sobota, 15 grudnia 2012

~rozdział 7~


Wyszliśmy z budynku w zupełnej ciszy , ani jedno , ani drugie się nie odzywało...Tak było przez dłuższy czas.
-O czym chciałeś porozmawiać?- spytałam pierwsza
- O tobie , a dokładnie o Tobie i o Horanie - zaczął
-Teraz ty?! My nie...
-Nie przerywaj mi! - uniósł ton głosu
Spojrzałam na niego marszcząc brwi , a on wciągnął mnie poprostu w jakis ciemny przedsionek między budynkami.
-Wiem , że z nim jesteś - powiedział dość pewnie
-My nie.. - zatkał mi usta dłonią i dalej kontynułował.
-Nie kłam.Widziałem was wczoraj u ciebie jak świetnie się bawiliście
-To nic nie znaczy! - zdenerwowałam się
-Daj mi dokończyć do jasnej cholery! - krzyknął
Przestraszyłam się.Nigdy nie widziałam go takiego..złego , zestresowanego?
-Chciałem do Ciebie przyjśc , tak jak ostatnio ale...przełamałem się gdy zobaczyłem was razem.Niall powiedział mi , że nie ma go w Bradford - ale oszukał mnie.No ale nie w tym rzecz...
-Do czego dążysz Zayn? - spytałam zdziwniona
-Słuchaj nie musicie się ukrywać , bo po co? Kochacie się okej, ale muszę Ci cos powiedzieć...- w tym momencie zatrzymał się - Długo nad tym wczoraj myślałem i doszedłem do wniosku , że w końcu muszę , bo może nie jest za późno.
-Do rzeczy Zayn..-przewróciłam oczami
-Zakochałem się w Tobie.Chcę z tobą być , jeśli nie teraz to później.Zawsze będę na Ciebie czekał.Nie sądziłem , że to tak wcześnie nastąpi ale Clara czuję cos do Ciebie i zależy mi na tobie - powiedział niemalże na jednym wydechu czekając jakby na moją reakcję
-Ale Zayn..ja , ja nie wiem co powiedzieć - jąkałam się.Byłam zaskoczona.Nie mogłam sobie nic w głowie poukładać.Wszystko było takie skomplikowane.Zayn? Zayn mnie kocha? Jak to, boże..
-Nie musisz - odparł i zatkał mi usta pocaunkiem -Przepraszam
Stanęłam jak słup.Byłam w szoku.Nic do mnie nie docierało , liczył się tylko ON.Nagle zoorientowałam się , że chłopak oddala sie odemnie
-Zayn! Proszę zaczekaj! - krzyknęłam goniąc go
-Nie Clara.Muszę już iść , zobaczymy się później - powiedział całując mnie w czoło
Odszedł.Pozostawiając mnie tutaj samą.I co ja niby mam teraz powiedziec reszcie? O czym rozmawialiśmy? Dlaczego Zayn poszedł? Ehh..muszę coś wymyślić.Wracając dużo myślałam , nie mogłam sobie tego wszystkiego poukładać.Zay mnie kocha tak? Ale..czy ja go?
W końcu doszłam do miejsca w którym się spotkaliśmy.Sztucznie się uśmiechnęłam i zajęłam swoje miejsce.Byłam tak jakby nieobecna , nie słuchałam nikogo...
-Ej Clara! - w końcu krzyknął Hazz
-Co jest? - oprzytomniałam
-Coś sie stało? -dopytywał Liam
Pokręciłam tylko przecząco głowa i lekko sie uśmiechnęłam
-Chcecie tu nadal siedzieć? Idźmy na miasto! - zaproponował Tom
Przytaknęliśmy mu i ruszyliśmy.Wspólnie wybraliśmy się na London Eye.
Z tamtąd podziwialiśmy wspaniałą panoramę całego Londynu.Tak bardzo chciałabym znów tu zamieszkać, uciec od wszystkiego z bradford i wrócić tu.
Potem udaliśmy się do pobliskiego parku gdzie chłopcy rozdali parę autografów i porobili sobie zdjęcia z fanami.
Ej! - zarzucił Niall - Ja będe musiał się zbierac w sensie , że wracać do Irlandii
-Co? Jak to? Miałes zostac jeszcze do jutra... - powiedziałam
-Wiem , przepraszam , ale nie mogę , miałem ważny telefon
Momentalnie posmutniałam.Niall zobaczył to więc od razu mnie przytulił.Aww to było miłe.Uwielbiam tego chłopaka , jeszcze przy nikim nie czułam sie tak doceniana jak przy nim.
Postanowilismy udac się z Horanem na lotnisko gdzie zarezerwowaliśmy najbliższy lot.
Chłopak zaczął pospiesznie iść w strone samolotu.
-Tylko odezwij sie jak tylko dolecisz! - krzyknełam uśmiechając się
-Oczywiście - odparł podchodząc do mnie i całując w policzek
Zarumieniłam się.Byłam cała w skowronkach - jak nigdy
Nialler w końcu zniknął za bramką powadzącą do samolotu...
-I wy niby nie jesteście razem? No prosze Cię..nie żartuj sobie z nas - zakpił Louis
-Nie i mówię całkiem powiażnie - odparłam i ruszylam w stronę wyjścia z lotniska
Chłopcy tylko zaśmiali się i ruszyli za mną.Tym razem nie mieliśmy konkretnego celu.Szliśmy przed siebie.
Zauwazyłam , że Matt idzie samotnie i jest przygnębiony.W końcu zdecydowałam się z nim porozmawiać.
-Matt.. - zaczęłam - Musimy poważnie porozmawiać - powiedziałam
-Teraz tutaj tak przy wszystkich? - spytał
Rozejrzałam sie i zobaczyłam w poblizu jakąś kawiarnie.
-Chodź - pociągnęłam chłopaka za sobą
-A co z nimi ? - wskazał palcem na resztę
-Poradzą sobie - puściłam im oczko
Weszliśmy do kawiarni i zasiedliśmy przy jednym ze stolików..
-A więc..Matt wytłumacz czemu mnie "unikasz" - zakreśliłam w powietrzu cudzysłów
-Wydaje Ci się - odparł nieco zmieszany
-Nie umiesz kłamać , za dużo cię znam.Mów
-Dobra..Wierzę Ci , że nie jesteś z Horanem więc mogę ci "to" powiedzieć , niech stracę.
Clara od dłuższego czasu podobasz mi się , a  unikałem Cie bo nie mogłem słuchac o tym jak to cudownie bawisz sie z innymi chłopakami.To mnie poprostu raniło , to tyle - wytłumaczył
-Co?! No nie kolejny dziś? Ale jak to? - mówiłam do siebie pod nosem
-Clara?
-E coo? Matt...słuchaj - powiedziałam ujmując jego dłoń - Doceniam to ale ja nie czuję do ciebie więcej niż przyjacielską miłość.Przykro mi naprawdę.Uwierz , że znajdziesz inną dziewczynę która pokocha Cię ze wzajemnością.Jestes cudownym chłopakiem , ale nie chce zniszczyc naszej przyjaźni.
-Jasne - zdołał wyksztusić z siebie chłopak
-Wszystko okej? - spytałam zmartwiona
Blondyn tylko pokiwał głowa.
-Chodźmy do reszty , może jeszcze ich dogonimy - zarzuciłam
Udało nam się dogoniliśmy ich. Postanowiliśmy wrócić do domu - każdy był bardzo zmęczony.Autobus przyjechał dość szybko , droga też nie zajęła nam długo.
Wróciłam do domu rodziców nie było , na szczęście miałam klucze.Rzuciłam torbe na schody i poszłam do salonu.Włączyłam w tv jakąś stacje muzyczną i przygotowałam sobie jedzenie.
[...] Zjadłam to co przygotowałam i wróciłam do salonu.Ściszyłam muzykę i zaczęłam rozmyślać nad dzisiejszym dniem.Tyle się wydarzyło , że musze to sobie poukładać.Zayn i Matt coś do mnie czują...Czemu to tak nagle? Nie chce zranić ani jednego ani drugiego. A jest tez inna osoba - Niall przy którym czuje się inaczej , wyjątkowo.Przy nim jestem cała w skowronkach i kocham jak mnie przytula.Dlaczego? Dlaczego to musi być takie trudne?
A może żaden nie jest tym , tym kimś kim był dla mnie Nick.Może żaden mi go nie zastąpi?
Moje przemyślenia przerwali mi moi rodzice którzy właśnie weszli do domu.
-Już jesteś? Jak było ? - zapytał ojciec
-Dobrze - uśmiechnęłam się - To ja pójdę na górę - zarzuciłam
Zgarnęłam moją torbę po drodze i wbiegłam po schodach.
Było już późno ogarnęłam się do spania i wskoczyłam do łóżka.Próbowałam usnąć , żeby nie myślec o chłopakach , ale to nie dawało mi spokoju...Podeszłam do okna spojrzałam w stronę domu Zayna...wszędzie ciemno.Szkoda , po tym co dziś mi powiedział cos we mnie drgnęło.Zayn jest dobrym chłopakiem i wiem , że mówił prawdę , nie okłamał by mnie co do uczuć.Lubię go , a może nawet cos więcej...

~~~~~~~~~~~~~~~
Hello! :)) W końcu udało mi się go napisać.Może nie jest najlepszy , ale zawsze coś.A wy co sądzicie?
Dziękuje BARDZO za wszystkie komentarze no i wgl. WSZTSTKOOO :) Jesteście wspaniali i oby tak dalej! <3
Czytając wasze opinie motywuje mnie to do szybszego pisania..więc już wiecie co macie robić ;) komentować komentować komentować ! <3
Do następnego! xx

19 komentarzy:

  1. O kurczaczek! Genialne to jest ! Ja chce już następny rozdział ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jezu! Co jak co, ale Clara ma powodzenie. Tylko, którego wybierze? Uważam, że powinna być z Niall'em. To przy nim czuje się wyjątkowo, cieszy się gdy ją przytula, więc czego chcieć więcej? :)
    Czekam na nn <3
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Clara dobrze czuje się w obecności Nialla, ale moim zdaniem poowinna być z Zaynem

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jak zwykle niesamowity.
    Popieram osobę powyżej, Clara powinna być (moim zdaniem) z Zaynem. Pasują do siebie ;)
    Czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. cudoo ;P moim zdaniem z Niall do niej bardziej pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Aww ! Masz talent do pisania :3
    Kocham Twoje opowiadania. < 3o
    Czekam Na Next`a :)

    - Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. O Bosz, jaki rewelacyjny, masz takie wspaniałe opowiadano! Chce już więcej a tu muszę czkać ;c ale może jakoś dotrwam :)
    świetny i czekam na kolejny :)
    +
    zapraszam do mnie na 2 ---> http://closeinthedreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zayn, Zayn, Zayn.... Kocham, kocham, kocham twojego bloga :>>

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko parę dni mnie nie było i już miałam tyle do nadrobienia...
    Uważam że powinna być z Zayn'em.
    Rozdział rewelacje...
    Czekam na NEXT...:D

    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG CZY TO OPOWIADANIE MUSI BYC TAKIE ZAJEBITE???;-) CIEKAWE KOGO WYBIERZE CLARA, MAM NADZIEJE ŻE ZAYNA ;-* - MAJA

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro cie to motywuje to :
    Swietyny rozdzial! szkoda ze tyle namieszalas ale mam nadzieje ze wszystko sie pouklada!
    Czekam na nastepny!
    Iwona :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie namieszałaś.. :D Jest CUDNIE ; **

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozpierdoliście zajebiście :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebisty rozdział!;33 Czekam na następny więc się sprężaj <33 /krkaka

    OdpowiedzUsuń
  15. PISZ SZYBCIEJ ! :D Nie mogę się doczekać następnego : 3

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  16. Superowy, ale proszę! Powiedz, że będzie z Horankiem, a nie z Zaynem... PROOOOSZĘ!!! :**

    OdpowiedzUsuń