sobota, 22 grudnia 2012

~Rozdział 9~


-Wstawaj lamo! - krzyknęła Nancy wbijając mi z samego rana do łóżka
-Czy ciebie już do końca pojebało?!
-No już ruszaj się , nie masz duzo czasu - powiedziała ściągając ze mnie kołdrę
-Nienawidzę Cię! Idź stąd!
Przyjaciółka się widocznie wkurzyła i wyciągnęła mnie za noge z łóżka.
-Co ty do jasnej cholery robisz?
-Próbuję Cię obudzić! Jedziemy do Hazzy , mój tata nas zawozi i czeka na na dole - wytłumaczyła
-Nie mogłaś tak od razu?!
Dziewczyna uśmiechnęła się do mnie i rozsiadła się na moim łóżku podczas gdy ja zaczełam się szykowaniem do wyjścia.
[...] Po dwudziestu minutach byłam już gotowa - jak nigdy.Zgarnęłam potrzebna rzeczy i zbiegłyśmy na dół.
-Przepraszam tato , że tak długo , ale tą ślicznotke nie jest tak łatwo obudzic jak myślałam - powiedziala przyjaciółka do swojego taty a ten się tylko zaśmiał
-Przymknij się - parchnęłam
Pożegnałam się z rodzicami i wyszłyśmy.Do Cholmes Chapel około godziny jazdy - na szczęście, bo nienawidze długo jeździć...
Całą podróz oczywiście przespałam.Jestem jak Malik gdy jest tylko chwila to oczywiście śpię , ale nie umiem nic na to poradzić.
W końcu dojechaliśmy.Harreh i Lou (bo był u niego) już od bramy nam machali i szeroko się uśmiechali.Pożegnałyśmy się z ojcem Nancy i wyszliśmy z samochodu.Chłopcy od razu sie na nas rzucili i zaczęli mocno ściskac.
-Spokojnie , jeszcze zostajemy - zarzuciłam
-Tulenia nigdy za wiele - odparł Lou
Po chwili wszyscy razem udaliśmy się do domu Harrego przez który dostaliśmy się do niewielkiego ogrodu.Był tam basen i mały barek.No tak Styles imprezowicz.
-Chcecie? - zapytał po przygotowane juz wcześniej drinki
-Czemu nie - odparła Nancy
Przez dłuższy czas faszerowaliśmy się drinkami co wprawiło nas w dobry nastrój.
-No to jak tam Clara z Horanem? -spytał Lou
-Nie jesteśmy razem - rzuciłam
-Boże czemu? Co sie stało? - spytał przejęty
-Nie wyszło - powiedziałam poważnie
-Przykro mi - odparł zasmucony Lou
-Stary! Żartowałam! Nigdy nie byliśmy razem - zaczęłam się śmiać
Louis zmarszczył brwi i podrapał się po głowie.
-Nie rozumiem - dodał po chwili
-Nie musisz - powiedziałam i popchnęłam go do basenu.
Chłopak wpadł i spojrzał na mnie groźną miną.O nie chyba muszę uciekac, pomyślałam.Biegłam przed siebie gdy wpadłam na Hazze.Styles spojrzał na Lou w basenie i natychmiast wziął mnie na ręce.Krzyczałam , wyrywałam się , że nie chcę , ale to nic nie dało...Już po chwili znalazłam się w wodzie.
-Jestesmy kwita - zarzucił Lou
Rzuciłam mu złowieszcze spojrzenie i "wypełznęłam" z basenu.
-Nienawidze was wszystkich! - krzyknełam
-Też Cie kocham - odparli Lou i Hazz na raz
-A ciebie to najbardziej Styles - dodałam wskazując na niego palcem
[...] Do wieczora siedzieliśmy i rozmawialiśmy o wszystkimi o niczym a w między czasie zdążyłam troche wyschnąć.W końcu chłopcy postanowili rozpalic ognisko.
Pomimo , że na początku im nie szło w końcu udało się.Zaczęliśmy piec kiełbasy na ogniu a potem je jeść.Nagle do Harrego zadzwonił telefon.Odszedł troszkę dalej i zaczął rozmowę.
Po pięciu minutach wrócił do nas.Zaczęło się powoli ściemniać.Zaraz będzie trzeba wracać , tylko kto nas odwiezie?
-Clara? Pozwól na chwilkę - poprosił Hazz
Objął mnie i zaprowadził na taras.
-Tak? - spytałam nieco zmieszana
-Zalezy Ci na Zaynie?
-Czemu pytasz?
-Poprostu...
-Może - rzuciłam
-Ok - powiedział - To teraz kolejne pytanie.Chcesz zostac na noc , czy wrócić do domu?
-Wrócić do domu , ale kto po mnie przyjedzie?
-Zayn - powiedział uśmiechając się
-Wy coś knujecie prawda? A co z Nancy? - dopytywałam
-Ona chcę zostać - odparł
-Aha okej.To za ile Zayn będzie?
-Za chwilę , wyjechał jakiś czas temu
Zdziwiłam się...
-No co? Dzwonił bo był prawie pewny , że będziesz chciała wracac , ale teraz ma 100% pewnośc - wytłumaczył mi
-Przerażacie mnie czasem - zaśmiałam się - ale i tak was kocham
[...] Zebrałam swoje rzeczy i po chwili był już Zayn.Upewniłam się czy napewno Nancy chce zostac i udałam się do samochodu.
-Siema piękna - zarzucił Zayn całując mnie w policzek
-Hej , hej. - uśmiechnęłam się - Napewno to nie problem dla ciebie?
-Co? To , że po Ciebie przyjeżdżam? To dla mnie sama przyjemność - odparł i włączył silnik.
Ruszyliśmy.Jechaliśmy nie odzywając się do siebie - jakoś tak dziwnie.Siedziałam tylko i wpatrywałam się w Zayna jak w obrazek.
-Co tak patrzysz? Coś ze mną nie tak?
Co? Nie , nie. - zawstydziłam się i teraz zawisiłam swój wzrok patrząc za okno
Zaczął padać deszcz.Pogoda coraz bardziej sie pogarszała.Z nudów i z tego ciśnienia prawie znów usnęłam, ale ozywiły mnie mocne światła , które zaświeciły mi prosto w twarz i pisk opon...
Przestraszyłam się.Serce biło mi jak szalone.Zayn zatrzymał się na poboczu.Nadal byłam w szoku nie wiedziałam co się dzieje.
-Clara , wszystko w porządku ? - spytał chłopak widząc moją przerażoną minę
-Tak..ale co sie stało? - wyjąkałam
-Nie wiem.Jakies auto wyjechało nam z naprzeciwka, ale w pore zjechałem - wytłumaczył mi
Ręce całe mi się trzęsły..
-Juz dobrze - zarzucił łapiąc mnie za dłoń
-Dziękuje , że jesteś Zayn - przytuliłam go
-Możemy ruszać? - zapytał
-Jasne
Reszta drogi do domu na szczęście przebiegła spokojnie.Zatrzymaliśmy się pod mieszkaniem Malika.
-Zostaniesz? - uśmiechnął się
Uśmiechnęłam się i pokiwałam przytakująco głową...
Zayn zrobił ciepłe kakałko i cos do jedzenia podczas gdy ja ogarnęłam się trochę w łazience.Następnie poszłam do pokoju gdzie już na mnie czekał.Uśmiechnął się i poklepał miejsce obok siebie.Usiadłam i wręczył mi kubek z ciepłym napojem.
-Dziękuje - zarzuciłam
Gdy już zdążyliśmy się odpowiednio ogrzać i odpocząć włączyliśmy jakiś film.
Oboje położyliśmy się na łóżku i leżeliśmy wtuleni w siebie.Było idealnie , tego od dłuższego czasu mi brakowało.
Za jakiś czas wogóle zapomnieliśmy o filmie i długo rozmawialiśmy.
-Clara dziękuje Ci że tu jesteś - zaczął Zayn - Na początku byłem załamany bo nie byłem Ciebie tak blisko jak był Niall , tego mu najbardziej zazdrościłem.Ale teraz wiem , że to było głupie.Nie byliście razem a ja to sobie wmówiłem.
-Czyli to tylko dlatego tak się zachowywałeś jak przebywałam z nim?
-Tak - zaśmiał się
-Głupek - zarzuciłam - A teraz? A teraz co czujesz?
-Ja...ja Cie kocham Clara i wiem , że nikt i nic nie stoi nam na przeszkodzie.
Łzy momentalnie zaczęły napływac mi do oczu , sama nie wiedziałam czemu
-Czemu płaczesz ? - spytał wycierając dłonią łzy spływające po moim policzku
-Ja nie wiem co mam powiedzieć.Zayn - powiedziałam łapiąc go za rękę - Jesteś cudownym chłopakiem , ale..
-Ale co? Boisz się mi zaufać? Boisz się , że Cię zranie?
-Tak
-Nie musisz.Będę sie starał , żebys była najszczęśliwszą dziewczyną na świecie.Nigdy nie pozwolę , żeby Ci się coś stało. Rozumiesz?
Nie odpowiedziałam nic poprostu wtuliłam się jak najmocniej w chłopaka.
-Pamiętasz co powiedziałem Ci jak byliśmy w Londynie?
-Oczywiście i Zayn nie musisz już na nic czekać - powiedziałam uśmiechając się
-To znaczy , że my jesteśmy...
-Tak.Zalezy mi na Tobie tak samo jak Ci na mnie
-Tak się cieszę , jesteś najlepszą dziewczyną na świecie - odprał i pocałował mnie

*oczami Niallera*
Nie rozmawiałem z Clarą dwa dni a już za nia tęsknie.Czuję , że pomiędzy nami jest coś więcej i chce to dobrze wykorzystać.Cieszę się , że jej rodzice mnie lubią to jest duży plus.Obawiam się czasem co będzie jeśli Zayn będzie przedemną? Nie poradzę sobie.Moje uczucia względem jej są zbyt mocne.Jeśli Malik jest lub będzie z nią będę cierpiał , okropnie cierpiał.Zdołałem poznać Clare na tyle dobrze , że wiem , że Zayn nie jest dla niej odpowiednim chłopakiem.Malik jest bardzo zazdrosny nawet o byle co.Clara jest bardzo wrażliwa i za każdym razem jak się pokłócą będzie jej ciężko.Teraz mam zamiar się sprężyć i uchronić ją przed Zaynem..o ile nie jest za poźno.Mam nadzieję , że nie jest.
Zakochałem się w niej i zawsze będę o nią walczył nie ważne jakie będą tego skutki...

*oczami Clary*
Minął rok i z powrotem jestem w związku.Ciesze się , bo brakowało mi kogos takiego kim jest dla mnie Zayn.Nie mogę powiedziec narazie , że go kocham , ale napewno czuję coś do niego.Jest mi bardzo bliski i przy nim czuje się bardzo dobrze...

~~~~~~~~~~~
Witam kochani moi! xx
Napisałam , wreszcie go napisałam! Ciężko było.. żeby miał jakikolwiek sens.
Przepraszam was , że tak dużo mieszam mam nadzieję , że ogarniacie wszystko? :))
Może macie jakieś sugestie do zmiany ? Jesli tak to śmiało piszcie :))
Po waszych komentarzach sądze , że zdania są podzielone.Jedni wolą Clarę z Zaynem a drudzy z Niallerem..no ale jak narazie macie z Malikiem ;)

A tak po za tym...jest lekko ponad 30 obserwatorów , ok.70 głosów w ankiecie a i tak marna cześć tego komentuje ;c
Więc nie chce być dla was zła ale...od teraz :
       20 KOMENTARZY = NOWY ROZDZIAŁ 
Wieżę w was i wiem , że szybko przekroczycie tą granice <jesli wam będzie zależało> :))
+proszę nie spamowac z anonima ciągle , bo kiedys juz tak było xdd
DO NASTĘPNEGO KOCHANI! <33
macie jakąś sprawę? pytajcie na twitterze : @yep_Nialler i na asku : http://ask.fm/yepNialler

23 komentarze:

  1. O rany *.* Malikkk ♥ choć go uwielbiam, to zgadzam się z "Niall'em" Clara powinna być z nim ;) ale coś mi się zdaję, że Ty tu jeszcze namieszasz, a ja, szczerze powiedziawszy, na to czekam :D
    świetny ! :D
    + zapraszam do mnie na trójkę :)

    http://closeinthedreeam.blogspot.com/

    czekam na następny xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! uważam, że powinna być z Zayn'em.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo super świetnie piszesz ;p ale uważam że do Nialla bardziej pasuje;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę że one jest z Zaynem. Właśnie na to czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Clara i Zayn są słodcy, ale wolałabym, żeby była z Niall'em. Teraz nasz blondasek będzie cierpiał ;c
    Dawaj mi tu szybko następny!
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, w 30min przeczytałam wszystkie twoje posty, świetnie piszesz! Jak dla mnie lepiej by było gdyby była z Niall'em :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu ♥
    Zayn i Clara <3
    A rozdział jak zwykle genialny ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no zawiodlam sie ;< chcialam zeby byla z Niallerem ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrob zeby caly czas byla z zaynem ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. No w końcu opowiadanie gdzie główna bohaterka po dwóch spotkaniach nie kocha tylko czuje coś więcej, ale nie miłość, nareeeszczcie jedno realistyczne opowiadanie. :D xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo nieźle! Ciekawe jak zareaguje Niall jak dowie się że Zayn jest z Clarą :D Ale wolałabym, żeby Clara była z Niallem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem ona powinna być z Niall'em...:D
    Tak jakoś bardziej mi pasuje...
    A jeśli chodzi o rozdział to jest on cudowny.
    Nic dodać nic ująć...:D
    Czekam na kolejny i WESOLUTKICH ŚWIĄT ŻYCZĘ.:D

    opowiadanie-1d-biys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie by było gdyby Clara była z Niallerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wole żeby Clara była z Niallem. < 33.
    Ale i tak podobaa mi sie twóje opowiadanie . < 33.
    Clara+Niall= < 33.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest suuuper! Moja koleżanka dała mi linka i myślałam, że to znowu będzie jakaś przesłodzona romantyczna opowieść ale nie to jest naprawdę ekstra, lecz jestem za tym by Clara była z Niallem < <3 > :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebiście :D - Kaja

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekamy na kolejny rozdział , migiem !:D I Zapraszam do mnie - http://withyoueverythingisokay.blogspot.com . xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajebisty rozdział . Nie mogę się doczekać następnego . Mam nadzieję, że ona bd z Zayn'em , a nie Niall'em. : ) Szybko dodawaj następny . I jakbyś mogła, to poinformuj mnie na tt @WorldWithMagic . Z góry dzięki . ; *

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny rozdział ale wolała bym żeby była z Niall'em :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Clara i Zayn ojejku jak ja się cieszę ;) oni muszą być ze sobą i nie wyobrażam sobie innego scenariusza :P Kocham ich!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. no żaaaal ona miała być z Nialleeem :D a tak wgl to dla mnie tak troche dziwnie że tak wszyscy sie w niej zakochują o.0

    OdpowiedzUsuń