środa, 2 stycznia 2013

~Rozdział 13~


Od samego rana przeprowadzali mi przeróżne badania.Męczyły mnie one , ale jak trzeba to trzeba.W końcu po 2 godzinach wypisali mi zwolnienie do domu - wreszcie.
Zabrałam swoje rzeczy i udałam sie pod salę gdzie mama miała przeprowadzane ostanie badania USG.Już niedługo na świat przyjdzie mój braciszek lub siostrzyczka.Mam nadzieję , że z nimi wytrzymam.Siedząc pod tą salą zastanawiałam sie cz może Zayn mnie nie odwiedzi...
Niestety nie przyszedł.Nie odzywa się od wczoraj odkąd rodzice wyprosili go z sali.Jest mi ciężko. Zależy mi na nim, , ale moi rodzice go nawet nie lubią.Rozumiem mają powody , ale inni też mają uczucia.
-Clara? Idziesz? - wyrwał mnie z przemyśleń głos taty
Pokiwałam głową i wstałam z krzesełka.
-Wypisali Ci jakieś leki? - spytała mama
Nie odpowiedziałam nic poprostu podałam receptę.
-Coś nie tak? - dopytywała mama
-Nic.Martwię się tylko o Zayna.Nie odzywa się od wczoraj - odparłam
-Nie zamartwiaj się tym dupkiem, nie warto
-Przestań tato.Czy wy naprawdę nie możecie zrozumieć , że jest dla mnie ważny ?! Nikt tego nie rozumie! - zdenerwowałam się
-Spokojnie kochanie - skwitowała mama - A co z Niallem? Nie widzisz , że on się o ciebie bardzo troszczy? Nie widzisz , że jest przy tobie zawsze jak czegoś potrzebujesz?
-Mamo...to nie jest takie proste.
-Dobra dokończycie tą rozmowę w domu.Wsiadajcie - zarzucił tata otwierając drzwi samochodu
Podróż minęła bardzo szybko - całe szczęście.
Weszłam do domu i od razu położyłam się w salonie przed telewizorem
-Może chcesz coś do jedzenia? - spytała mama z kuchni
-Jakbyś mogła to poproszę - rzuciłam
Mama przygotowała pyszne spaghetti...
Po skończonym posiłku dosiadła się do mnie.
-To jak z tym Niallem jest?
-Wiesz mamo.On jest moim najlepszym przyjacielem , lepszym niż mogłabym sobie wymarzyć.
-A nie zastanawiałaś się może nad tym , że jest taki bo...
-Wiem co chcesz powiedzieć.Tak , zastanawiałam się nad tym. - spóściłam głowę
-Nie jest Ci czasem go szkoda? Ja widzę , że gdy jesteście razem ciągle się uśmiechasz , on tak samo.Dzielicie się swoją energią i to jest wspaniałe.
Do moich oczu zaczęły napływać łzy...
-Czy ty? Czy ty nie czujesz do niego więcej niż tylko przyjaźń?
Na to pytanie nie umiałam znaleźć odpowiedzi.
Nagle ktoś zadzwonił do drzwi.
-Przepraszam mamo - zarzuciłam i wstałam otworzyć drzwi
Okazało się , że to Tom razem z Nancy przyszli mnie odwiedzić.
-Siema - przytuliłam ich - fajnie , że wpadliście , wchodźcie
Poszliśmy do ogrodu.Para otworzyła sobie po piwie niestety ja musiałam podziękować.Nie moge narażac swojego zdrowia - dopiero przecież mnie ze szpitala wypuścili.
-Emm... a wiecie może co jest z Zaynem? Czemu się wcale nie odzywa? - spytałam
Oboje zaczeli się śmiać..
-O co wam chodzi? - zmarszczyłam brwi
-Odwróć sie - powiedział Tom
Spojrzałam za siebie i ujrzałam Zayna
-Malik! - krzyknęłam i podbiegłam do niego
Chłopak mocno mnie przytulił i po chwili pocałował
-Tak się o Ciebie bałem - powiedział i wytarł łzy z policzka
-Zayn ty płaczesz? - zdziwiłam się
Nic nie odpowiedział , jeszcze mocniej mnie przytulił i trwaliśmy tak przez dłuższą chwilę.
-Ej zakochańce może dołączycie do nas? - spytała Nancy
-Daj im się sobą nacieszyć - odparł Tom
Oboje zaśmialiśmy sie.
Usiedliśmy na brzegu basenu i ciągle się przytulaliśmy.Wszystko wróciło do normy.
-Zayn chodź zapalić , zostawmy na chwilę dziewczyny saame - zarzucił Tom
-Zaraz wracam - powiedział Malik i pocałował mnie w policzek
Uśmiechnełam się.
-Wy się naprawdę kochacie - powiedziała Nancy
-Myślę , że niedługo będę mogła to powiedzieć , bo z dnia na dzień coraz bardziej się w nim zakochuje
-To słodkie - skwitowała - A pamiętasz jak na początku wszyscy myśleli , że jestes z Horanem? - zaczęła sie śmiać
-Przestań to nie jest śmieszne - skarciłam ją wzrokiem i od razu posmutniałam
-Ejjj - podeszła do mnie - O co chodzi? Czy coś między wami jest? - spojrzała na mnie
-Nancy...Nie wiem boże.To jest trudne...
-Ale co?
-Bo gdy on jest blisko czuje się inaczej tak jakby lepiej a gdy go nie ma
-Czujesz pustkę? - skończyła za mnie
-Właśnie tak - spuściłam wzrok
-A co z Malikiem?
-On jest dla mnie ważny naprawdę ważny.Jest cudownym chłopakiem - odparłam - Ja już nie wiem czego chce.Nie chce ranić ich obu
-Nie wiem jak Ci pomóc.Jesteście z Zaynem teraz szczęśliwi?
-No tak
-To niech tak zostanie - objęła mnie ramieniem w celu pocieszenia
Posiedziałyśmy tak chwilę aż nie przyszli chłopaki.
-Idziemy na miasto - zaproponował Zay
-Jasne - wymusiłam uśmiech
Spacerowaliśmy sobie po głównych uliczkach Bradford aż w końcu dostaliśmy się do centrum.
Znajdowaliśmy się akurat pod studiem tatuażu.
-Wejdziemy? - spytał Zayn
Weszliśmy do środka - akurat nie było ruchu
-Chciałbym sobie zrobić tatuaz , dobrze? - zapytał mnie Malik
-Rób jak chcesz - odparłam
-Jeśli ty tez zrobisz - powiedział
-Ja? To chyba nie jest dobry pomysł...zresztą nie mam zgody od rodziców
-Damy rade bez - powiedział mężczyzna który się tym zajmował
-To jak? -Zayn spojrzał mi w oczy
-Niech będzie - odparłam , w sumie czemu nie.Jeden nie zaszkodzi
[...] Po 30 minutach tatuaz był już gotowy.Nie bolało - Zayn ciągle był przy mnie i trzymał mnie za rękę.Efekt był świetny , bardzo mi się podobał i nie żałowałam , że go zrobiłam.
-Dziękuje panu - powiedziałam gdy już wychodziliśmy
-To sama przyjemność - odparł mężczyzna
Wyszliśmy i od razu dopadli nas paparazzi.Zdziwiłam się pierwszy raz miałam taką sytuacje.Nie wiedziałam co robić.Zayn zauważył moje zmieszanie.Złapał mnie za ręke i przedostaliśmy się przez nich.Po pewnym czasie udało nam się od nich uciec...
-To może wpadniemy do mnie? Akurat jesteśmy w okolicy - zaproponowal nam Tom
Zgodziliśmy sie i juz po chwili byliśmy w jego domu.
Poszliśmy na górę do jego pokoju gdzie pierwszy raz rozmawiałam z Niallerem sam na sam.Uśmiechnęłam się sama do siebie - wspomnienia wróciły.
Po chwili dołączył do nas Tom.
-To co pijemy? - spytał trzymając w ręku przeróżne rodzaje alkoholi
-Ja odpadam - powiedziałam i położyłam się na łózko
Zaczęli pić a ja leżałam i nudziłam się.Weszłam na twittera.Nie działo się nic ciekawego.Weszłam na profil Horana jego ostatni tweet brzmiał tak: "Muszę wreszcie zapomnieć,ale czemu to jest takie trudne".Zmartwiłam się.Znów jest coś nie tak.
[...] Do wieczora cała trójka była już nieźle podpita , a Zayn to już najbardziej.Nigdy nie widziałam go w takim stanie...
-Ja już będę się zbierać - zarzuciłam
-Czekaj , idę z toba - wymamrotał Malik
-Ty zostajesz - powiedziałam chłodno - Zaopiekujcie sie nim
-Napewno chcesz iśc sama? - spytał troskliwie Tom
-Tak - odprałam - Do jutra - pożegnałam się i wyszłam.
Szłam dość szybko i po 20 minutach byłam juz u siebie.
-Gdzie byłaś? Czemu nie powiedziałas , że wychodzisz? - pytał tata
-Przepraszam wyszłam z Nancy , Tomem i Zaynem
-Jasne - rzucił tata
Poszłam na górę wciąż się zastanawiałam nad tweetem Nialla.Co jest? Co się znów stało?
Weszłam do pokoju dopiero pierwszy raz odkąd wróciłam ze szpitala , wcześniej jakoś nie miałam czasu.Położyłam się na łóżku.Moją uwagę przykuła kartka , która leżała na skraju biurka.Wstałam i sięgnęłam po nią...
"Jeśli nie chcesz nie czytaj , naprawdę...Niall" - to pisało na przodzie.Byłam ciekawa więc przewróciłam kartkę na drugą stronę...

"Ah a jednak chcesz to czytać...Nie chce , żebys przyjęła to jako użalanie się nad sobą,ale musiałem Ci to napisać to było najlepsze rozwiązanie.
Pamiętasz nasze pierwsze spotkanie? Bo ja doskonale..czułem , że poznałem wtedy kogos wyjątkowego.Był to najlepszy dzień na rozpoczęcie wakacji , cieszyłem się , że tam przyszedłem bo poznałem tam CIEBIE.
Potem przyjechałem do Ciebie na weekend w zasadzie to na jeden dzień , bo coś mi wypadło.Ale ten dzień był świetny.Spędziliśmy go tylko we dwoje.Nie było nikogo.Świetnie się dogadywaliśmy , dla mnie liczyłaś się tylko Ty.
Potem nasze pożegnanie na lotnisku.Wiesz dlaczego cię tak mocno przytuliłem? Dlatego , że wiedziałem , że nie zobaczymy się conajmniej kilka dni.
Dzwoniłem do Ciebie i pisałem , ale to nie wystarczyło...
Gdy pewnego dnia wszedłem na twittera i zobaczyłem twoje i Malika zdjęcie wiedziałem , że już wszystko skończone.Że przegrałem.Liam wspierał mnie mówił , że to przecież nie koniec, ale na marne.Ty zakochałaś sie w Zaynie - tego nie da się zmienić.
Potem przyjechałem po swoje rzeczy , zastałem Cię nieprzytomną.To był straszny widok.Zacząłem płakać.Zabrali Cię do szpitala.Byłem z Tobą póki nie przyszedł Zayn.
A wtedy , kiedy przywiozłem twoje rzeczy..przepraszam , że tak się zachowałem , że się nie pożegnałem..ale nie umiałem nie potrafiłem.
To chyba wszystko co chciałem Ci powiedzieć.Przepraszam , że nie powiedziałem Ci tego prosto w oczy , ale nie potrafiłbym...
Myślę , że musimy przestać się tak często widywac.To będzie najlepsze rozwiązanie.
Nie chce przeszkadzać wam w waszym związku.Liczy się dla mnie Twoje szczęście a widze , że z NIM jesteś szczęśliwa...
Teraz proszę  nie dzwoń do mnie nie pisz...zapomnij o tym wszystkim co pomiędzy nami było..
                                                                       Nialler xx" 

Odłożyłam kartkę na miejsce i zaczęłam płakać.Czułam , że trace najlepszego przyjaciela jakiego nigdy nie miałam.Lepszego nigdzie nie znajdę.Niall jest wspaniały , a to co napisał było piękne.A jednak..To o mnie ciągle chodziło.Czemu ja jestem taka głupia?
Drżącą ręką sięgnęłam po swój telefon wybrałam numer do blondyna.Dzwoniłam kilka razy - nie odbierał.Postanowiłam napisać sms...
"Niall prosze nie rób mi tego , nie chcę Cię stracić.Jesteś wyjątkowym przyjacielem,najlepszym...proszę Cię tylko o jedno nie zapominajmy o sobie.Nie psujmy tej wyjątkowej przyjaźni..."
Wysłałam lecz odpowiedzi też nie otrzymałam...
Nie mogłam przestac płakać.To był najgorszy wieczór w moim życiu.Dlaczego nic nigdy nie może być dobrze?!
Zaczęłam zastanawiac się co natchnęło go do napisania tego listu.Bez namysłu wybrałam numer do Zayna bo coś czułam , że on maczał w tym palce .Napewno nagadał Niallerowi coś wtedy gdy ten do niego poszedł ze szpitala...
Po kilku sygnałach odebrał...
_________________

Witam moich najlepszych czytelników! <3
Znowu przekroczyliśmy 30 komentarzy. Wooow!
Co do rozdziału , to narazie jest najdłuższy jaki udało mi się napisać.Podoba się?
Miałam dodać pod koniec tygodnia , ale udało się wcześniej :)
Kolejny postaram się dodać tak pod koniec weekendu , bo wiem jak to jest czekać długo na nowy rozdział ;x
Tak się ciesze , że piszecie do mnie na tt i ogólnie tak duzo komentujecie , jesteście najlepsi! <33
Mam nadzieję , że nie jesteście zawiedzeni takim tokiem wydarzeń? Ogarniacie wszystko? :)
KOMENTUJCIE I WYRAŻAJCIE SWOJE OPINIE! :)
Do następnego! @yep_Nialler
+jeżeli chcecie być informowani na tt o nowych rozdziałach to piszcie w komentarzach :)

33 komentarze:

  1. Woow swietny mam nadzieje ze nie dlugo pojawi sie nowy !!
    Mam nadzieje ze bedzie z Niallem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany... biedna Clara, biedy Nialler. :c nie chciałabym się znaleźć na jej miejscu, a jestem ciekawa, jak jej rodzicie zareagują na tatuaż? No zobaczymy jak to będzie, rozdział bardzo mi się podoba. Wzruszyłam się czytając ten list... dawaj szybko następny ;P
    + zapraszam do mnie na 4 xx
    http://closeinthedreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aww ;*** świetne <33 UWIELBIAM <33 @Maliakowa_Nika
    PS Jeśli możesz informuj mnie na Tt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na kolejny ! szybciutko szybciutko *_* !
    + Zapraszam do mnie :)
    http://withyoueverythingisokay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super ale wolałabym żeby była z Zaynem ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany świetne!
    ale chciałabym żeby Clara była z Niallem :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny, poryczałam się jak czytałam ten list od Niall'a *.* To jest piękne ♥ Pisz teraz cały czas takie długie rozdziały! :)
    Bardzo bym chciała, żebyś informowała mnie na TT o nowych rozdziałach :) @polish_eyes95
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział świetny :3 Powiedz mi tylko czy będzie z Niall'em ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moge udzielać takich informacji.Jeżeli teraz powiem wam co będzie dalej , z kim będzie Clara czytanie dalej nie będzie miało sensu.Musicie czekać , wszystko okaże sie w późniejszych rozdziałach.Mam nadzieję , że wytrzymacie tak długo jak będzie trzeba.
      Pozdrawiam xx

      Usuń
  9. Kocham twoje imaginy one są po prostu świetnie a ten to wogóle zajebisty. Nie mogę doczekać się następnego rozdziału. Jakbyś mogła to mnie informuj o nowym rozdziale mój tt @Karola_Horan ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju! *_* świetne! Możesz mnie informować na TT? @liam_payne_lov_ :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww ! W końcu wyznał Jej, co do Niej czuje :3 Ale szkoda, że chce tą przyjaźń ot tak zakończyć.. ; | Czekam na next nn ! :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział czekam na następny *______*

    OdpowiedzUsuń
  13. Heeej! Jak mogłaś skończyć rozdział w takim momencie?!?! Rozdział WSPANIAŁY! Czekam na następny z niecierpliwością!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebste nie da sie wczesniej?!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam wszystkie rozdziały teraz. To co ,że jutro pójdę do szkoły niewyspana? xd To nic ,że mam full zad. domowych. xd Ale opłacało się czytać. *.* Czekam na NN. ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisałam już to kilka razy, ale napiszę po raz kolejny: Malik nie pasuje mi do Clary. Tak cholernie żal mi Niall'a. Może się mylę, ale coś tak myślę, że nasza bohaterka w końcu przejrzy na oczy i będzie z Nialler'em ;)
    Czekam na nn.
    Gorąco pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba. Chicałabym aby była z Zayn'em. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jenki, jenki *--* nie mogłabyś nic zrobić, żeby dodać szybciej? :cc PROOOOOSZĘ! ♥♥♥
    ona ma być z Niallem! Zayn niech sobie kogoś innego znajdzie :p
    +http://anywhere-with-you.blogspot.com/ zapraszam :33

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam cię do Blog Awards, na moim blogu znajdziesz pytania :33
    http://anywhere-with-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajebisty ! Nie mogę doczekać się dalszej akcji ; > I pisz dalej, bo masz Talent. :3

    OdpowiedzUsuń
  21. zaaaaaaaaacny! kiedy następny ? :))))) x

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham <333 już nie mogę się doczekać na następny <3
    @martyna80

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominowałam cię do Liebster Award! ♥
    Pytania znajdziesz u mnie w zakładce NOMINACJE ^^
    http://makedreamscometrueaslongaspossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. aww ! mega, super, hiper, prze cudowny *,* :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Siemka przedchwilą przeczytałam wszystkie roździały masz talent dawaj dalej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nominowałam cię do Liebster Award. WIęcej informacji tutaj:http://emmmm9835.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  27. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale zajebisty! Awww *.* uwielbiam! Mam taką zasadę najważniejsze blogi zawsze sparwdzam czy mają już nowe roździały a jeśli mają to zamykam się w pokoju i czytam! A TEN NALEŻY DO JEDNYCH Z TYCH BLOGÓW gratuluję twórczości :** - Olaa :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozplakalam sie na tym rozdziale :33 Jest cudowny *--*

    OdpowiedzUsuń
  30. JAK MNIE TEN ZAYN WKURZA!!! Jak możesz to informuj mnie na twitterze. @Mundzia_1D :D

    OdpowiedzUsuń