piątek, 25 stycznia 2013

~Rozdział 19~


Po naszej jakże cudownej imprezie Harry wraz z Louisem zebrali się około 10 rano.Chcieliśmy uniknąć przypału od taty, który w każdym momencie mógł przyjechać.Na mega kacu niechętnie wstałam z łóżka.Nancy nawet nie budziłam bo do późna "bawiła" się z Stylesem. Poszłam do łazienki i wzięłam szybki, zimny prysznic, który pobudził mnie do normalnego funkcjonowania.
Gdy wróciłam do pokoju przyjaciółka już nie spała.Spojrzałam na nią.
- Co jest? Nie bardzo ogarniam co się wczoraj działo - złapała się za głowę
- Domyślam się. Wiesz, że znów zrobiłaś to z Harrym?
Uśmiechnęła sie.
- Jesteś nienormalna - rzuciłam i zaczęłam wybierac ciuchy z szafy - A ty lepiej się ogarnij, twoi rodzcie będą lada chwila
Usłyszałam jedynie ciche jęknięcie i dziewczyna po chwili zniknęła za drzwiami pokoju.Włożyłam na siebie wybrane ciuchy i postanowiłam posprzątać trochę na piętrze w końcu tata nie może zastać tu takiego bałaganu.

W czasie gdy zajmowałam sie ogarnianiem domu, Nancy pojechała do domu.Po 30-minutowym sprzątaniu wreszcie skończyłam.Gdy miałam dla siebie tylko jeden pokój zajmowało mi to dużo mniej czasu  i było to dużo łatwiejsze, ale cóż co poradzić.
Zmęczona zeszłam na dół i usiadłam w salonie przed telewizorem.Dochodziła godzina trzynasta a taty nadal nie było.W sumie to lepiej, chociaż nie zobaczy mnie w takim stanie w jakim teraz jestem.
Po chwili zadzwonił dzwonek.Wstałam z kanapy i otworzyłam drzwi.Okazało się, że to Hazza - zdziwiłam się.
- Zapomniałeś czegoś?
- Nie - minął mnie w drzwiach - Zabieram Cię gdzieś - spojrzał na mnie od góry do dołu - Więc idź się lepiej pożądnie ubierz , umaluj i tego typu rzeczy - skrzywił się
- Po co?
- I załóż sukienkę! - popchnął mnie w stronę schodów
Obejrzałam się za siebie on jedynie stał i chytrze się uśmiechał.Nie chętnie, ale postanowiłam zrobić to o co poprosił.
Najpierw zabrałam się za umycie włosów z których od razu po wysuszeniu zrobiłam lekkie loki a następnie "nałożyłam" wyjściowy makijaż.Spojrzałam w lustro i spodobało mi się to jak wyglądam.Potem czekało mnie najtrudniejsze zadanie - wybranie odpowiedniego stroju.Postawiłam na krótką sukienkę i do tego jakieś szpilki.Trudno było, ponieważ miałam wszystkiego za wiele. Ostatecznie wybrałam kremową kieckę przed kolano z wycięciem na plecach.Do tego podobnego koloru szpilki i małą "kopertówkę". Ostatnie poprawki i chyba byłam gotowa.Ostrożnie zeszłam na dół.Harry stanął jak osłupiony.
- Wow, nieźle - wyksztusił z siebie
Tylko się zaśmiałam
- Zayn będzie zachwycony - powiedział pod nosem
- Co?! - zdziwiłam się
- Czy ja coś mówiłem? - bronił się - Lepiej już chodźmy
Chłopak zaprowadził mnie do swojego samochodu.Grzecznie otworzył mi drzwi a potem sprawnie okrążył auto i usiadł na miejscu kierowcy.
- Jedziemy?
- No jasne - uśmiechnęłam się
Styles sprawnie odpalił silnik i dość szybko ruszyliśmy w kompletnie nie znany mi cel.

*oczami Zayna*
Dochodziła piętnasta a ja siedziałem sam w domu użalając się nad sobą. Oglądałem zdjęcia z Clarą. Może zbyt pochopnie podjąłem decyzję, że musimy od siebie odpocząć? Tak bardzo mi jej teraz brakuje.
Nagle do mojego domu wparował Lou.
- Malik, szybko ubieraj się w coś stosownego. Może być nawet garnitur.
- Powaliło cię stary?
- Nie ma czasu na gadnie! - rozkazał
Nie miałem ochoty ruszać się z miejsca. Zauważył to. Pośpiesznym krokiem ruszył w stronę mojej szafy. Wybór pozostawiłem mu. Kto jak kto, ale Louis wie jak się dobrze ubrać.
Po chwili rzucił w moją stronę wybrany strój i kazał mi się pośpieszyć. Poszedłem do łazienki, ubrałem się i poprawiłem włosy. Wyglądałem jak zawsze perfekcyjnie. Gdy wróciłem do pokoju, chłopak szybko wypchnął mnie z domu. Zamknąłem drzwi i udaliśmy się do jego samochodu. Tam dostałem czerwone róże, oczywiście nie powiedział mi po co. Jednak lubię takie spontaniczne akcje, więc nie protestowałem. Tomlinson jechał tak szybko, że po pięciu minutach znaleźliśmy się pod naszym apartamentem. Zdziwiłem się.
- Czekaj przed wejściem do salonu, za chwilę do ciebie dołączymy. - rzucił
Zrobiłem tak jak poprosił.

*oczami Clary*
Jechaliśmy dość szybko i w milczeniu. Styles wcale się nie odzywał tylko czasem spoglądał na mnie z zadziornym uśmieszkiem.Po niespełna dziesięciu minutach byliśmy pod apartamentem chłopców. Tam czekał na nas Louis, który po chwili otworzył mi drzwi od auta. Ostrożenie wysiadłam. Tomlinson wskazał mi ręką gdzie mam iść i powiedział, że zaraz razem z Hazzą do mnie dołączą.
Weszłam przez duże drzwi frontowe, które otworzyli mi ochroniarze i znalazłam się w dużym holu.
Kompletnie nie wiedziałam gdzie mam iść. Byłam tam pierwszy raz, nie bardzo orientowałam się gdzie co jest. Jednak po chwili aż przystanęłam w miejscu. Zobaczyłam tam Zayna, stał do mnie tyłem więc jak narazie mnie nie widział. Był ubrany dość elegancko, dokładnie jak ja. Zaczełam się domyślać, że to wszystko ustawione jest przez Larrego. Co ja gadam? Domyślać? Byłam tego pewna!
Po chwili Malik odwrócił się w moją stronę. Był również zdziwony jak ja. Nie wiem tylko czy moją obecnością czy wyglądem. Jego mina była nie do opisania.
- Clara co Ty tu robisz? Co my tu robimy?
- Hmm, pomyślmy. Sprawka Larrego?
- Nawet jeśli to nie ważne. Cieszę się, że tu jesteś - uśmiechnął się szczerze - Wyglądasz - po raz kolejny zmierzył mnie wzrokiem - przepięknie
Chłopak zaczął się do mnie zbliżać.Niestety nagle przerwali nam chłopcy
- Zapraszamy do środka - powiedział Harry a Louis otworzył drzwi do salonu
Zrobiliśmy to o co poprosili. Na środku stał pięknie przystrojony stół do kolacji na którym było podane już jedzenie. Zayn kulturalnie odsunął mi krzesełko po czym poprosił, żebym poczekała i zniknął gdzieś z Stylesem i Tomlinsonem.

*oczami Zayna*
Lekko zdezorientowany postanowiłem spytać chłopaków o co chodzi, dlatego też poszedłem za nimi do kuchni.
- Możecie powiedzieć mi co jest grane?
- Nie mogliśmy patrzeć jak męczycie się, gdy nie jesteście blisko. Harry wczoraj wpadł na pomysł, żeby w jakiś sposób was pogodzić, więc na co czekasz? Wracaj tam do niej!
Uśmiechnąłem się i jak najszybciej dołączyłem do Clary.Nie mogłem spuścić z niej wzroku, wyglądała przepięknie jak nigdy.Sprawnie zająłem miejsce naprzeciwko niej.Następnie otworzyłem czerwone wino i wypełniłem nim nasze kieliszki.
Ciągle zagadywałem, niestety ona zachowywała się jakby wcale nie chciała ze mną rozmawiać.
- Clara co się dzieje? - spytałem z troską łapiąc jej dłoń

*oczami Clary*
Zayn zachowywał się inaczej jak zawsze.Był bardzo ostrożny w swoich czynach i w tym co mówi, jednak ja nie mogłam.Wciąż przypominałam sobie ostatni wieczór, który mieliśmy spędzić razem, ale wyszło jak zawsze.
Lekko złapał moją dłoń, ale ja szybko ją zabrałam.Zrobił zdezorientowaną minę
- Już Ci przeszło? - spytałam chłodno
- A ty dalej o tym?
- Ja wciąż pamiętam - zarzuciłam - Pamiętam nasze wszystkie kłótnie! Zastanawiałeś się kiedyś nad tym czy przeżyliśmy choć jeden dzień bez sprzeczek? Nie? To powinieneś! Jesteś chłopakiem, któremu chciałam zaufać.Niestety nie dajesz mi takiej możliwości.Często zastanawiam się czy ten związek ma jeszcze sens. I wiesz co? Nie umiałabym teraz z tego zrezygnować.Zależy mi na Tobie, ale Ty zachowujesz się jak dupek, który liczy tylko na jedno.To boli Zayn - spojrzałam mu w oczy
- Ja, nie wiem co powiedzieć. Napewno tak nie jest. Chyba nie dojrzałem jeszcze dość do takiego związku, ale nie chce się z tego wycofywać.Kocham Cię Clara i chcę zacząć wszystko od nowa. Dasz mi taką szansę?
Nie odpowiedziałam nic.Nie mogłam nic z siebie wydusić i zaczęłam płakać.To nie były łzy rozpaczy, wręcz przeciwnie to były łzy szczęścia.
- Nie mam ochoty jeść. Przejdziemy się? - spytałam wycierając mokre policzki
- No pewnie.Tylko nie płacz już proszę - wstał i wyciągnął rękę w moją stronę
Podałam mu dłoń i pomógł mi wstać. To wszystko było jak w filmie.Czy Zayn jest w stanie aż tak się dla mnie zmienić? Zobaczymy.
Wyruszyliśmy na spacer ulicami Londynu.Nawet nie zauważyliśmy, że zaczęło robić się ciemno.Trzymaliśmy się za ręcę i dużo rozmawialiśmy.
- To co w związku z tym, że chciałeś żebyśmy od siebie odpoczęli?
- To było głupie - spuścił głowę
- Czyli?
- Zapomnijmy o tym.Cieszmy się chwilą - przyciągnął mnie do siebie - Nie moge bez Ciebie żyć
Nagle poczułam jak krople deszczu spadają na moją twarz. Z czasem zaczęło robic się ich coraz więcej aż w końcu powstała ulewa.
- Zawsze chciałem to zrobić - powiedział mulat i zaczął mnie całować
Trwaliśmy tak przez dłuższą chwilę, to było coś cudownego, niesamowite przeżycie.
- Pamiętaj, że nie chcę Ci stracić - powiedział Zayn gdy się od siebie oderwaliśmy
- Wiesz co lepiej będzie jak szybko znajdę sie w domu, chyba nie chcesz żebym była chora?
- No pewnie, że nie! - odparł i pociągnął mnie za rękę
Biegliśmy środkiem ulicy, skacząc po kałużach jak małe dzieci.Pierwszy raz Zayn doprowadził mnie do takiego szczęścia. Uśmiech nie schodził mi z twarzy.
Po chwili znaleźliśmy się pod moim domem
- Będe musiała już iść
- Nie zaprosisz mnie do siebie? - zdziwił się
- Zayn chcę to jeszcze wszystko przemyśleć, musze pobyć sama - pocałowałam go w policzek i pobiegłam w stronę drzwi.
Przemoknięta weszłam do domu i od razu zaczęłam zdejmowac mokre rzeczy. Przez okno widziałam, że Zayn jeszcze przez chwilę stał, jednak po chwili zorientował się, że nie wrócę i poszedł.
Zdjęłam wszystkie ciuchy i zostałam w samej bieliźnie.Usłyszałam rodziców w kuchni, dlatego pędem pobiegałam na górę do swojego pokoju.

*oczami Zayna*
Po dotarciu do domu od razu zadzwoniłem do Louisa. Chciałem podziękować za to co razem z Harrym dziś dla mnie zrobili.Gdyby nie oni pewnie nadal siedział bym sam w domu zamartwiając się tym co mam zrobić, żeby Clara mi wybaczyła. Teraz wiem, że to nie było takie trudne. Narazie nie wszystko jest dobrze, ale wierze że damy sobie druga szanse i będzie lepiej. Nie chcę stracic Clary, naprawdę ją kocham i cierpie gdy nie ma jej obok.

- - - - - - - - - - - - - -
No hej!
Nie wiem czy dobry. Czytałam go kilka razy, ale nie umiem ocenić ;x Pisałam go na szybko więc jeśli był bez sensu to przepraszam. Wy jak sądzicie?
Niestety nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Nie dodawałam rozdziału tak długo bo nie miałam weny ani chęci do pisania go. Miał byc długi i ciekawy a wyszedł jak zawsze ;/ ugh.. co się ze mną dzieje.

Niedługo zrobię liste moich ulubionych blogów, która znajdzie się właśnie tutaj. Już mam kilka wybranych.Więc kto wie, może to właśnie wasz znajdzie się na tej liście?

Co do komentarzy to woow! :) Tylko...ktoś znowu zaspamował z anonima.Wystarczy dodać jeden komentarz a nie 4 takie same, bo wtedy je usuwam..przepraszam.

Teraz mam ferie więc postaram się nadrobić troche rozdziałów :)
Do następnego! @yep_Nialler

41 komentarzy:

  1. Świetny! Chociaż wolałabym, żeby Clara była z Niallem ;D Troszkę za krótki ! ;C Pisz częściej proszę ;3
    Piszesz tak genialnie, że co rozdział czekam z niecierpliwością na następny ; )
    @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę żeby była z Niallerem ;< a do kiedy można wysyłać blogi ? bo ja dopiero zaczynam opowiadanie ale już skończony I rozdział i niedługo będzie II w którym będzie się już troche działo x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://lastfirstkissstory.blogspot.com/ właśnie się pojawił I rozdział ale przez ten tydzień zdąże dodać około 3-4 zobaczę xx albo nawet więcej

      Usuń
  3. łaadny *-* ile rodziałów do końca? i kiedy następny? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. chociaż pisany na szybko, to jest wspaniały (jak każdy twój rozdział) :) nie mogę doczekać się następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten rozdział, mimo że wolałabym gdyby Clara była z Niall'em, mimo wszystko wspaniały :3

    Zapraszam do mnie :
    http://dreamscometrue3.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba *.* Nie mogę się doczekać następnego, mam nadzieję, że szybko się pojawi :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze super ale no weź.. zrób coś z Niallem :D
    @martyna80

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, jak każdy. Podoba mi się. : *

    Bardzo proszę, jak byś mogła to przeczytałabyś moje opowiadanie.? Bardzo mi zależy żeby mieć trochę czytelników a jak na razie chyba ich nie mam. Oto link: http://ooooooppppccccc.blogspot.com/

    Jeszcze raz świetny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale dłuuuugi, musiałaś nieźle się napracować C:

    OdpowiedzUsuń
  10. Och kiedy ja sie doczekam jak Clara bedzie z Niallem? Caly cxas godzi sie z Zaynem

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam nie mam dzisiaj weny na komentarze więc będzie dość krótko. W tym rozdziale strasznie brakuje mi Nialla. Podstęp chłopaków skuteczny:P.Zayn się stara ale jakoś paring Zayn&Clara do mnie nie przemawia :( Weny!

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham !!!!!!!!!!!! jest mega jak zawsze *.*
    kocham ich za to :D to było takie słodkie ;>
    masz ferie tak jak ja :o hihihih ...xd
    mam nadzieję że już na zawsze będzie z Zaynem a on na serio się zmienił :) są sobie przeznaczeni ;**
    czekam na nexta *O*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejooł. ; P
    Rozdział cudo *,* Ciesze się, że Zayn przemyślał Swoje zachowanie i ma się zmienić. Ale czy tylko mówienie wystarczy? :3
    I nie martw się, rozdział jest dobry. Mało akcji, ale to nic. I tak jest mega. (:

    OdpowiedzUsuń
  14. grrrr tenn komentarz pisze 3 raz -,- tak to jest jak sie pisze na fonie -,- Rozdzial Boski!! Swietnie ze Clara jest dalej z Zaynem ♥ Chociaz szkoda Niallerka. Czekam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. woow *.* extraaa :D


    zapraszam ;) -> http://moja-przygoda-z-onedirection.blogspot.com/ :) / Olaa :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdział jest wspaniały i mimo tego, że chciałam, żeby Clara była z Niall'em bardzo podoba mi się to, że Zayn postanowił zmienić swoje zachowanie. Czekam na kolejny...
    Pooozdrawiam!!! :** <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny rodział . nanananna. *.*


    @Choocolater

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozdział jest ok. Trochę mało akcji, ale mi się podobał. Zayn i Clara się pogodzili . : ) Czekam na nn . : )

    Zapraszam do mnie ---- > http://larrylovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. BOMBA!!!
    Oj musiałam trochę nadrobić.
    Zajebysty rozdział(sorka za słowa).
    Fajnie, że Zayn chcę się zmienić, ale kurcze no, ja bym chciała żeby ona była z Niall'em.
    Jeszcze raz rozdział BOMBA!
    Buziaczki..:**

    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. JAKIE ROMANTYCZNE ;')
    weź....! takie boskie!
    Słodko, że do siebie wrócili, ale Nialler...
    Wcale nie jest kiepski, jest świetny!!!
    Ja ogółem uwielbiam Twoja opowiadanie soł... ;D
    CUDEŃKO!!!! *_____* ♥

    +
    http://closeinthedreeam.blogspot.com/ 6 rozdział :D ale pół już czytałaś :)
    lov♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRZEPRASZAM ZA SPAM. DODAŁAŚ MI KOMENTARZ. PRZEPRASZAM JESZCZE RAZ....
      GŁUPIA JA.... -.-

      Usuń
  21. ZAJEBISTE!!!!!!
    @Horanoholik

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow... Taki pocałunek w deszczu... ŚWIETNY!!! *.* OBY TAK DALEJ!!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. scena z pocałunkiem megaa .... sama bym tak chciała :):)
    hm.. choć liczyłam i nadal liczę że Clara bd z Niall'em :D:D

    OdpowiedzUsuń
  24. masz naprawdę bardzo fajny styl pisarski , podoba mi się to . Zapraszam do siebie na www.my-own-way-to-heaven.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny rozdział :) A ww :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. awww ;* kochanie jest zajebisty ;) i znowu uśmiechałam się do monitora xd
    czekam na next'a
    +zapraszam do siebie http://love-one-direction-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Awww, powinnaś wydać książkę, masz naprawdę wielki talent ;)
    Czekam na następny rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja chcę, żeby Clara była z Niallem, a nie z Zayn'em. :c

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny! Taki romantyczny, ale Ty i tak wiesz, że ja chcę by Clara była z Niall'em :D
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym aby Clara była z Niallerem <3 Superaśny rozdział czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesli kiedys w tym opowiadaniu bedzie tak ze Niall i Clara beda razem to mam nadzieje ze nie w ostatnim rozdziale albo w epilogu bo ja tak bardzo chce aby byli oni RAZEM!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. zostałaś nominowana do Liebster Award więcej u mnie :* http://aliceworldandonedirection.blogspot.com/2013/01/liebster-award-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieje, ze bedzie z Zaynem. :)) Byloby super! :D

    OdpowiedzUsuń