środa, 16 stycznia 2013

~Rozdział 17~


[...] "-Miałaś rację...To wszystko stało się za szybko.Jestesmy wobec siebie nie ufni , a przedewszystkim nie szczerzy.
- Czy ty coś sugerujesz Zayn? "
- Musimy od siebie trochę odpocząć
- Zayn? Co ty w ogóle gadasz? Słyszysz siebie?
- Tak Clara.Pomyślmy nad swoim zachowaniem wobec siebie
- Ale odpocząć , co to ma znaczyć? Jesteśmy razem ledwo tydzień
- No i widzisz nawet zaczęliśmy źle
- To ty zacząłeś źle Zayn! O wszystko się czepiasz! O wszystko i wszystkich jestes zazdrosny! Na wszystko mi zabraniasz...tylko powiedz czemu?!
- Bo cię kocham , wystarczy?!
Zamurowało mnie.Nie wiedziałam co powiedzieć.Łzy zaczęły napływać mi do oczu.
Po chwili Zayn udał się w stronę drzwi..
- Gdzie Ty idziesz? - spytałam wycierając dłonią policzek , który był mokry od łez
- Muszę to wszystko przemyśleć i coś załatwić
- Ale miałeś zostać
- Właśnie miałem - powiedział i zniknął za drzwiami
Ze złości rzuciłam poduszką o drzwi i bezradnie opadłam na łożko.Byłam wściekła.Czemu nic nam się nie układa i ciągle się kłócimy? Może to ja robię coś źle?
Sięgnęłam po laptopa i od razu zalogowałam sie na twittera. Dodałam wpis "A miało być tak pięknie". Po chwili moje interakcje szalały z pytaniami czy pomiędzy mną i Malikiem wszystko dobrze. Na żadne z nich nie odpowiedziałam bo sama nie znałam odpowiedzi.Prześledziłam dokładnie profile chłopaków i następnie wylogowałam się.
*pukanie do drzwi*
-Prosze - powiedziałam , szczerze to myślałam , że to Zayn wrócił - niestety to nie on
-Kochanie co się stało?  Czemu Zayn poszedł? Znów się pokłóciliście?
-Nie coś tym mamo - uśmiechnęłam się , ale oczywiście skłamałam - Nagle coś mu wypadło.
-No to dobrze. Dobranoc - odparła i wyszła z pokoju
Nagle zadzwonił mój telefon.Spojrzałam na wyświetlacz i ujrzałam zdjęcie Liama , mimo wszytko nie odebrałam.Próbował kilka razy , ale na marne. Nastepnie dzwoniła Danielle , zdziwiłam się trochę.Chwilę się zawachałam , ale w końcu odrzuciłam połączenie.Chwile później zadzwonił Niall.Serce zaczęło mi szybciej bić.Niestety z nim zrobiłam jak z poprzednią dwójką - zignorowałam.Nie byłam pewna czy dobrze robię.W końcu to moi przyjaciele i powinni wiedzieć co się dzieje...

*następnego dnia*

*oczami Zayna*
Wczoraj wieczorem zajechałem do Nialla.Nie mogłem tego tak zostawić.Juz raz z nim rozmawiałem , żeby odczepił się od Clary , niestety nie poskutkowało.Jest zbyt uparty w tym do czego dąży.Nie obchodzi mnie to , że on ją kocha.Byłem pierwszy.To przez niego ciągle się kłócę z Clarą.Jeśli on dalej będzie nam przeszkadzał nasz związek nie będzie miał sensu.
Nie pukając wszedłem do jego domu.Zdziwił się gdy mnie zobaczył.Najpierw go porządnie opierniczyłem , ale on wszystkiemu zaprzeczał.Kpił sobie ze mnie.Nie wytrzymałem i z emocji przywaliłem mu pięścią w twarz.Teraz wiem , że nie powinienem , niestety wtedy nie mogłem się powstrzymać.Mój przyjaciel upadł na ziemie.Przestraszyłem się.Chciałem mu pomóc , ale on krzyczał żebym natychmiast wyszedł z jego domu - tak też zrobiłem.

*oczami Nialla*
Niechętnie podniosłem się z łóżka ponieważ bardzo bolała mnie głowa.Wczorajsza wizyta nie należała do tych najmilszych.
Dziś mamy sesję a ja wyskoczę z limem pod okiem.Co ja niby powiem Paulowi?
Jest mi ciężko bo muszę cierpieć.Zakochałem się w niewłaściwej dziewczynie , ale powiedziała mi żebym nigdy nie przestawał walczyć.Tak tez zrobię.Nie po to przez to wszystko teraz przechodze , żeby nagle sobie odpuścić.Nie należe do takiego typu ludzi co szybko się poddają.Staram się zrealizowac swój cel i mam nadzieję , że i tym razem uda mi się to.Jak narazie musze uporac się z tym , że nie mam wszystkiego co chcę , wszystkiego to znaczy Clary ona już stanowi w jakimś stopiu część mnie.Czuję , że już coraz mniej jest szczęśliwa z Zaynem.Niestety nie mam żadnego wpływu na to czy ona chce z nim byc czy nie.To tylko i wyłącznie jej decyzja.Pewnie wierzy , że jeszcze kiedyś będzie dobrze.

*oczami Clary*
Obudziłam się około trzynastej.Prawdopodobnie nie było już nikogo w domu - panowała straszna cisza.
W nocy trochę płakałam - tak bardzo nie chcę stracić Zayna .Cholernie zaczyna mi na nim zależeć a on znowu zaczyna. "Muszę to wszystko przemyśleć" W dupie mam teraz jego przemyślenia.Przez wczorajszą sytuacje juz od rana miałam zjebany humor.
Podniosłam się i pożądnie przeciągnęłam - tego było mi trzeba.Sięgnęłam po telefon i nagle wyświetliła sie "1 nowa wiadomośc od Danielle". Dziewczyna zaproponowała mi zakupy w sumie czemu by nie.Odreaguje sobie to wszystko.Odpisałam jej , że chętnie z nią pójdę.Umówiłyśmy się , że za godzinę po mnie przyjdzie bo jest po drodze.
Szybko zeskoczyłam zeskoczyłam z łóżka i pobiegłam do okna w celu sprawdzenia pogody.
Słońca prawie nie było i wiał dość silny wiatr.Zaczęłam zastanwiać się co na siebie włożyc. W końcu postawiłam na wzorzaste leginsy ,zwiewną koszulę z ładnymi wykończeniami przy kołnierzyku i jasne dodatki . Zebrałam wybrany strój i poszłam do łazienki.Szybki prysznic i juz czułam się lepiej.Następnie poranna toaleta i byłam gotowa.Wróciłam do pokoju zostało mi 15 minut więc zeszłam na dół.Śniadania postanowiłam nie jeść.Z resztą to już od dłuższego czasu nic nie jem.
Te 15 minut minęło dość szybko.Dan przyszła punktualnie. Wyruszyłyśmy do jednego z większych centrum handlowych w Londynie.Oczywiście nie przeszłysmy nie zauważone. Danielle jako dziewczyna Liama no i ja ta Zayna. Po około 30 minutowym spacerze byłyśmy już na miejscu.
-To gdzie najpierw? - spytała Dan
-Gdziekolwiek - uśmiechnęłam się
Wchodziłyśmy po kolei do każdego sklepu.Zauważyłam , że Danielle nie ma umiaru co do kupowania ubran.Brała cokolwiek jej sie podobało i było w rozsądnej cenie.Jest bardzo szalona , nie załam jej od tej strony.
Z racji tego , że mam obsesję na punkcie vansów zakupiłam sobie nową <parę> . Do tego nową <obudowę> do iPhona . Mimo , że nie kupiłam zbyt duzo rzeczy byłam zadowolona.Zmęczone udałyśmy się do starbucksa na kawę i ciastko, tam mogłyśmy spokojnie porozmawiać.
- Coś nie tak z Zaynem , prawda?
- No nie da się ukryć.Wkurza się o byle co
- To czemu jeszcze sie z nim męczysz?
- Zależy mi na nim a on mnie kocha.
Dziewczyna spojrzała na mnie skrzywioną miną
- Nie widać
- Naprawdę! Gdy jesteśmy sami jest cudownie.Na każdym kroku udowadnia mi jak ważna dla niego jestem , ale niestety zawsze pod koniec coś się wali.
- Rozumiem
- A jak z Liamem?
- Lepiej niż mogłabym sobie wymażyć. Liam to cudowny chłopak , jak skarb
- No to sie ciesze. Ja narazie nie mogę tak powiedzieć o Maliku - spuściłam głowę
- Może będzie jeszcze taki chłopak , który będzie dla ciebie jak Liam dla mnie?
- Myslisz o Niallu?
Pokiwała głową
- Tak myślałam. Niall to jest już kompletnie inna bajka.
- Jak to? Nie rozumiem - zmarszczyła brwi
- Nie umiem określić tego co pomiędzy nami jest
- Wiesz jak bardzo on Cię kocha?
- Wiem. Rozmawialiśmy o tym - uśmiechnęłam się
Dopiłyśmy swoje kawy i udałyśmy się do domu.Z racji tego , że Dan miała dużo toreb zamówiłyśmy taksówkę.
Zajechałyśmy pod mój dom i obie wysiadłyśmy.
- A ty nie wracasz do domu? - zdziwiłam się
- Nie. Odstawiamy rzeczy i zabieram cię na sesję chłopaków.
- Umm to nie jest dobry pomysł
- Czemu?
- Zayn on..dobra nie ważne. Jedźmy tam! - zaśmiałam się - Tylko najpierw zanieśmy zakupy do środka
W domu była juz moja mama.Zapoznałam ją z Danielle.
- Zostaniecie na obiedzie?
- Niestety nie zaraz idziemy do chłopaków
- No dobra , tylko nie wracaj za późno

[...] Około 18 byłyśmy na miejscu.Chłopcy bardzo się zdziwili gdy nas zobaczyli. Liam z pełnym entuzjazmem podbiegł do swojej dziewczyny i zaczął mocną ją tulić.Natomiast Zayn ruszył dopiero gdy na sali zjawił się Niall.Podszedł do mnie i zaczął całowac.Po chwili wrócił na swoje miejsce nic do mnie nie mówiąc.Zrobiło mi sie głupio.Zauważyłam , że ani Horan ani Malik nie odzywają się do siebie.Coś tu mi nie grało.Razem z Danielle usiadłyśmy gdzieś na boku i przyglądałyśmy się ich pracy.
Zayn miał jeszcze jakieś poprawki. Lou zajmowała się nim .Trzeba przyznac , że jest w tym naprawde dobra.
Podczas sesji nawet na jedno zdjęcie Niall nie zdejmował okularów. Poprostu nie odstawał im na krok.Próbowałam domyślić się czemu niestety nic nie przychodziło mi do głowy.To trochę dziwne.
Po 2 godzinnych zdjęciach wreszcie skończyli.Chłopcy poszli się przebrac a my z Dani poczekałyśmy na nich przed studiem.Niespodziewanie znalzło się tam mnóstwo fanek.Ochroniarze natychmiast kazali nam wsiąść do samochodu , do którego zaraz miała dołączyć reszta.Po chwili to się stało.Chłopcy niemalże wskoczyli do auta.Zayn usiadł po mojej lewej stronie a po prawej...nie kto inny niż Nialler. Było to bardzo dziwne uczucie.Obok mnie siedzieli chłopaki którzy stanowią ważną część mojego życia - Zayn jest mi bliższy ale to nie znaczy , że on Horanie już zapomniałam.Nie.Coraz częściej o tym myślę.Do głowy wracają mi chwilę z tamtego dnia , kiedy wyznał jak bardzo mu na mnie zależy.
Nagle moje przemyślenia przerwało szturchnięcie w ramię.
-Clara wszystko okej? - spytał Malik
Przytaknęłam tylko.
Czułam na sobie czyjeś spojrzenie.Obróciłam głowę i nie myliłam się.Bacznie przyglądał mi się Niall.Nawet przez jego okulary mogłam dostrzec te piękne oczy.Niestety zobaczyłam w nim smutek? żal? złośc? Nie wiem , coś czego nie mogłam określić.
Nagle Zayn zaniepokojony , że nie skupiam swojej uwagi na nim położył rękę na moim kolanie a drugą chwycił moją dłoń.Nialler zwrócił na to uwagę i momentalnie spuścił wzrok.Wtedy mogłam dostrzec co tak ukrywał przez całą sesję.Pod okiem było widoczne duże limo.Zmartwiłam się.
Chciałam zapytać , ale przerwał mi głos Paula.
- Clara , jesteśmy pod twoim domem. Wysiadasz?
- Tak , oczywiście - uśmiechnęłam się
Pożegnałam się z wszystkimi i wyszłam udając sie do domu.
- Już jestem - krzyknęłam zdejmując buty
- Jak było?
- Dobrze , dzięki że pytasz - odparłam i weszłam do kuchni gdzie pichciła coś moja mama
- Zjesz z nami kolacje? - spytała
- No jasne! A ty nie powinnaś odpoczywać? - spojarzłam na jej brzuch - Jak mi się wydaje to za 2 - 3 dni masz termin
- To mi w niczym nie przeszkadza.James jest bardzo grzeczny - "pogłaskała" swój brzuch
Zaśmiałam się.

Po pysznym posiłku przygotowanym przez moją kochaną mamusię poszłam do salonu pooglądać telewizję.Chwilę potem dołączył do mnie tata.
Przypomniało mi się , że chciałam zapytać Nialla co mu się stało.Wyciągnęłam iPhona z kieszeni i napisałam mu sms. Odpowiedział po chwili.Niestety nie zadowoliło mnie to : "Zapytaj swojego kochanego chłopaka".
Czyli to Zayn? Jak on mógł? Za co? Czemu Niall musi tak cierpieć? To boli , cholernie boli. Osoba bardzo mi bliska jest krzywdzona teoretycznie z mojej winy.Powinnam to jak najszybciej zakończyć.To nie może tak dłużej być.Musze porządnie się zastanowić i podjąć dobrą decyzję.Przyszedł czas na ten odpowiedni wybór.

- - - - - - - - - - -- -
Siemano!!! :))
Boże mam nadzieję , że nie zawaliłam tego rozdziału , prosze powiedźcie , że nie :)
Coraz bardziej tracę wenę.Nie mogę pozbierac myśli i słów , żeby napisac dobry rozdział w związku z tym wychodzi takie coś.

Chciałabym wam podziękować za 53 komentarze pod poprzednim rozdziałem! Było to mój ulubiony rozdział i do tego przy nim pobiliśmy wszelkie rekordy! Dziękuje za ponad 12 tysięcy wejśc *o* Dziękuje za dodawanie się do obserwatorów , za głosowanie w ankietach no i przedewszystkim , że tu jesteście i czytacie moje wypociny! MAM NAJLEPSZYCH CZYTELNIKÓW NA ŚWIECIE! :))
Mam nadzieję , że zostaniecie ze mną do końca i z każdym rozdziałem będzie przybywało was coraz więcej!

Dziękuje za wszystkie miłe tweety na twitterze! To mnie bardzo motywuje! Gdy znaczna ilośc osób pyta się kiedy kolejny rozdział natychmiast zbieram się do szybszego pisania go bo wiem , że wam zależy!

To chyba wszystko , rozpisałam się nie?

JEŚLI CHCESZ BYĆ INFORMOWANA O NOWYCH ROZDZIAŁACH NA TT A NIE PODAŁAŚ MI SWOJEGO NICKA NAPISZ GO W KOMENTARZU POD ROZDZIAŁEM! :))

Do następnego!
@yep_Nialler

+ jedna z was poprosiła mnie abym zareklamowała jej bloga , a więc to jest link : http://love-one-direction-nika.blogspot.com/ wejdźcie może spodoba się :))

42 komentarze:

  1. Kiedy nastepny rozdzial? *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno ja nie mam pojecia jakim ty cudem piszesz takie cudowne rozdzialy ! ;3 Biedny Niall ;( Zayn troche ostro zareagowal ale w sumie mu sie nie dziwie ;D Zapraszam:
    this-is-our-dream.blogspot.com
    is-it-all-a-dream.blogspot.com
    #teamNiall ;D
    pozdrawiam ;333

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rozdział. Czekam na nn . : )

    Zapraszam do mnie ---- > http://larrylovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kochany rozdział *.* Uwielbiam Twoje opowiadanie, ale niestety mój Horan cierpi :c Czy Clara i Niall będą razem ? :3
    Zapraszam do siebie ; http://dreamscometrue3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mistrzem. Wiedziałam że Zayn prosto po kłótni z Clarą pojedzie do Nialla i mu przyłoży. Zayn coraz bardziej mnie przeraża, wydaję mi się że chce mieć Clarę na własność. Liam i Dan :) Oni są cudowni, tacy ciepli, kochani dobre dusze tego opowiadania :D. Wracając do Clary,biedna dziewczyna taki dylemat. Oby podjęła dobrą decyzję. Weny Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki kochana za reklamę ;)
    świetny rozdział , czekam na więcej <3
    http://love-one-direction-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jak zawsze <3 I ja nadal licze że Clara będzie z Niallem :D
    @martyna80

    OdpowiedzUsuń
  8. Bozeeee zajebisty kiedy nastepny ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  9. rozdział zajebisty i tylko sprubój to podważyć ;-D, jedyyy to takie słodkie, że Niall tak to wszystko znosi dla Clary. a po Zaynie już nie wiem czego się spodziewać XD, żeby pobić swojego przyjaciela. ale dobra rozdział super pis zdalje nie mogę się doczekać- Maja

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ! :D czekam n kolejny xx

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaa, Niech będzie z Niallerem. xx! :D
    Czekam na kolejny ! *_*

    withyoueverythingisokay.blogspot.com
    onedirectionareallforme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej dlaczego to się tak szybko skończyło? Czytam, czytam tak się wciągnęłam, a tu dup koniec ;c Ale genialny rozdział ! Masz taki talent, że tylko zazdrościć Ci trzeba ! ♥
    Zayn przesadził i to po całej linii, jak on mógł uderzyć Niall'a xx
    Już się nie mogę doczekać następnego rozdziału :)
    @polish_eyes95
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde rozdział nieziemski *.*


    + zapraszam na swojego nowego bloga
    http://that-boy-is-driving-me-insane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. KURDE KURDE KURDE aaa teraz nastąpi wybór aa nie moge sie doczekać nastepnego! nie wiem dziewczyno jak ty to piszesz! ten cały blog jest niesamowity! mój tt: @_Julia_23

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny rozdzial zreszta jak zawsze!! Mam nadzieje ze clara bedzie z Niallem <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Aswhdashhaf *.* Cudo ! ^^ Co do Twojego pytania - nie zawaliłaś. Jest zajebiście, jak zawsze. ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Awwwalsokoloolo, zajebistyyy jak zawsze. ;)
    @Paula4b

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaaajecoolowy < 333 ale ja mam nadzieję, że Clara będzie z Zayn'em !!!!! <3333

    OdpowiedzUsuń
  19. dshbfdbvfdshvhds super *,* Jak ja kocham twojego bloga . Aż mnie coś w środku bolało jak czytałam o smutnym Horanie ;( Myśle że Clara będzie z Niallerem :D Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nic nie zawaliłaś ... rozdział świetny jak poprzednie :D:D czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega <3 Z każdym rozdziałem totalniejsze xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezuuuuuuuuu, jak ja to kocham :) Pisz, pisz, pisz kolejne rozdzialy!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie piszesz:p aż morda się cieszy gdy to się czyta :) dzięki tobie mam co czytać w tym internecie :D mam nadzieje że Niall bd z Clara moim skromnym zdaniem do Malika ona nie pasuje ;p życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajebiste! :D Kiedy następny? ♥ zapraszam do mnie! ---> http://niemownic-kochasietylkoraz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeden z moich ulubionych rozdziałów. Jak Zayn mógł to zrobić? Rani Clarę cały czas, a na dodatek pobił Niall'a.
    Kiedy ona w końcu zrozumie, że on nie jest dla niej odpowiedni? Mam nadzieję, że jak najszybciej.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Mussi myc z Horanem ,chociaz z Malikiem tez jest fajnie bshdfh :D czekamy! świetne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie piszesz i NIE ZAWALIŁAŚ tego rozdziału ^.^ dasz mi znać kiedy będzie następny ? <3 @kinga1D pooozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozdział jak zwykle genialny i NOE ZAWALIŁAŚ ROZDZIAŁU ;--) Mam nadzieje że Clara jak najszybciej zrozumie że Zayn nie jest dla niej odpowiedni i będzie z Niallem *-* pisz nowy jak najszybciej ;-0-) @HUG_ME_NIALL__

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaa jak zwykle zajebiste czekam na następny!!!
    @Horanoholik ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Szybko pisz następny! ♥
    @Aleksandraa2405 ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Jednym słowem F•A•N•T•A•S•T•Y•C•Z•N•Y :*** @dyreczka17

    OdpowiedzUsuń
  32. [ SPAM ] Chcesz poznać opinię o twoim blogu, którą napiszą specjaliści ? Nic prostszego! Zapraszam : http://critical-assessment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. JEJU DZIEWCZYNO !! SORRY ŻE PISZĘ CAPS LOCKIEM ALE CHCĘ BYŚ ZAUWAŻYŁA MÓJ KOMENTARZ !
    1. WPADŁAM NA TWOJEGO BLOGA PRZYPADKIEM.
    2. GDY ZACZĘŁAM GO CZYTAĆ OD POCZĄTKU NIE MOGŁAM PRZESTAĆ I SKOŃCZYŁAM GO TEGO SAMEGO DNIA ! (BARDZO SIĘ WCIĄGNĘŁAM)
    3. ZAKOCHAŁAM SIĘ W NIM I NIE MOGĘ PRZESTAĆ O NIM MYŚLEĆ.
    4. PODOBA MI SIĘ ŻE PRZEDSTAWIASZ ZAYNA W INNYM ŚWIETLE CHOĆ MNIE TO RANI BO GO KOCHAM XD ALE TO *INNE* PRZYPRAWIA MNIE O DRESZCZYK.
    5. CHCIAŁABYM MIEĆ TYLE ADORATORÓW CO CLARA ;___;
    6. MAM NADZIEJĘ ŻE MALIK SIĘ ZMIENI I BĘDZIE Z NIĄ NADAL.
    7. JESTEŚ GENIALNA W TYM CO ROBISZ I NIE PRZESTAWAJ BO MASZ TALENT !
    8. CHCĘ SZYBKO NASTĘPNY BO SIKAM W GACIE !!
    9. JESTEM PEWNA ŻE TWÓJ BLOG BĘDZIE MI SIĘ ŚNIŁ PO NOCACH.
    10. INFORMUJ MNIE NA TT: @kasiamalik1d
    11. ZAPRASZAM DO SIEBIE :) http://youcannotkillastory.blogspot.com/
    12. KOCHAM CIĘ ;33

    OdpowiedzUsuń
  34. hej! :D zajebisty rodział :* ps. dopiero zaczynam :) http://goaheadandjustliveitup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello :) Chciałam Cię przeprosić, że przez pewien czas tu nie zaglądałam, ale nadrobiłam już wszystko i mogę powiedzieć.... WOW!
    Ale się porobiło, JEZU! Jak on mógł go uderzyć? Biedny Horan!
    A ta decyzja Clary? Kogo ona wybierze? Bo przecież... Z jednej strony Malik z drugiej Horan... AAAAAAAAAAAAAAA! Zaraz zwariuje ! BARDZO PRZEPRASZAM, ŻE TAK SIĘ ROZPISUJE- ALE PO PROSTU SIĘ JARAM!
    Cudeńkooooooo ! *________*
    @Alex_Hug_Me <---- byłabym wdzięczna, gdybyś mnie informowała :)
    Bomba i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie mi się tu podoba *.*
    Czekam na następny rozdział .

    ______________________________

    Serdecznie zapraszam :
    http://kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de/
    Mam nadzieje że ci się spodobaa :)
    ps : troche nizej znajdziesz tez konkurs , nagrody czekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, strasznie mi się podoba *.**.* może powiadamiać mnie na TT? @roks_m :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Rozdział CUDNY!!! Ty chyba chcesz zginąć marnie za to, że kończysz w takim momencie. No bo jak ja się bd mogła skupić na czym kolwiek jak będę myśleć czy Clara będzie z Niall'em czy z Zayn'em. Więc szybko dodawaj kolejny rozdział! Chciałabym Ci jeszcze powiedzieć, że masz talent dziewczyno więc go wykorzystuj tak jak robiłaś to do tej pory! Mam nadzieję, że już niedługo wszystko się wyjaśni i będziemy wiedziały kogo wybierze... Szczerze wolałabym, żeby była z Horankiem, ale to Twoje opowiadanie więc my nie możemy Ci niczego narzucać...
    Kooocham i pozdrawiam <3 :*** xxx

    OdpowiedzUsuń