środa, 19 grudnia 2012

~Rozdział 8~


*następnego dnia*
Z racji tego , że była niedziela musiałam iść do kościoła z rodzicami.Była piekna pogoda , chyba pierwszy raz w te wakacje był taki upał.
...W kościele...
Idąc do komunii zauważyłam Nicka , zamarłam na chwilę , ale chłopak się do mnie uśmiechnął.Myślałam , że on już wyjechał stąd bo nie dawał po sobie żadnego znaku życia.Wróciłam na swoje miejsce nadal patrząc na chłopaka.Wciąż się do mnie uśmiechał ja robiłam to samo - ciekawe jak to wyglądało..
Modliłam się aby ta msza jak najszybciej się skończyła chciałam z nim pogadac.
[...] W końcu - koniec , opuściliśmy kościół.Poczekałam chwilę przed budynkiem , żeby złapac Nicka ale nigdzie go nie było.Rodzice popędzali mnie , żebym poszła z nimi.Zgodziłam się.
Nagle ktoś złapał mnie za ramię.Odwróciłam się.
-Nick? O cześć - przywitałam go
Chłopak równiez grzecznie przywitał się z moimi rodzicami bo się bardzo lubili i szanowali.
-Porozmawiamy? - zapytał mnie
-No jasne - uśmiechnęłam się
Oddalilismy się troche od moich rodziców.
-Co tam u Ciebie słychac?
-Wszystko leci tak szybko , tak dużo się dzieje , że nie mogę niczego ogarnąć - odparłam - A u Ciebie ?
-Mozna powiedzieć  , że dobrze - powiedział - Chciałbym Cię przeprosić , że wtedy tak nalegałem , ale musisz zrozumiec , że nadal Cię..kocham - ostatnie słowo wypowiedział nieco ciszej
-Rozumiem Nick.Niestety musisz wiedzieć , że pomiędzy nami juz nigdy nic nie będzie.Być może jestem zauroczona w kimś innym
-Ja rozumiem.Ten ktos będzie szczęściarzem , ale jak Cię zrani...to nie ręcze za siebie.Teraz mam tylko nadzieję , że pozostaniemy przyjaciółmi.Przeciez nie możemy tak poprostu o sobie zapomnieć.Byłas moją pierwszą miłością.
-Napewno zostaniemy , to moge Ci obiecac - odparłam i bylismy juz pod moim domem.
Zatrzymaliśmy się...
-Nick , wejdziesz? - zarzucił mój ojciec
-Nie ja musze już iść - odparł chłopak i uściskał mnie na pożegnanie
-Moglibyście do siebie wrócić - powiedział tata gdy podeszłam do niego
-Proszę..przestań - przewróciłam oczami i weszłam do środka
Pobiegłam na górę przebrać się w jakieś luźniejsze ciuchy.Otworzyłam wszystkie okna w pokoju - był mega upał.
-Claraa! Obiad - krzyknęła z dołu mama
Zeszłam na dół i zajęłam swoje miejsce przy stole.
[...] Po skończonym obiedzie oczywiście musiałam pozmywać naczynia.W trakcie zadzwonił mi telefon i przerwałam czynność którą wykonywałam.
-Halo? Cześć Clara! - usłyszałam znajomy głos w słuchawce
-Witam Cie Niall - przywitałam chłopaka
-Znalazłem chwile żeby zadzwonić  i przeprosic Cię za wczoraj.Teraz powinienem być jeszcze u Ciebie , ale niestety wyszło jak wyszło...obiecuję , że kiedys to nadrobimy.A teraz niestety musze juz kończyć , obowiązki czekają.Pa - pożegnał się
-No pa - powiedziałam niechętnie
Obowiązki no jasne - pomyślałam.Dokończyłam sprzątać po obiedzie i poszłam do siebie.
Przebrałam się w strój kąpielowy i wyszłam do ogrodu poopalać się.Włączyłam ulubiony kawałek i było idealnie.Po chwili usłyszałam jak ktos krzyczy z góry:
- No , no jakie ciało! - przy tym przygwizdając
Szybko sie podniosłam i spojrzałam tam skąd dochodził dźwięk.No tak to był Zayn bo kto by inny.
"Wal sie" odpisałam mu w sms bo nie chciało mi się krzyczeć i dalej kontynułowałam opalanie.Słońce grzało niemiłosiernie , ale w końcu trzeba było jakoś wyglądać w te wakacje.
Po około 2 godzinach wylegiwania sie w ogródku wróciłam do pokoju.Posmarowałam się jakimś kremem bo już wszystko mnie piekło i ubrałam jakies przewiewnie ubrania.Odłożyłam mojego iPhona na szafkę obok łóżka i włączyłam laptopa.Tradycyjnie fb i tt.Z dnia na dzień zaczęło przybywac mi coraz więcej followersów jakbym była kims waznym.Dużo ludzi o mnie pisało , poprostu wpisywałam swoje imie w wyszukiwarkę i czytałam tweety innych.Po chwili mój telefon zaczął wibrowac.Wzięłam go do ręki i na wyświetlaczu pojawiła sie "jedna nowa wiadomość".Od Zayna : "Nudzi Ci się? Wpadaj do mnie!" W sumie to nie był taki zły pomysł i tak nie miałam nic lepszego do roboty a po za tym chciałam troche poprzebywac sam na sam z Malikiem.Odłożyłam laptopa gdzies na bok i wyszłam na balkon.Chłopak stał po drugiej stronie.
-No dajesz! - krzyczał zachęcając mnie abym przeszła "jego" drogą
-Ale ja sie boje! - odparłam spoglądając w dół
Chłopak tylko uśmiechnął się i zaczął iść w moją stronę.Po chwili był już na moim balkonie.
-A teraz pójdziesz? - spytał łapięc mnie za rękę
Zarumieniłam się i pokiwałam głowa.Chłopak ostrożnie prowadził mnie przed sobą i dawał wskazówki z której na którą gałąź mam przechodzić.W końcu znaleźliśmy się u niego.Ulżyło mi , ale serce nadal waliło jak oszalałe.Przytuliłam chłopaka.Odwzajemnił.
-Czemu nie powiedziałaś , że masz lęk wysokości?
-Było mi głupio - odparłam
-Głupek , Chodź do środka - wskazał gestem ręki.
Weszlismy do pomieszczenia.Byłam pod wrażeniem, rzadko jaki chłopak utrzymuje taki ład i porządek.Pokój był bardzo przytulny.Oliwkowe ściany a to tego ciemne meble.Wszystkie nagrody za zdobycie platyny,złota w różnych krajach za wydane płyty przez One Direction były pięknie oprawione w ramki i powieszone.
W czasie gdy podziwiałam jego pokój , Zayn zdążył przynieść jakies ciastka i sok do pokoju.
-Dziękuje za zaproszenie ,inaczej nudziłabym się sama
-To sama przyjemność przebywać z Tobą...chodź jakby Horan się dowiedział nie byłby zbytnio zadowlony - powiedział
Zaśmiałam się i usiadłam na łóżku.
-Co jest?  - spytał zmieszany
-No bo my na serio nie jesteśmy razem - dalej się śmiałam
Zayn na chwilę zamarł..
-No , ale jak to? Przeciez wy..
-Poprostu się przyjaźnimy nic więcej , choć Niall jest wspaniałym chłopakiem - rozmarzyłam się
-Czyli jesteś wolna? - spytał a na jego twarzy pojawił się szeroki i szczery uśmiech
-No..tak - odparłam
Malik podbiegł do mnie , wziął na ręcę i zaczął obracać w powietrzu.
-Tak się ciesze! - krzyczał uradowany
Zaczęłam się jeszcze bardziej śmiać.Nigdy nie widziałam Zayna tak uradowanego jak teraz , to dziwne.Chłopak był wniebowzięty bo co? Bo powiedziałam , że jestem wolna? Głupek z niego.
-Mógłbys mnie juz odstawic na ziemię? - spytałam
-A tak ,no juz - odparł i postawił na podłodze
-Dziękuje tak o niebo lepiej
Zayn uśmiechnął się.
-Czyli to co wczoraj Ci powiedziałem , było niepotrzebne i mógłbym jeszcze poczekac? - zapytał drapiąc się po głowie
- A po co miałbyś czekać? - odpowiedziałam pytaniem wieszając mu ręce na szyji
-Masz rację  - skwitował i złożył pocałunek na moich ustach
-Jesteś wspaniały Zayn - palnęlam bez namysłu
-No przeciez wiem - odparł ale po chwili zaczął się śmiać
[...] Potem przez dłuższy czas leżeliśmy na jego łóżku i albo się przytulaliśmy albo poprostu rozmawialiśmy.
-Moge wiedzieć kim był ten chłopak co odprowadził Cię dziś do domu?
-Ktoś kto był dla mnie kiedyś wszystkim - odparłam i od razu posmutniałam
-Jak to nie rozumiem - zmarszczył brwi
-Moja pierwsza prawdziwa miłość. Byliśmy ze sobą dość długo..ale nie chcę o tym rozmawiać
-Jasne - odparł - Może obejrzymy jakiś film? - zaproponował
-Dziś już chyba nie..muszę się zmywać
-To nie zostaniesz?
Pokiwałam przecząco głową i wstałam z łóżka.
-Pomóc Ci przejśc , czy sobie poradzisz?
-Poradze - odparłam i pocałowałam go w policzek
Już po chwili byłam po swojej stronie.Weszłam do swojego pokoju gdzie czekał na mnie Lucky.Wkurzyłam się
-Mamooo! Kto wpuścił psa do mojego pokoju?! - krzyknęłam z góry
-Sam wlazł , zostawiłaś otwarte drzwi - odkrzyknęła mi
-No napewno - odparłam nieco ciszej - Natepnym razem gdy będziesz chciała obszukać mój pokój uważaj na psa - krzyknęłam i zamknełam drzwi , jakoś nie chciało mi sie jej słuchac.
Zaczęłam wieczorne przymulanie przy laptopie jednak po jakimś czasie zgłodniałam.Zeszłam na doł.
-Zrobisz mi mamo cos do jedzenia? - rzuciłam siadając na kanapę
-Dwie lewe ręcę?
-No proszee - zrobiłam słodkie oczka
-No dobra , niech Ci będzie - powiedziała przewracając oczami i poszła do kuchni
-Dziekuje , jesteś kochana!
[...] Około 23 byłam juz strasznie wyczerpana.Podeszłam do okna aby sprawdzić co robi Zayn.
Zaśmiałam się gdy zobaczyłam , że własnie zrobiłto samo czy ja.Poprzez połmrok panujący za oknem udało mi się zauwazyć jego piękny uśmiech.Ziewnęłam i pomachałam mu odchodząc od okna.Zgasiłam światło i szybko wskoczyłam do łóżka.
Po chwili dostałam sms.Nie musiałam zgadywac od kogo.
"Dobranoc xx" - od Zayna
Odpowiedziałam tym samym i zasnęłam...

___________
Hello! Wreszcie się udało napisac jakiś dłuższy rozdział *o*
Jak oceniacie? hmm... <mam nadzieję , że nie zjebałam>
Dziękuje za wszystkie komentarze i liczę na jeszcze WIĘCEJ <33 Z każdym rozdziałem przybywa was coraz więcej *.*
Zbliża się przerwa świąteczna , więc będzie czas aby dodawać nieco szybciej rozdziały :))
DO NASTĘPNEGO! xx
Jak coś to macie tu :
mój twitter : @yep_Nialler
mój ask : http://ask.fm/yepNialler

20 komentarzy:

  1. mrrr Zayn :3
    Rozdział zajebisty jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że Cudowny Rozdział .
    No i Zayn <3
    Czekam na nexta xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm mega ale ona musi byc z Niallem <3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki zajebisty !!! Kobieto uwielbiam Twojego bloga ! :D Zayn... omnomnomn :* coś się święci.... ale pewnie za niedługo przyjedzie Niall i znów rozterki. Jestem ciekawa jak to dalej wymyślisz :D
    czekam z niecierpliwością na następny i...
    JESTEŚ CUDOWNA ! :D
    buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  5. no pewnie że nie zjebałaś. uuuu Zayn mocno się zakochał anwet nie wiesz jaka jestem ciekawa co bedzie dalej, co się wydaży z życiu bohaterów czekam na następny- Maja ;-*

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham twój blog. Przed chwilą go znalazłam i przeczytałam cały.
    PS. Pisze opowiadanie o kuzynce Harrego i szukam stałych czytelniczek ! ZAPRASZAM i sorka za spam http://biglove1d.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały, Clara i Zayn, tak się cieszę! Nie mogę się doczekać nn. :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww ! Słodko. ; >
    Czekam z niecierpliwością na next`a ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega ♥.♥
    W końcu! Tak długo czekałam aż będzie coś pomiędzy Clarą i Zaynem <3 Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Awwww*-* Moze dydykacja Dla 'swojej fanki' xD To je zajebiste tego nieprzebijesz. xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Malikiem? Liczyłam na Horan'a, ale spoko :D
    Czekam na więcej!
    Serdecznie pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodko < 333 Czekam na więcej : D

    OdpowiedzUsuń
  13. Meeega ! Chciałabym napisać ci długi komentarz, ale nie jestem w tym dobra xd rozdział zarabisty jak zwykle <3 kocham jak piszesz. :) codziennie sprawdzam czy czegoś nie dodajesz :)) hdkdbddddhdjkd, z niecierpliwością czekam na next ^^ pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajajajajajja :D .
    KOCHAM TWOJE OPOWIADANIA <3o. Normalnie cuda *,*
    Masz Talent Dziewczyno :3 . Nie mogę się doczekać następnego ; *

    - Gal Anonim XD ; *

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zjebałaś rozdziału, nie martw się. : D
    Normalnie mega ; **

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham twoje opowiadania ! ♥ Już się nie mogę doczekać następnego rozdziału !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. W swoim życiu czytałam naprawdę wiele blogów, ale TEN zdecydowanie jest moim faworytem! Podziwiam Twój styl pisania i wątki, które wymyślasz. Wydaje się jakbyś pisała z niesamowitą lekkością - przez co bloga czyta się rewelacyjnie. Jeśli przeczytasz mój komentarz to chciałabym jeszcze Tobie uświadomić, że czytanie kolejnych rozdziałów na Twoim blogu jest dla mnie czysta przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozdział wspaniały, ale mogłabyś zmienić kolory bloga, bo strasznie się źle czyta. : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie fajnie piszesz! Nie pomyślałabym, że z Malikiem;o Czekam na kolejny xx przy okazji zapraszam do siebie! http://littlethings-story-of-1d-and-jess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajebisty!!! :D Ale ja chce, żeby była z Niallerem... :((

    OdpowiedzUsuń