam.Szybko szarpnełam za klamkę i znalazłam się w pokoju , tylko i wyłącznie moim pokoju .Może i nie był za bardzo młodzieżowy , ale spodobał mi się.Do tego miałam własną łazienkę.
-Idealnie - powiedziałam kładąc się na łóżko.
Przez dłuższy czas układałam sobie to wszystko w głowie wpatrując się w sufit.
*pukanie do drzwi*
-Proszę! - krzyknęłam
- Podoba się choć trochę? - spytał tata
-Trochę?! Jest wspaniale - odparłam wieszając mu się na szyji - Dziękuje - dodałam całując go w policzek
Uśmiechnął sie. Odstawił moje bagaże i wyszedł.
Nie miałam ochoty teraz tracić czasu na rozpakowywanie się.Była piękna pogoda.Postanowiłam skorzystać z okazji i szybko wskoczyłam w strój kąpielowy .Zegar wskazywał godzinę czternastą.
Owinęłam sie w ręcznik i zeszłam do ogrodu.Znajdował się tam piękny basen i kilka leżaków.
Zrzuciłam z siebie nakrycie i już po chwili znajdowałam się w wodzie.
Po trzydziestu minutowym pływaniu wyszłam na powierzchnię. Ułożyłam się na leżaku jednocześnie zaczynając sie opalac.
Słońce grzało niemiłosiernie.
-Dosyć tego - pomyślałam po pewnym czasie
Weszłam przez duże szklane , drzwi do środka.Rodzice siedzieli w salonie i oglądali telewizję.Przemknęłam za ich plecami na górę.Tam przebrałam się juz w dość przyzwoite ubrania.
Usiadłam na łóżku i wyjęłam z torby mojego laptopa.Oczywiście pierwszą rzeczą było zalogowanie się na twittera. Dodałam wpis : "London again". Sprawdziłam interakcje.Ludzie wysyłali mi pewien wywiad chłopaków który został nagrany dziś rano w USA. Reporterzy zapytali o dziewczyny. Liam poopowiadał o Danielle , Louis i Eleanaor a Zayn o mnie.Następnie spytano Harrego i Nialla o ich sprawy sercowe. Harry powiedział , że jak na chwile teraźniejszą nie ma nikogo kto mógłby go zainteresować a Horan zaczął coś mówić , strasznie się plątał. Zayn w obawie co powie Niall kaszlnął na znak , żeby ten się zamknął.Blondyn tak tez zrobił spuszczając głowę w dół. Momentalnie wyłączyłąm ten filmik.Nie chciałam wiedzieć co dalej mówili. Nastepnie weszłam w kolejny link pod tytułem "Niall loves Clara - signs". Fanki stworzyły filmik z naszych zdjęć oraz jakiś urywków filmików na których byliśmy - to właśnie według nich były dowody , że oboje czujemy coś do siebie i Niall mnie kocha. W sumie...zaczęłam o tym myśleć. Te wszystkie urywki , one wszystkie były takie prawdziwe. Można było zauważyć , że coś pomiędzy nami jest w sposób jaki na siebie patrzymy.
Nie dawało mi to spokoju.Wzięłam laptopa i zeszłam na dół do mamy.
-Masz jakiś problem? - spytała gdy usiadłam obok niej na kanapie
-Nie wiem czy to można nazwać problemem , sama zobacz - przekręciłam ekran w jej stronę i puściłam filmik
Po obejrzeniu chyba nie wiedziała co powiedzieć...
-Clara -zaczęła - On cię...
-Nie mamo proszę , nie kończ tego - łzy zaczeły napływac do moich oczu
-Córciu - przytuliła mnie - To widać. Wiem , że ty czujesz cos więcej do Zayna , ale Niall tez jest kimś ważnym dla ciebie , prawda?
- Mamo ja nie wiem , nie wiem ile on dla mnie znaczy. Mam Malika przecież , niemożliwe chyba żebym czuła cos do nich obu
- Nie umiem Ci pomóc , ale musisz wiedzieć , że Niall to bardzo dobry chłopak i niegdy się na nim nie zawiedziesz - poklepała mnie po ramieniu
- Dziękuje - odparłam - Pójde do siebie
Weszłam do pokoju odłożyłam laptopa na bok i zaczęłam się rozpakowywac.
Najpierw poukładałam bluzki itp. a następnie zaniosłam je do garderoby.
Potem reszta ubrań i chyba wszystko gotowe.Zajęło mi to lekko ponad 30 minut.
Z samego spodu walizki wyjęłam zdjęcia Nicka.Chwilę się zawahałam - nie wiedziałam co z nimi zrobić.W sumie co jest złego w powieszeniu zdjęć przyjaciela , chyba nic. Wybrałam odpowiednie i już po chwili dwa zdjęcia zawisły na ścianie.
W ramach odpoczynku postanowiłam udac się do Milk Shake City. Wzięłam ze sobą telefon i wyszłam. Droga zajęła mi góra 20 minut. Weszłam do lokalu i zamówiłam sobie jednego shake'a po czym zapłaciłam za niego i zajęłam miejsce przy oknie.Każda dziewczyna , która wchodziła patrzyła się na mnie dziwnym krokiem , na szczęście żadna nie podeszła. Po pewnym czasie zrobiło się pusto a ja nadal siedziałam.
Nagle moim oczom ukazały się trzy znajome sylwetki. Tak to był Niall , Liam z Dan.
Weszli do MSC.
- O Clara! Co ty tutaj robisz? - spytał zaskoczony Liam
-W zasadzie to przeprowadziłam sie tu - skrzywiłam się
-Naprawdę? - spytał Niall a w jego oczach pojawiły się małe iskierki
-Tak , mieszkam niedaleko - uśmiechnęłam się - Usiądziecie?
-Ja będe się chyba jednak zbierał - rzucił Horan - Do zobaczenia - przytulił mnie i wyszedł
Zaraz za nim wybiegł Liam. Zostałyśmy same.
-Jak tam z Malikiem? -  spytała dośc sympatycznie Dan
- Nie jest źle - spuściłam głowę ale wymusiłam tez uśmiech
-To dobrze. A moge Cię o coś jeszcze zapytać?
-No jasne , śmiało
-Bo..- niepewnie zaczęła - Niall dużo o tobie mówi i to same dobre rzeczy.Mogłabyś mi powiedziec w zasadzie kim on dla Ciebie jest? Czy dla Ciebie coś znaczy? Wiem , że jesteś z Zaynem , ale
- Lubię Go. trochę bardziej niż lato, dużo bardziej niż lizaki, bardzo bardziej niż innych - przerwałam jej
-Co to ma oznaczać?
-Jest dla mnie kimś ważnym..CHYBA , ale nie mogę kochac ich obu tak?
-No nie wiem
-No właśnie. Mam Zayna , zależy mi na nim choc wszyscy są przeciwko temu związkowi.Gdy jestem sama z nim o jest inny , jest cudowny
-Rozumiem - dziewczyna blado sie uśmiechnęła

*oczami Nialla*
- Stary co ty odpiepszasz? - spytał Liam
-Ide do domu - wzruszyłem ramionami
-Przestań! Czemu jej unikasz?
-Tak będzie dla nas lepiej.Zrozum to Liam! Nie chcę , żeby przeze mnie jej związek z Malikiem się zepsuł , chcę jej szczęścia! Rozumiesz?!
-W końcu będziecie musieli porozmawiać...
-Wiem to! Niestety to jeszcze nie ten moment.Przepraszam , ale pójde już.Do jutra - pożegnałem się i odszedłem.
Nie wiedziałem czy dobrze zrobiłem , moge ją tym urazić , ale nie wytrzymałbym.Moje uczucia do niej są coraz silnijesze , nie panuję nad tym.

*oczami Clary* 
Liam wrócił , ale sam.Zawiodłam sie trochę na Horanie , chciałam z nim pogadac jednak on nie jest na to jeszcze gotowy. To wszytko wymknęło nam się spod kontroli , ale oboje nie umiemy tego zatrzymać.Mój humor lekko się popsuł więc postanowiłam wrócić do domu..
-Tez będę juz szła - rzuciłam po chwili ciszy
-Odprowadzimy Cię - zaproponował Li
Przytaknęłam i wyszliśmy.
Niestety mało co rozmawialiśmy.Dużo myślałam.
Po chwili doszliśmy.
-To tutaj - zatrzymałam się przed domem
-Nieźle tu masz - Liam poruszył brwiami
-Dzięki - uśmiechęłam się - Muszę iśc , dziękuje za odprowadzenie. Pa - przytuliłam oboje i poszłam
Rodzice nawet nie zauważyli , że przyszłam bo od razu pobiegłam do siebie.
Połozyłam się na łóżku i mnie olśniło.Postanowiłam zadzwonić do Nialla i poprosić o spotkanie , to już nie może dłużej czekac.Mam nadzieje , że Zayn sie o niczym nie dowie a mi i blondynowi uda się wszystko wyjasnić.
Sięgnęłam po telefon i wybrałam numer. Po kilku sygnałach odebrał
-Coś się stało? - spytał swoim zachrypniętym głosem
- Nie. Znaczy tak. Niall prosze , musimy się spotkac - choć na chwilę!
-Teraz ?
-Najlepiej
-Nie wiem czy to jest dobry pomysł.Clara miałem dać Ci spokój
-Nie obchodzi mnie to teraz!
- Skoro nalegasz -rzucił - Przyjdę po Ciebie tylko podaj mi adres
Podałam to o co prosił.
-To niedaleko mnie , będe za 10 minut. Do zobaczenia - rozłączył się i słyszałam jak wysłał mi buziaka
Ucieszyłam się.Wreszcie nastanie ten moment kiedy wszystko sobie wytłumaczymy.To będzie ciężkie , ale wiem że damy rade.
_______________________________
Siema siema!
To najdłuższy rozdział jaki dotychczas napisałam! Wooow!
Podoba się? PROSZE piszcie swoje opinie w komentarzach - bardzo mi zależy :))
DZIĘKUJE WAM ZA WSZYSTKO!

JEŚLI NIE PODAŁAS JESZCZE SWOJEGO NICKU Z TT A CHCESZ BYC INFORMOWANA O NOWYCH ROZDZIAŁACH TO ŚMIAŁO PISZ TUTAJ :)

Przepraszam , że rozdział tak późno , ale to z powodu szkoły i poprawiania ocen. Następny rozdział pojawi się pod koniec tygodnia.PRZEPRASZAM :) Ale nie będziecie zawiedzone! :))

+ Teraz z pośród waszych komentarzy pod rozdziałami będe wybierała sobie taki jeden "ulubiony" , który mi się spodobał. Potem będe zapisywac go pod następnym rozdziałem i tak w kółko. To tylko tak dla urozmaicenia i żebyście wiedziały , że naprawde czytam wasze komentarze , opinie.
Jak myślicie dobry pomysł? :) Wypali to? 

To chyba wszystko co miałam wam to powiedzenia :)
+przepraszam za błędy i mam nadzieje , że nie nawaliłam ;x
Jeśli czytasz , a nie dodałaś się jeszcze do obserwatorów ZRÓB TO! :))
Do następnego! @yep_Nialler

44 komentarze:

  1. świetny *__________*
    czekam nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dobry, dłuuugi rozdział :D
    Jak mogłaś zatrzymać w takim momencie no?! ;_;
    Dawaj szybko następny!! < 3
    ----
    turn-back-time-with-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój ulubiony rozdział. Nie mogę się doczekać następnego. Mam nadzieję, że bd szybko. : )

    Zapraszam do mnie ----- > http://justletmebeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, że taki długi ! Wgl genialnie Ci wyszedł :))
    Pisz szybko już następny rozdział, bo nie mogę się doczekać co stanie się na spotkaniu Niall'a z Clarą ;3
    No świetny to jest pomysł :)
    Pozdrawiam @polish_eyes95 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest chyba najlepszy rozdział jaki dodałaś! Jest świetny. O błędy się nie martw ja nie zwracam na nie uwagi. Nie mogę doczekać się nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie długie, pisz takich więcej :)
    Jak to teraz będzie wyglądać? Będzie z dala od Zayn'a, od przyjaciół. Na pewno coś ciekawego wymyślisz.
    Co do błędów, to kilka ortograficznych znalazłam, ale to pewnie dlatego, że szybko pisałaś.
    Ten pomysł z ulubionym komentarzem wydaje się dosyć fajny.
    Chcę takich rozdziałów więcej!
    Gorąco pozdrawiam xX

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny rozdział, jak zawsze zresztą! :)
    Mam nadzieję, że będzie więcej takich dłuższych. I nie mogę się doczekać rozmowy Clary z Niallem xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział jest wspanialy *.* Fabula trzyma czytelnika przy słowach! I to mi się podoba :3 Jeśli możesz powiadamiać mnie o następnych rozdziałach tt; olaa_aa

    OdpowiedzUsuń
  9. Z calego serca kibicuje Niallerowi i Clarze ♥ Informuj mnie o nastepnych rozdzialach @aww_paulaaa
    Zapraszam do mnie:
    this-is-our-dream.blogspot.com
    is-it-all-a-dream.blogspot.com
    Pozdrawiam ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Mraaaw :D Super! Piszesz bardzo realistycznie i lekko się czyta! Na prawde megaaa :))) Czekam na następny / Olaa :*

    Ps.: Wejdziesz do mnie? :) :

    http://moja-przygoda-z-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Clara musi być z Niallem! Błagam :P Proszę o informacje o kolejnych rozdziałach. https://twitter.com/Annb921

    OdpowiedzUsuń
  12. https://twitter.com/Patryska_S - informuj proszę.
    Mam jesxzcze jedną prośbę. Nie wiem czy czytasz blogi innych, ale mam nadzieje, że tak, czy mogłabyś wysyłać linki z fajnymi opowiadaniami do mnie? To bardzo fajnie, a po za tym to świetny rozdział, bardzo mi się podoba ; ) Pozdrawiam

    Ps. Tu możesz wysłaś linki ( Z góry dziękuje): http://blog-one-direction-pataa.blogspot.com/2013/01/wasze-blogi.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż.. Przeczytałam i.. JESTEM MEGA ZACHWYCONA ! Rozdział jest dobrze napisany, czyta się szybko , lekko i przyjemnie ale ty zawsze tak piszesz. :3 Jak już wiesz jestem zachwycona Twoim stylem pisania i Twoimi cudownymi pomysłami . Już czuję że ta historia będzie miała dużo czytelników. ; ) Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tym rozdziałem zachwycona. Przez cały czas nie mogłam się go doczekać! Ale żeby skończy w takim momencie? Ranisz. :c Nie mogę się doczekać tej rozmowy z niall'em. xd
    Dzisiaj od razu jak przyszłam ze szkoły to weszłam sprawdzić czy jest nowy rozdziała i tu taka niespodzianka. *-*
    Nie będę się rozpisywać bo jutro mam 3 sprawdziany i wypadałoby się czegoś nauczyć. xd
    Pozdrawiam, i czekam na NN. ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Witammm... Przeczytałam i normalnie nie wiem co mam napisać... Bardzo cieszę się, że wreszcie Clara i Niall się spotkają. Mam wielką nadzieję, że będą razem i będą przykładem wspaniałej miłośći. Nie, żebym miała coś do Zayn'a, ale po prostu moim skromnym zdaniem Clara bardziej pasuje do Niall'a. Gorąco pozdrawiam... xoxo :***

    Ps. Jeżeli będziesz miała czas i ochotę to zajrzyj na mojego bloga. Ostrzegam, że nie jest to jakieś cudo, a wręcz przeciwnie i błagam jeżeli już tam wejdziesz to napisz w komentarzu co mam zmienić... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jestem mądra poprosiłam Cię o wejście a linku nie podałam... Pogratulować inteligencji tutaj już dodaje... ;) http://more-than-this-opowiadania-o-1d.blogspot.com/

      Usuń
  16. aww ;*** świetny kochana ;) czekam na kolejny ;) <3 @Maliakowa_Nika


    +Zapraszam na mój blog ;)
    http://love-one-direction-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ahhh jak zwykle mniamusny *.* chyba najlepszy blog jaki czytam *.* brawo, nie moge doczekac sie az sie spotkaja *.*
    pozdrawiam, joaska.xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Woow jak zwykle fantastyczny rozdział!!! Mam nadzieję że dojdzie do jakiegoś pocałunku ♥♥♥ Kocham Twoje opowiadania z przyjemnością je czytam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świeetne *__*

    https://twitter.com/umca1Dhehs

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam na następny kocham to! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny . Czekam na następny i zapraszam na mojego http://we-love-us-and-food.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba, mam nadzieje, że między Niall'em i Clarą się wszystko wyjaśni i będą przyjaciólmi. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny. *___* Czekam na następny z niecierpliwością. Clara i Niall byliby wspaniałymi przyjaciółmi, mam nadzieje, że nimi będą. :3
    all-for-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzoo fajny, oby tak dalej .:D

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny ** fajnie by było gdyby Clara była z Niallem ;-D pisz nowy jak najszybciej ;-) możesz mnie informować na Twitterze ? @HUG_ME_NIALL__ z góry dziękuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham twoje opowiadanie <3 @xxberryxXx :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Awww, wlasnie nadrobilam 5 nowych rozdzialow :) Kiedys trafilam na twojego bloga i przeczytalam calegow jedna noc. Niestetynie dodalam sie do obserwatorow i nie moglam znalezc twojego bloga... Dzisiaj postanowilam sie zawziac. Szukalam go kolo godziny. Gdy wrescie na niego trafilam ucieszylam sie ze sa nowe rozdzialy! Wszystkie swietne! Szkoda mi Nialla. Bardzo go polubilam w tym opowiadaniu :) oczywiscie czekam na kolejne i dodaje sie do obserwatorow, zeby nie miec problemu ze znalezieniem twojego bloga :)))
    Czekam na kolejne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach normalnie cudooo!!! Rozdział jest mega, ZAJEBISTY!!!! Oby Clara dalej była z Malikiem. Uwielbiam tego bloga i już się nue mogę doczekać następnego rozdziału. *.*
    Czekam na następny i życzę weny. *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz talent , kobieto . Rozdział jest mega i czekam z niecierpliwością na następny . Cieszę się , że Niall i Clara sobie wszystko wytłumaczą , a może będą razem . Najlepszy rozdział <333

    https://twitter.com/MagdaDirbachPl - link do mojego tt <33

    A tu do bloga , mam nadzieję , że wejdziesz i skomentujesz . <33
    http://onedirectionfunnyandsweetstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jezu, jesteś okrutna. dlaczego mam aż tyle czekać? :c
    kocham tego bloga, jesteś niesamowita, to odpowiadanie jest wspaniałe. Mam pytanie, ile rozdziałów jeszcze będzie?
    a mój tt to: @Aleksandraa2405

    OdpowiedzUsuń
  31. Omg jestem strasznie ciekawa jak to teraz wszystko bd wyglądać! Nie mogę się doczekać na następny, ten jak zawsze świetny i fajnie ze taki dłuższy. Moim skromnym zdaniem fajnie by było jakby ona była z Niall'erkiem :3 i nie mówię tak tylko dlatego że Niall to mój idol xd ale ona bardziej mi pasuje do niego. Ciekawa jestem twoich dalszych pomysłów! Julka xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, fajne,fajne.
      To mój link do opowiadanie, prosiłabym żeby chociaż ktoś to czytał.Nie jest taki fajny jak twój, ale coś jest.http://oppmmccmmcmccccc.blogspot.com/

      PS. Sorry że w odp. ale zepsuło mi się coś i nie mg dodawać kom.

      Usuń
  32. Aww ! Widzę, że lubisz trzymać ludzi w napięciu, hy? :D No cóż.. Teraz pozostaje czekać na dalszą część. Nie mogę się doczekać aż w końcu ze Sobą porozmawiają i wszystko Sobie wytłumaczą ! :)) A co do tego rozdziału - normalnie zajebi*ty . Smutny trochę, ale zajebi*ty < 3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju , Jeju , Jeju , Jejuuu ! *,* Dziewczyno, KOCHAM CIĘ ! :3 Kurde, co ja gadam.. xD Kocham Twoje opowiadania a Ciebie za to, że je piszesz ; > . Dodaj szybko następny bo nie mogę się doczekać *-*

    OdpowiedzUsuń
  34. ale świetny ! czekam na kolejny ! ♥ ;33

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny ! Pisz szybciej

    OdpowiedzUsuń
  36. Brawo! Cudowny ! PISZ PISZ KOCHANA

    OdpowiedzUsuń
  37. masakra jak ty umiesz pisac ale sie zaczytałam pisz dalej juz nie umiem sie doczekac na nastepny :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej : D Na moim blogu pojawił się nowy rozdział http://na-scenie-marzen.blogspot.com Zapraszam i liczę na komentarz <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Pomysł z komentarzami super! :D Nie nawaliłaś!!! ;) (jak zawsze)

    OdpowiedzUsuń
  40. WОW just whаt I wаs looking for.
    Ϲame heгe by seаrching
    for keyword

    Also visit my page - payday loans

    OdpowiedzUsuń