sobota, 9 marca 2013

~Rozdział 32~


- Wstawaj Clara! - potrząsnął mną Niall
- Proszę daj mi jeszcze 10 minut - odparłam
- Za te twoje dziesięć minut to musimy wychodzić
- Co?! - momentalnie się podniosłam i zeskoczyłam z łóżka.
Nie zważając na chłopaka podbiegłam do swojej walizki. Otworzyłam ją analizując co mogę na siebie założyć. W końcu wybrałam ten zestaw. Zgarnęłam ubrania i popędziłam jak najszybciej do łazienki. Wskoczyłam pod prysznic, który trwał może kilka minut. Następnie włożyłam na siebie przygotowany wcześniej zestaw. Przeczesałam dokładnie włosy, wyszczotkowałam zęby i wytuszowałam rzęsy.
Wszystko na biegu, ale chyba zdążyłam - pomyślałam
Wyszłam z łazienki i wróciłam do sypialni tam czekał na mnie Niall. Z drugiej walizki wyjęłam jeszcze zielone balerinki, które wciągnęłam na stopy.
- Gotowa - stanęłam przed Horanem
- Pięknie wyglądasz - uśmiechnął się
- Dziękuje - odwzajemniłam gest - A czy nie musimy się już zbierać?
- Nie, mamy jeszcze jakieś pół godzinki
- Żartujesz sobie?!
- Nie. Musiałem coś wymyślić, żeby ściągnąć Cię z łóżka
- Jak mogłeś?
- No ale wiesz, mamy teraz czas dla siebie - podszedł bliżej i złapał mnie w pasie
- Ha chyba śnisz - zaśmiałam się i odeszłam od niego
- No, ale jak to?
- Za karę - wystawiłam mu język - Bierz walizki i schodzimy na dół
                                                     ~*~
Niedługo po tym przyjechała po nas taksówka, która zabrała nas na lotnisko. Tam czekał oczywiście Paul, który miał doprowadzić nas bezpiecznie do samolotu. Niall podpisał kilka autografów. Gdy usłyszeliśmy polecenie, żeby udać się na odprawę Horan pożegnał fanki i udaliśmy się we wskazane miejsce.
                                                    ~*~
Lot nie trwał długo, ale mimo tego zdążyłam się zdrzemnąć - jak to ja. Obudziłam się dopiero na miejscu. Wyszliśmy z samolotu. Na lotnisku Niall ciągle trzymał mnie za rękę jakby bał się, że się zgubię. W sumie miał racje, byłabym do tego zdolna. Zaczęliśmy iść w stronę wyjścia, gdzie czekał na nas jakiś mężczyzna? Chłopak?
- Clara poznaj mojego brata, Greg'a - wskazał na niego Nialler
- Umm cześć - wyciągnęłam rękę w jego stronę
- Miło mi cię poznać - uścisnął moją dłoń - Idziemy?
- Jasne - odparł Niall
Blondyn ponownie chwycił moją dłoń i podążaliśmy za jego bratem. Patrząc na niego widziałam jak dumnie kroczy po "swoim" terenie. Widziałam dumę w jego oczach i to, że dobrze się tutaj czuję.
Udało nam się uniknąć piszczących fanek, więc szybko znaleźliśmy się w samochodzie Greg'a, którym zawiózł nas pod sam dom. Gdy wysiedliśmy czekała nas niezła niespodzianka. Zostaliśmy miło powitani przez większość rodziny Horanów, nie spodziewałam się tego, więc byłam nieco skrępowana tą sytuacją. Niall zauważył to, więc objął mnie ramieniem. Następnie przywitaliśmy się ze wszystkimi.
- Poznajcie moją dziewczynę Clarę - powiedział do wszystkich - Można powiedzieć, że jest częścią naszej rodziny, mam nadzieję, że ciepło ją przyjmiecie
- To wy już się zaręczyliście? - spytała starsza pani, prawdopodobnie jego babcia
- Mamo przestań - wtrąciła Maura - Miło Cię poznać Claro, jesteś jeszcze piękniejsza niż w opowieściach mojego syna - zaśmiała się
- Mi również miło panią poznać - uśmiechnęłam się
- Zapraszam was na obiad, czyli ulubioną część odwiedzin Niall'a - zaśmiała się
                                             ~*~
Po posiłku i większym poznaniu goście zaczęli się zbierać, a my poszliśmy do salonu. Usiadłam wygodnie na kanapie z kubkiem herbaty w ręku a Niall grał na gitarze swojej małej kuzynce. Słodko to wyglądało. Zauważyłam, że dzieci bardzo lubią mojego blondynka.
- Na jak długo przyjechaliście? -spytała jego mama
- Tyle ile nam czas pozwoli - odparł Niall przerywając grę
- Tak się cieszę - odparła kobieta - A wy to już coś takiego poważniejszego?
- Sama pomyśl. Gdyby nie, to nie chciałbym przedstawiać jej całej rodzinie. Managment nie ma z tym nic wspólnego. - uśmiechnął się w moją stronę
- Ah no tak. Pamiętam jak przyjechałeś na początku wakacji, do mnie i żaliłeś się, że zakochałeś się w pewnej dziewczynie, ale nie wiesz jak to masz powiedzieć. Chodziło Ci wtedy o Clarę? - kobieta objęła mnie ramieniem
- Mamooo - Niall spalił niezłego buraka - To my pójdziemy już na górę - wstał łapiąc mnie za rękę
Schodami poszliśmy do góry i weszliśmy w pierwsze drzwi. Znajdowaliśmy się w sypialni chłopaka.
- Ładnie tu - zaczęłam się rozglądać
- I czysto - zaśmiał się
- To prawda co mówiła twoja mama? - zmieniłam temat
- Może
- No powiedz - nalegałam
- Tak - puścił wzrok
- Widzę, że mam tu maminsynka? To słodkie - podeszłam bliżej niego
- Naprawdę tak uważasz?
- Tak - zawiesiłam mu ręce na szyji
- Dziękuje, że jesteś - pocałował mnie - Masz ochotę na spacer?
- No jasne
- Pójdę się przebrać i możemy iść - zarzucił
Gdy Niall wyszedł ja zaczęłam dalej rozglądać sie po jego pokoju. Natknęłam się na nagrodę BRIT. Sięgnęłam po nią, bo stała na półce po czym ustawiłam na stoliku. Z małej torebki wyjęłam mojego iPhone'a i zdobiłam fotkę, którą od razu wrzuciłam na twitter'a z podpisem "woww! patrzcie co właśnie widzę!".
- Już jestem - Niall wszedł do pokoju w całkiem innym zestawie ubrań
- No, no jaki przystojniak - zaśmiałam się
- Jak zawsze - zrobił to samo - Idziemy?
- Z chęcią poznam trochę to miasto - odparłam
- Proponuję lody a potem mały spacer
- Może być
                                       ~*~
Tak jak Nialler zaplanował poszliśmy na lody, jego zdaniem najlepsze jakie mogą być, jednak ja bym się z tym nie zgodziła. Chyba nigdy nie jadł tych z Bradford, na które chodziłam z Malikiem, gdy jeszcze tam mieszkałam.
W między czasie zdążyliśmy dojść do parku, więc zasiedliśmy na jednej z ławek. Było tam pięknie i przyjemnie. Śpiew ptaków jeszcze bardziej nadawał magii temu miejscu. W Londynie nigdzie nie dało się znaleźć tyle spokoju co tu - w tym parku. Już wiedziałam, że chciałam tu jeszcze kiedyś wrócić.
- Ubrudziłaś się - powiedział Niall
- Gdzie?
- Właśnie tutaj - odparł składając delikatny pocałunek na moich ustach
Wplotłam palce w jego blond kosymi włosów, a nasz pocałunek przeradzał się w coraz bardziej namiętny. Niestety ktoś nam przerwał, był to Sean.
- Wreszcie wróciłeś Horan, ale widzę że nie sam - uśmiechnął się spoglądając na mnie
- Jak widać - Niall objął mnie ramieniem
- Wreszcie masz kogoś porządnego, bo Amy to była pomyłka
- Nie przypominaj o niej - blondyn skarcił go wzrokiem
- Luz - zaśmiał się - Miło mi cię poznać, Sean jestem - wyciągnął rękę w moją stronę
- Clara - podałam mu dłoń
- Musze już iść, ale może spotkamy się jutro na jakieś jedno piwko? - zaproponował
- Chętnie - odparł Niall - Na razie - machnął mu ręką gdy ten odchodził
- Miły ten Sean - rzuciłam po chwili
- Nie zapominaj się - pokiwał palcem Nialler
- Oj przecież wiesz, że kocham tylko Ciebie
- Wiem wiem, ale jestem zazdrosny
- Nie masz o co - lekko musnęłam jego usta
                                                 ~*~
Do domu wróciliśmy około dwudziestej wieczorem, bo Niall zechciał odwiedzić swój ulubiony bar i oczywiście coś wypić. Ja dziś odmówiłam, więc sączył piwo sam.
- Niall macie gościa - powiedziała jego mama, gdy tylko weszliśmy do mieszkania
- Co? - zdziwił się Horan
Poszedł pierwszy, a ja tuż za nim. Widziałam, że był jakis taki zdenerwowany, roztrzęsiony. Weszliśmy do pokoju. Na łóżku ujrzałam brunetkę. Z ust Horana usłyszałam coś w stylu "tylko nie ona'.
- Czego tu chcesz? - spytał
- To już nie mogę przyjaciela odwiedzić? - odparła - Ale widzę, że nie jesteś sam - zjechała mnie wzrokiem
- Przyjeciela? - prychnął
- Oj Horanku Horanku - podeszła do niego
- Przestań, mów po co tu przyszłaś?
- No wiesz - pogłaskała się po brzuchu, jak wywnioskowałam była w ciąży
- No mów! - blondyn zdenerwował sie, a w jego głosie usłyszałam podłamanie
- Niedługo zostaniesz tatusiem - powiedziała dość pewna siebie
- Co?!
- No tak, to już szósty miesiąc - odparła spoglądając na mnie trzepocząc rzęsami
Oczy momentalnie mi się zaszkliły. Łzy zaczęły mi spływać po policzku. Poczułam się jakby ktoś zabrał cały mój świat. Zabolało mnie serce. Spojrzałam na Nialler'a który stał jak wryty patrząc z niedowierzaniem na Amy, ta jednak stała dumna i uśmiechnięta. Miotały mną mieszane uczucia, nie wiedziałam co mam zrobić. Wciąż patrzyłam na mojego chłopaka, on w tym czasie zrobił to samo. Bezdźwięcznie wypowiedział "nie wiem jak to możliwe", ale nie mogłam w to uwierzyć. Jeszcze bardziej się rozpłakałam i uciekłam. Nadzwyczajnie w świecie uciekłam. Nie wiedziałam, gdzie iść, ale teraz to się nie liczyło...

- - - - - - - -
                                         ALE BEZNADZIEJA
                    KRÓTKI, BARDZO KRÓTKI - PRZEPRASZAM ;C

  • SPODZIEWALIŚCIE SIĘ TAKIEGO TOKU WYDARZEŃ? 
  • CO POWINIEN ZROBIĆ TERAZ NIALL?
DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE I ZA TO, ŻE WCIĄŻ TU JESTEŚCIE! <3 

72 komentarze:

  1. Rozdział jest cudowny. Wogóle się tego nie spodziewałam mam nadzieję że to jakoś odkręcisz ;D Proszę cię nie znęcaj się psychicznie i dodaj szybko nowy rozdział @Karola_Horan69

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurwa nie tylko nie to!!! Niech zrobi testy na DNA!!! I niech wyjdzie ze sie puscila dziwka jebana!!! A tak to do momentu powrotu do domu zajebiste!!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. :O jestem w szoku.
    rozdział świetny, mimo to mam oczy jak 5 złoty, bo na prawdę, nie spodziewałam się.
    szok.
    proszę, pisz jak najszybciej kochana <3
    pozdrawiam, joaska.xd <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ;O ciąża wow.. mam nadzieje, że to bedzie pomyłka i Amy przyzna się, że wymysliła to, żeby odzyskać Nialla :D wow

    OdpowiedzUsuń
  5. Co co co? Horan tatusiem? Żartujesz?
    O mój boże takiego toku wydarzeń się nie spodziewałam! :o
    Ja się nie zgadzam! Chcę Clarę i Nialla ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie to nie morze byc dziecko Nialla , ona go pewnie wrabia !
    Niech Niall przekona Clarę że ona zmyśla z tym dzieckiem i że to nie jego ( mam taką nadzieje ) niech Clara bedzie dalej z Niallem !

    OdpowiedzUsuń
  7. JA PIERDOLE :O tego sie nie spodziewałam :OOOOOOOOOOOO
    Mam wielką nadzieje ze jakoś to odkręcisz :)
    rozdział na prawdę bardzo fajny :P
    TYLKO NIE TO !!
    ONA NIE MOŻE !!
    NIE Z NIM !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co pownien zrobić Niall? Pobiec za nią!
    Przeraszać i w ogóle..
    A Clara nie powinna być długo zła, bo w końcu 6 miesęcy temu jeszcze nie byli razem..
    Sex na zgode! Hahhahahhahhahh

    OdpowiedzUsuń
  9. NIEEEEE!!!
    TYLKO NIE TO ;(
    AMY IDZ SIE UTOP ..
    A ROZDZIAŁ ZAJEBISTY :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mogłaś mi to zrobić ? kurdeee no!!!! Dawaj następny rozdziała szybciutkoo .! :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli tego nie odkręcisz juz tu nie wejde !!!
    (żarcik taki :D, tak na prawdę bardzo lubie, wrecz kocham tego bloga więc i tak będę tu wchodzić. No ale weźźźź ! :P NIE AMY :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurwa o__O nigdy bym sie tego nie spodziewala o____O Amy jest jakas chora xD Szkodaa Clary i Nialla... ciekawe co on na to ;D Rozdzial boski, czekam na nexta ! ^^
    + Zapraszan na moj nowy blog o 1D i Edzie Sheeranie anything-could-happenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale zdez :D czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie. Dlaczego mi to zrobilas. Jprdl mialo byc miedzy nimu sielankowo. Mam nadzieje ze to jakos odkrecisz ;(((( rycze.

    OdpowiedzUsuń
  15. eejj! prooosze o następny!
    co ma zrobić Niall?
    ma pobiec za C;arą i powiedzieć jak to bardzo ją kocha otp..
    a C;ara niech mu wybaczy :D nie od razu ale niech długo z tym nie zwleka i zrozume, że w końcu to było 6 m-cy temu, kiedy nie byli jeszcze parą : >>
    Kate.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdzial jest zaskakujacy. Ja bym chciala zeby teraz Clara wrocila do Zayn'a. Nie wiem dlaczego, ale tak jakos mi to by pasowalo :) zrobisz jak zechcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaaaaa, jak dla mnie dobrze bo chce aby Clara byla z Zaynem :D Choc pewnie sie okaze, ze Amy jest w ciazy z kims innym.. :/ A wtedy Niall bedzie z Clara... ;(((

    OdpowiedzUsuń
  18. ja pierdole o.o wybacz, ale mnie zatkało, nie spodziewałam się tego. ale i tak jest zajebisty (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, nie spodziewalam sie tego... Hahah, brak slow :) Swietny rozdzial :) Dobra robota :) Czekam na kolejne. Chce juz wiedziec jak to dalej sie potoczy...
    -@andzelikaab


    www.directionersimaginy69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Niall ma sie pogodzić z Clarą
    2. Clara ma wybaczyć Niallerowi
    3. Amy ma sie okazać puszczalską dziwką która udaje ciąze
    4. Rozdział zajebisty
    Dziękuje za uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tego to się nie spodziewałam, Niall powinien pobiec za Clarą, a potem rządać testów na ojcostwo :o Mam nadzieję, że to jedna wielka pomyłka, i że Amy to sobie wymyśliła, tylko po to, aby Niall do niej wrócił. Rozdział świetny ;) Proszę pisz szybko kolejny ;* Czekam xx

    OdpowiedzUsuń
  22. prosze postaraj się dodać szybko jakiś rozdział ! :) Niall musi być z Clarą !

    OdpowiedzUsuń
  23. Lol ;( JA CHCE Niary :* oni muszą być razem

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju nie spodziewałam się ! *.*
    Jedyne co mogę powiedzieć to OMG !!!
    i sama nie wiem czemu ale chciałabym żeby Clara była z Zaynem
    bo jakoś tak do siebie pasowali <33
    Niall jest słodki ale to nie to ! ale zrobisz jak zechcesz :)
    pozdrawiam :) @kasiamalik1d

    btw. zapraszam na mojego nowego bloga :)www.if-i-die-tell-her-i-loved-her.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O mój Boże!! W ciąży!? serio!? oby tylko Clara i Niall byli razem.... a co do rozdziału świetny, ale końcówka mnie po prostu rozwaliła!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Błagam niech to będzie pomyłka!!! Niech ta Amy kłamie bo chce kasy Horana!!! Błagam!!! Albo niech to będzie dziecko kogoś innego!!! Błagam!!! Oni muszą być razem!!! Błagam!!! Niech Niall pobiegnie za Clarą!!! Błagam!!! I niech jej wytłumaczy że to na pewno nie jest jego dziecko!!! I że na pewno jest kogoś innego!!! I zaraz po jego narodzinach zrobi test na ojcostwo!!! I może to być nawet dziecko Zayna!!! Tylko żeby nie było Nialla!!! Albo niech ona wogóle nie będzie w ciąży tylko będzie kłamać żeby Niall do nie wrócił!!! Co kolwiek!!! Tylko niech oni będą razem!!!
    No to chyba koniec...

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazwyczaj pisze długie komentarze, ale ten rozdział i końcówkę można ocenić tylko poprzez IDLAIIDHNZKWUDSKAKKDIDHKAO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba kolezanka wyżej opisała wszystko jak należy :) zajebiscie ci wyszedł i czekam na next :P

    OdpowiedzUsuń
  29. To niemozliwe, ze on jest ojcem tego dziecka. Nie zrobilabys tego....powiedz ze nie!? Szybko dodaj nastepny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mam słów opisując twojego bloga najlepszy ,najlepszy i jeszcze raz najlepszy<3 . Co do bloga ale ta Amy wredna jest tak nagle przychodzić mam dwie wersje albo:Jest w ciąży z Niallerem ale np po pijaku albo jest z kimś innym ale powiedziała ze to on by zwrócić na siebie uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapomniałam się podpisać:
    @lacamisanegra_

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapomniałam się podpisać:
    @lacamisanegra_

    OdpowiedzUsuń
  33. super! ale mam nadzieję ,że to NIE JEST dziecko Horana! lub Ona tak na prawdę nie jest w ciąży! ;c

    OdpowiedzUsuń
  34. Wcale nie beznadzieja! Mi sie podoba, a jak mi się podoba to nie jest beznadzieja :D Chociaż to że krótki to prawda... :c
    Jeeeeeeeeeeeju, czekam na następny rozdział, dfghjkxfcghj, chcę wiedzieć co będzie dalej :O Może to tylko próba zniszczenia związku Nialla i Clary przez Amy? No nie wiem, zastanawiać się nie będę, bo i tak znając życie będzie inaczej niż myślę, więc... CZEKAM

    OdpowiedzUsuń
  35. Nieeeeeeeeeeeeee!!!!
    Ale rozdział chociaż krótki to zajebisty jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeden z najlepszych rozdziałów, w końcu porządna akcja! Mi wydaje się, że Amy najzwyczajniej w świecie kłamie, chce go zatrzymać i leci na jego kasę. To wszystko ma się ułożyć, a Clara z Niallem mają być razem, ok? :)
    Pozdrawiam xx
    @Horanka_1D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nieeeeeeeeee, proszę ! Niech to nie będzie dziecko Niall'a ! Niech to się jak najszybciej wyjaśni !
    Clara musi być z Niall'em ! ;C
    Ja Cię bardzo proszę, pisz szybko następny rozdział, bo ja już muszę wiedzieć co się stanie ! Niech to będzie jakaś pomyłka ! Ja nie wiem, ale to nie może być prawda !
    @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  38. Ona na pewno nie jest z nim z w ciąży!!!!Udaje albo jest z kimś innym!!!!!!!!!Musiałaś namieszać,co?Pozdrawiam i życzę dużo weny!!!!OLA:P

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieje, że okaże się to kłamstwem, że Amy jest w ciąży, bo nie chce żeby Horan stracił Clare :< Niech sie pogodzą, a potem dojdzie do tego, że odkryją, że wymysliła to dziecko io wszytsko będzi tak jak dawniej, no błagaaaam. Czekam z niecierpliwościa na nowy rozdział mam nadzieje, że szybko dodasz, ściskam i pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  40. Założę się, że była Niall`a będzie z kimś innym w ciąży. :3
    Rozdział jak zwykle świetny. (;
    Dodaj szybko next ! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam nadzieje że ona nie będzie z nim w ciaży :/ a tak to rozdziała super !! Czekam na następny ! <33

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow jestem w szoku! Nie spodziewałam się że tak sie to potoczy. Wydaje mi się że to jest niemożliwe aby Niall był ojcem dziecka tej całej Amy. Myślę że ona tylko ściemnia aby do niej wrócił bo go nadal kocha. Nie mogę się już doczekać kolejnej części więc mam nadzieję że dodasz ją jak najszybciej :)
    xx
    @SylwiaGorka

    OdpowiedzUsuń
  43. Ne spodziewałam się :ooo mam nadzieję, że Clara i Niall się pogodzą . Wiedziałąm , że coś się stanie ale nien że coś takiego ;o A co zrobi teraz Niall ..? Nie mam pojęcie ale oby wyszło, że to wszystko to jedno wielkie nieporozumienie. Pisz szybko kolejny rozdział ! xx

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak trochę mnie zszokowało... Ta Amy zmyśla! Wszystko się wyjaśni i Horan będzie dalej z Clarą! xd A poza tym on nie jest taki głupi, żeby zrobić to z nią! Jeżeli już będzie mieć to dziecko to ja 100000% oddaję Clarze :D Szybko dodaj kolejny rozdział :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. ja to w szoku ;) no ciekawe , ciekawe ... powinien zrobić test na ojcostwo xd ;) czekam na next'a ;)

    +zapraszam do siebie ;)
    http://love-one-direction-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mam nadzieje ze to nie Nialla dziecko! W sumie Clara nie powinna byc dlugo zla bo 6 miesiecy temu jeszcze nie byla z Niallem

    OdpowiedzUsuń
  47. Wreszcie jakaś akcja. Nialler jednak nie taki kryształowy jak się wydawał na początku. Niecierpliwie czekam na nexta! Weny!

    OdpowiedzUsuń
  48. genialny jak zwykle! *.*
    coś się zaczyna dziać! :D

    iloona ;3 :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowneee *___* ale już 100000000000000000 razy bardziej wolałabym Niara przeżyłą swój pierwszy raz niz ....

    OdpowiedzUsuń
  50. To nie może być jego dziecko i koniec . Super rozdział, taa historia ;))

    OdpowiedzUsuń
  51. NIEEEEEE to nie jego dzieckoo :( nie zrobiłabyś trgo swoim kochanym i wielbiącym cię czytelniką :3 Czekam na nextta :)
    Patka ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Bo nie ma to jak blog który jest o Niallu i jego miłości do Clary :) I nic mi tego nie zepsuje .. nawet jakaś jebana ciąża :[
    Większość sie podpisuje to ja też - Nati xx

    OdpowiedzUsuń
  53. Next proszeee <3 Cudowny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Beznadziejny ? Boski raczej.
    Przeczytałam wszystkie w jeden dzień. Postanowiłam dopiero tu zostawić po sobie komentarz. To całe opowiadanie jest wspaniałe <3 Szczerze mówiąc nie spodziewałam się takiego obrotu akcji.. Jestem mało to mówiąc zszokowana.. Mam taką teorię, że ta Amy to wszystko wymyśliła tylko, żeby popsuć ich związek, ale pewnie nie trafną.. Czekam ze zniecierpliwieniem na kolejny. Masz ogromny talent <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny rozdział. Mam nadzieje że Amy to jedna wielka pomyłka. Czekam na następny ;3

    OdpowiedzUsuń
  56. Własnie ! Może i troche krótki ale nie beznadziejny :) Wspaniały xx AMY MOIM KOSZMAREM :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Genialny ;* tylko nie amy ..

    OdpowiedzUsuń
  58. Wspaniały rozdział, zazdroszczę oglądalności i komentarzy :( może jak masz chwilkę wpadniesz do mnie? dopiero zaczynam i chcę się wybić : luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Super! Co z tego ,że krótki , ale taki kjasfdakshdf *_* . :) Mam nadzieje,że to dziecko nie będzie Horana :D xxx

    OdpowiedzUsuń
  60. Kocham twojego bloga <3
    i czekam na NEXTA <3 zapraszam do mnie http://iloveonedirectioninagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Kiedy kolejny. Czekam juz 5 dniii ;3

    OdpowiedzUsuń
  62. Błagam no.. niech się nie rozstają :D świetny <33
    @friendship2302

    OdpowiedzUsuń
  63. co powinien zrobić Horan? otóż powinien wyjaśnić sobie wszystko z tą , emmm, ładnie mówiąc Amy ( która kłamie!!!!) i wrócić do szczęśliwego związku z Clarą. innej opcji nie widzę!!! <3
    rewelacja *__*
    ela.

    OdpowiedzUsuń
  64. Wspaniałe! czekam na next.
    Kiedy będzie <3?

    OdpowiedzUsuń
  65. Awwwwww *^* czekam czekam czekam iii AMY niech wypierdala
    Rozdzial genialny :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Gdzbz nie to jak piszesz to obraziłabym sie z tą amy. Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ło zajebisty rozdział jesteś genialna !
    Kocham cię !

    Meg

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny ten rozdział. *-*
    Czekam na następny.^.^

    OdpowiedzUsuń
  69. Spam!
    Zapraszam: http://my-red-sky.blogspot.com
    Liczę na twoją szczerą opinię. W wolnym czasie, nadrobię rozdziały u Ciebie :)
    Pozdrawiam Hessa.

    OdpowiedzUsuń