piątek, 1 marca 2013

~Rozdział 30~


Podnosząc moje ciężkie powieki z rana dostrzegłam, że znajduję się w sypialni mojego chłopaka, a on śpi tuż koło mnie. Próbowałam przypomnieć sobie wydarzenia z poprzedniego wieczoru - niestety na marne. Kompletnie nic nie pamiętałam, a do tego strasznie bolała mnie głowa. Mam nadzieję, że nie zrobiłam nic złego i Niall nie ma powodu, żeby być na mnie złym.
Porządnie się przeciągając ostrożnie wyślizgnęłam się spod kołdry, żeby nie obudzić blondyna - tak słodko wyglądał. Zdałam sobie sprawę, że wszyscy wczoraj ostro zabalowaliśmy.
Spojrzałam na zegarek, wskazywał dziesiątą rano. Przetarłam oczy podchodząc do lustra. Wyglądałam znacznie gorzej niż wczoraj. Postanowiłam udać się do łazienki w celu wzięcia zimnego, orzeźwiającego prysznica, który miał postawić mnie na nogi.
Wyszłam na korytarz, w domu panowała straszna cisza. Pomyślałam, że albo chłopców już nie ma, albo śpią. Weszłam do łazienki zamykając za sobą drzwi na zamek. Szybko pozbyłam się swoich ubrań i już po chwili rozkoszowałam się zimnym strumieniem wody padającym na moje ciało.
Po dłuższej odprężającej chwili owinęłam się w ręcznik i wróciłam do pokoju. Podśpiewując weszłam do sypialni Niall'era nie zwracając na nic uwagi. Podeszłam do lustra a za sobą ujrzałam...nagiego Horan'a.
- Niall?!
- Co jest? - podszedł mnie od tyłu
- Czemu jesteś nagi?
- Wiesz fajnie jest tak czasem pochodzić - zaśmiał się - A z resztą wczoraj Ci to nie przeszkadzało - uniósł brew
- Że co?!
- Nie no, żartuje, ale dla twojej informacji też tak spałem - puścił mi oczko - Będziesz musiała się do tego przyzwyczaić
- Dobrze - uśmiechnęłam się - Ale teraz już się ubierz
Chłopak odszedł ode mnie, a idąc w stronę komody z bokserkami wykonał śmieszny ruch tyłkiem w moją stronę.
- Mam nienormalnego chłopaka - pokręciłam głową - To ja Ci nie będę przeszkadzać, zejdę na dół - powiedziałam podchodząc do drzwi
- Pójdziesz w ręczniku?
- No fakt - puknęłam się w głowę
- Proszę - rzucił w moją stronę swoją koszulką
- Dziękuje - odparłam wciągając ją na siebie
- Zaraz do Ciebie dołączę - posłał w moją stronę ciepły uśmiech
- Będę czekać - odwzajemniłam gest
Opuściłam pokój jednocześnie znajdując się już na korytarzu. Przez chłodniejsze powietrze i zimną podłogę po moim ciele przeszedł nieprzyjemny dreszcz. Powoli zeszłam po schodach i już po chwili byłam w centrum tego domu - wielkim salonie. Zaśmiałam się, gdy tylko tam weszłam. Harry leżał "do góry" nogami na fotelu i prawdopodobnie jeszcze spał, a Lou tuż pod nim.
Następnie udałam się do kuchni, gdzie spotkałam Zayn'a.
- Już nie śpisz? - przywitałam się z nim buziakiem w policzek
- Wcale nie spałem - odparł obojętnie
- Coś się stało? - spytałam nalewając sobie wody do szklanki i zajmując miejsce obok niego
- Nie mogłem spać z myślą, że wiesz ty i Niall...No ja nie wiem co wy tam robiliście. Wczoraj ciągle się mizialiście, a potem nagle poszliście schodami na górę ciągle się całując
- Zayn jesteśmy razem to normalne
- Ze mną tak nie było
- Nigdy nie zasługiwałeś na tyle miłości, przez ciebie ciągle płakałam. Niall jest inny - wzruszyłam ramionami
- Jaki? Powiedz mi a się zmienię. Dla ciebie.
- Nie musisz się zmieniać. Zostań taki sam.
- To czemu nie chciałaś mi wybaczyć?
- Zdradziłeś mnie - skrzywiłam się
- Wiem. To było głupie, ale nigdy więcej bym tego nie zrobił
- Nie umiałabym ci znów zaufać
- W takim razie co Ci daje Niall czego ja nie dawałem?
- Wszystko
- Czyli?
- Jest wyrozumiały, słodki i cierpliwy. Daje mi tyle miłości jak jeszcze nikt. Można mu zaufać i na nim polegać. Za każdym razem, gdy spędzamy razem czas czuje się wyjątkowa - odparłam - Z tobą nie było mi tak samo - spuściłam głowę - Proszę zrozum to, że to była po prostu pomyłka.
- Postaram się, ale wiedz, że nie przyjdzie mi to tak łatwo jak Tobie.
- Jeśli sobie kogoś znajdziesz, będzie lepiej - poklepałam go po ramieniu

*oczami Niall'a*
Założyłem bokserki, tak jak poprosiła mnie Clara i zdecydowałem się zejść na dół. Znajdując się na schodach usłyszałem głosy, które należały do Clary i Zayna. Ciągle padało moje imię. Zaciekawiło mnie to, o czym rozmawiali. Po cichu zszedłem trochę niżej i przysłuchiwałem się ich rozmowie. Clara mówiła o mnie same dobre rzeczy, mówiła mu jak to jest jej ze mną dobrze. Zrobiło mi się ciepło na sercu. Ucieszyłem się na jej słowa. Fajnie, że w jakiś sposób jestem dla niej bardzo ważny i mogę dawać jej z dnia na dzień coraz więcej.
- A o czym to wy tak rozmawiacie? - przeszkodziłem im
- W zasadzie już skończyliśmy - odparł mulat
- A gdzie Liam i Danielle? W salonie widziałem tylko Lou i Hazze
- Zebrali się wcześniej do domu
- Rozumiem
- Ja też się będę zbierał - powiedział wstając z miejsca
- My też! - usłyszałem z salonu głos Louis'a
- W takim razie do zobaczenia później na podpisywaniu - pożegnali się opuszczając dom
- Clara - zdobiłem słodkie oczka
- Śniadanie?
- Jeśli byś mogła
- No pewnie - uśmiechnęła się
Poszedłem do salonu i usiadłem przed tv. Nagle mój telefon zaczął wibrować. Wziąłem go do ręki. Na wyświetlaczu pojawiła się "jedna nowa wiadomość od Zayn". Wcisnąłem odpowiedni przycisk i po paru sekundach tekst pojawił się na wyświetlaczu: "Stary chcę Cię tylko jeszcze raz przeprosić. Wiedz, że masz przy sobie ogromny skarb. Nie zmarnuj tego. Traktuj ją jak księżniczkę. Clara jest naprawdę wspaniałą dziewczyną! Nam się nie udało, cóż się dziwić jestem debilem - dużo straciłem, ale wierzę, że przed wami jest piękna przyszłość. Pasujecie do siebie i trzymam za was kciuki! Nie martw się teraz jest tylko twoja. Warto było czekać, nie? Wiem jak bardzo ją kochasz, rozmawiałem dziś z nią o tym i tak trzymaj! Proszę nie kłóćmy się już więcej. Zapomnij o wszelkich sporach, niech będzie tak jak dawniej."
Zdziwiłem się trochę. Odpisałem mu zwykłe ciepłe podziękowania i już po chwili Clara przyniosła nasze śniadanie.
- Dziękuje jesteś wspaniała - ucałowałem ją w policzek
                                                           ~*~
- Muszę się już zbierać. Za 30 minut mam być w centrum. Dziś podpisywanie płyt!
- Nie muszisz się tłumaczyć - zaśmiała się
- Widzimy się wieczorem, tak? - zapytałem już na biegu przy drzwiach
- Daj znać jak będziesz wolny - puściła mi oczko
- Jak będziesz chciała wrócić do siebie, to zamknij dom i weź ze sobą klucze
- Będę pamiętać - odparła

*oczami Clary*
Niall wyszedł, a ja nie miałam co ze sobą zrobić. Poszłam na górę i jakoś w miarę się ogarnęłam, przecież nie miałam zamiaru siedzieć cały dzień w domu. Postanowiłam wyjść na miasto z Nickiem, więc zadzwoniłam do niego.
- Hej Nick! - odebrał od razu
- Cześć, cześć
- Masz ochotę gdzieś wyjść? - zaproponowałam
- No jasne! Z resztą mam ci coś do opowiedzenia. O której mam po Ciebie przyjść?
- Spotkajmy się w pobliżu centrum, bo nie jestem u siebie
- Nie ma problemu. To za 30 minut. Wyrobisz się? - zapytał
- Tak. Do zobaczenia - rozłączyłam się
Zbiegłam z powrotem na dół, wzięłam jakieś jabłko w rękę i wyszłam z domu oczywiście zamykając drzwi, jak prosił Horan.

Powoli kierowałam się w stronę centrum do którego dotarłam po 20 minutach. Na szczęście nie musiałam czekać, bo mój przyjaciel też był wcześniej.
- Może pójdziemy na kawę i wtedy wszystko mi opowiesz? - zaproponowałam
- Dobry pomysł - uśmiechnął się
Weszliśmy do centrum. Było strasznie dużo ludzi i panował haos.
- Co tu się dzieje?
- One Direction rozdają autografy - odparłam zakładając w tym samym czasie kaptur i okulary
- Co ty robisz?
- Nie chcę, żeby fanki mnie teraz rozpoznały - pociągnęłam go za sobą i weszliśmy do kawiarni
Zamówiliśmy odpowiadające nam napoje i zajęliśmy wolne miejsca gdzieś w głębi lokalu.
- Więc - zaczęłam - O czym chciałeś porozmawiać?
- Ostatnio pisała do mnie ta twoja przyjaciółeczka Nancy - odparł
- Co takiego? - zdziwiłam się
- Prosiła o spotkanie
- I co spotkaliście się?
- Tak - skrzywił się
- Oooo - poruszyłam brwiami
- Przestań, ja już jestem zajęty - chytrze się uśmiechnął - Ale przechodząc do tematu spotkania z Nancy, chciała wydusić ode mnie wszystko co się z tobą dzieje i jak się czujesz
- Niby po co jej to wiedzieć?
- Chciała, żebyś się do niej odezwała
- Nie jestem jeszcze gotowa na rozmowę z nią - spuściłam głowę
- Rób jak chcesz - odparł
Po chwili zadzwonił mu telefon więc odszedł od stolika. Spojrzałam za szybę, widziałam piszczące i krzyczące faneczki. Kolejka dłużyła się w nieskończoność.
- Przepraszam, ale będę musiał się zbierać
- Nie ma problemu, ja pójdę do chłopaków - uśmiechnęłam się
Zapłaciliśmy za kawy i opuściliśmy lokal. Żegnając się rozeszliśmy się w swoje strony. Z powrotem założyłam kaptur i okulary podchodząc do kolejki piszczących fanek, która była już nieco krótsza. Na szczęście nie rozpoznały mnie, nawet niektóre ze mną na luzie rozmawiały.
Po 40 minutowym czekaniu w końcu nadeszła moja kolej. Podałam chłopcom jakieś zdjęcie, które nosiłam w swojej torbie i podpisywali je nie orientując się, że to ja. Niall siedział jako ostatni. Dopiero teraz zdjęłam swoje "przebranie". Chłopcy zaczęli się śmiać, a Niall był zaskoczony.
- Clara co ty tutaj robisz? Mogłaś wejść tyłem, ochroniarze by Cię wpuścili
- Chciałam się poczuć jak one - odwróciłam się w stronę fanek
- Jesteś kochana - wstał od stoliku
- Na co czekasz? Całuj! - krzyknęła jedna z dziewczyn stojących za mną
Po chwili już większość krzyczała jej słowa. Zaczęliśmy się śmiać.
- Dziękuje, że przyszłaś - powiedział zbliżając się do mnie
- Przyszłam dla Ciebie, dla was - zwróciłam się do chłopców - Już się stęskniłam - dodałam a on złożył pocałunek na moich ustach
Fanki zaczęły bić nam brawo, a ta scena oczywiście została przez nie nakręcona.
Na prośbę 1D zostałam z nimi. Stanęłam gdzieś z tyłu i przyglądałam się szczęściu tych wszystkich dziewczyn. Nagle usłyszałam wyzwiska w moja stronę. Dziewczyna krzyczała, że jestem nic nie wartą, pustą dziewczyną, że skrzywdziłam Zayna. Jakim prawem mnie o to oskarżała? Fanki nie znają prawdy i to mnie czasem boli...Zaczęłam płakać, a nie chciałam, żeby ktoś to widział. Zostawiłam chłopców i pobiegłam do łazienki zamykając się w kabinie. Nagle usłyszałam jakiś głos.
- Clara? To ty?
Wyszłam z kabiny i zobaczyłam jakąś dziewczynę z motywem 1D na koszulce.
- Słyszałam całą akcje. Na pewno nie jest ci łatwo? Nie przejmuj się, niektóre takie są - próbowała mnie pocieszyć
- Dlaczego jesteś tu, a nie tam? - otarłam łzy
- Spóźniłam się - wzruszyła ramionami, ale usłyszałam załamanie w jej głosie
- Nie dostałaś autografu?
- Niestety
- Chodź. Chłopcy pewnie już skończyli podpisywanie. Zabiorę Cię za kulisy i dostaniesz ten autograf.
- Dziękuje - uśmiechnęła się
                                                                  ~*~
- Chłopcy macie chwilę? - weszłam do ich pomieszczenia - Jest fanka, która mi pomogła i chciałabym, żebyście dali jej autografy bo nie zdążyła dostać
- Jasne - odparł Liam
- Chodź - wskazałam gestem ręki

Dziewczyna dostała to czego chciała i jeszcze raz mi dziękując wyszła. Usiadłam na kanapie obok Nialler'a.
- Jedziemy do mnie? - szepnęłam mu na ucho
- Pewnie - odparł
Chłopcy w tym czasie pojedynczo wraz z jednym ochroniarzem opuszczali centrum. Nam przypadł akurat Paul, który odprowadził nas, aż do samego samochodu.
- Najpierw podjedziemy do mnie, muszę wziąć jakieś ubrania - powiedział włączając silnik
                                               ~*~
- Hej mamo, hej tato! - krzyknęłam na wejściu do domu
- Jak dobrze, że jesteś! Akurat podaję obiad! - odezwała się mama
- Jest też Niall, podaj więcej - zaśmiałam się
- Jak ty mnie dobrze znasz - powiedział chłopak
W łazience umyliśmy ręce i usiedliśmy do stołu.
- Już myślałem, że moja córeczka się od nas wyprowadziła - rzucił tata
- Kiedyś to przecież nastąpi - odparłam
- Niall, mam nadzieję, że nie porwiesz jej za szybko?
- Tylko wtedy, gdy dostanę od pana zgodę - uśmiechnął się

Po posiłku udaliśmy się razem na górę do mojej sypialni. Oczywiście zastałam tam psa. Zawsze gdy mnie nie ma, on tam siedzi, jakby czegoś pilnował.
- Jaki słodki - powiedział Nialler - Jak go nazwałaś?
- Lucky
- Śmiesznie - zaśmiał się
Chłopak zaczął się z nim bawić jakby pierwszy raz na oczy widział psa. Nie powiem, ale to był bardzo słodki widok. Wiedziałam, że Niall kocha zwierzęta, ale nie aż tak.
- Daj mu już spokój - zaśmiałam się - Może byś się mną trochę zajął?
- A mogę zostać dziś na noc?
- Jeszcze pytasz? - odparłam a on w tym samym czasie położył się na łóżko
Wykorzystując tą chwilę podbiegłam i wskoczyłam na niego. Niechcący trafiłam na jego krocze.
- Ała! - krzyknął z bólu
- Ups! Nie chciałam - ledwo powstrzymywałam śmiech
- Przeproś - nalegał
- Przepraszam
- Nie tak - podniósł jedną brew
Dobrze wiedziałam o co mu chodzi. Usiadłam na nim okrakiem i zaczęłam się z nim droczyć. Nie dawał za wygraną. Przyciągnął mnie do siebie tak, że na nim leżałam.
- Nie przeprosisz?
- Wystarczy tak? - zbliżyłam się i lekko musnęłam jego wargi
Oddał pocałunek. Swoje ręce położył na moich pośladkach.
Po chwili wreszcie oderwaliśmy się od siebie.
- Właśnie tak - uśmiechnął się
Zsnunęłam się z niego, tak że leżałam obok.
- Kocham Cię - szepnęłam mu do ucha
- Wiem to - widziałam jak kąciki jego ust unoszą się ku górze - Podsłuchałem twoją rozmowę z Zaynem
- Asz ty! - dźgnęłam go w brzuch
Niestety to był błąd. Chłopak zaczął mnie tak łaskotać, że powoli zaczynało mi brakować tchu.
- Niall! Niall! Koniec!
- Nie zaczynaj ze mną - pokiwał palcem - Idę wziąć prysznic, więc poczekaj tu na mnie - poruszył znacząco brwiami
Niall wyszedł, a ja zalogowałam się na mojego twitter'a. Cały timeline miałam zawalony filmikami i zdjęciami z dziś. Oczywiście obejrzałam jeden. Ta sytuacja bardzo śmiesznie wyglądała. Potem zajęłam się szukaniem profilu dziewczyny, którą poznałam w łazience. Powiedziała mi swoją nazwę więc dość szybko ją znalazłam i dałam oczywiście follow. Była dostępna więc zaczęła się tym jarać. Potem zaczął się spam i wszyscy prosili mnie o follow back. Zrobiłam to dla kilka osób i zamknęłam laptopa.
Minęło 20 minut. Postanowiłam pójść do Nialler'a. Pomyślałam, że już może zdążył się wykąpać. Podeszłam do drzwi i zapukałam.
- Kto tam?
- Clara - odparłam
- Możesz wejść
Otworzyłam drzwi...
- Mogłeś uprzedzić, że jesteś nagi - weszłam do łazienki szybko zamykając za sobą drzwi na zamek

- - - - - - - -
No to mamy trzydziesty! Dziękuje, że jeszcze ze mną jesteście i z każdym rozdziałem jest was coraz więcej :)
      1. Jest już 98 obserwatorów, tak blisko 100 ! Damy radę dobić do takiej liczby? :)
      2. Ostatnio przeczytałam, że robi się za słodko, spokojnie to dopiero początek :)
      3. Macie jakieś uwagi?
      4. BYĆ MOŻE niedługo zmieni się wygląd bloga! *.*
WCHODZĄC W ZAKŁADKĘ "PYTANIA DO AUTORKI" STRONA OD RAZU KIERUJE WAS NA MOJEGO ASK'A! ZAPRASZAM! PYTAJCIE O WSZYSTKO! LUBIĘ CZASEM TAM WEJŚĆ I ZASTAĆ KILKA PYTAŃ OD WAS! :))

57 komentarzy:

  1. awwwww, świetny :3 z rozdziału na rozdział coraz lepiej Ci to opowiadanie wychodzi ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbym była pierwsza ? :P Rozdział mega, Clara ciągle wpada przypadkiem na nagiego Nialla to bardzo zabawne. Weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :p ja byłam pierwsza :3 hyhyhyhyhy ♥

      Usuń
    2. o minutę, ale szybsza ;)

      Usuń
  3. Jejuuu ! Piszesz super ! Chciałabym mieć taki talent :) Informuj mnie o kolejnych rozdziałach :) Gorąco pozdrawiam , @HoranowyWafelek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww ... Świetny rozdział :D ! Ciekawe co będzie się działo w tej łazience hah aż nie mogę się doczekać następnego :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaaaaaaaaaaał! :D This's so very amazing! *.* haha czekam z niecierpliwością na nexta i nie obraziłabym się gdybyś wpadła :)
    Niall'a XD @SchoolEyss :)


    zapraszam;3 - http://moja-przygoda-z-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. No , no świetny <3 jak zawsze ;) dobrze jest ;) czekam na next'a ;)

    +zapraszam do siebie ;) www.love-one-direction-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masakra dziewczyno, już brak mi słów, no. lol xd ♥ dalejdalejdalejdalej

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam, ze będe pierwsza, a jestem 9 :cc ehhh.. rozdział jak zwykle ZA-JE-BISTY! ♥ uwielbiam całe to opowiadanie, w szczególności wątki o Clarze i Niallu, których jest duuuuużo :d okk, czekam na następny, @roks_m ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe się dzieje aż za to chyba twój najlepszy rozdział i ten koniec *.*
    Czekam na następny mam nadzieje ze szybko go dodasz kochana . DZIĘKUJE<3

    @lacamisanegra_

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku , jejku.Wcale nie jest za słodko , jest świetnie. Tak trzymaj. ;3 ;- * Czekam na kolejny. ;- ]

    OdpowiedzUsuń
  12. boze coraz lepsze dshbgheuwg <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie ! nie jest za słodko ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. wcale NIE jest za słodko! ja lubie takie akcje <3 rozdział bardzo fajny nie moge sie doczekać następnego <3 /@anka4152

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham <3
    Clara i Nialler *__*

    OdpowiedzUsuń
  16. jhiuwegf kocham to czytać wieczorami !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ej, ej ! Ma być tak słodko ! Między Niall'em a Clarą nie może się popsuć ! Błagam ! :)
    Świetny rozdział ! ;3
    Jak przeczytałam tego smsa od Zayna dla Niall'a to aż mi ulżyło, że w końcu pogodził się z tym ;3
    Pisz szybciutko następny rozdział, bo nie mogę się już go doczekać ! :)
    @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham Twojego bloga normalnie ! :) Czekam na następny ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam na ciebie focha... ale tylko dlatego, że twoje rozdziały zawsze są takie świetne ;* Czekam na kolejny ;* xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Dalsza część bd pewnie 69 hahahhaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Jezuus jakie te rozdziały są świetne, czekam z niecierpliwością na kolejny rodział, a może dojdzie do czegoś między nimi, hahahahaha ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej ja chce aby bylo tak slodko i nie chce aby sie to zmienilo :/ Rozdzial swietny Kocham Niallera <3

    OdpowiedzUsuń
  23. nie jest za słodko ;p jest w sam raz :D świetny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam słów po prostu podoba mi się i to bardzo ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny rozdział! :D Fajnie, że jest słodko, ale mam nadzieję że to niedługo zepsujesz! xDD Czekam na nn! http://never-ending-story-of-me-and-1D.blogspot.com/
    Pozdrawiam! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozdział świetny :D Ja tam lubię jak jest słodko :3
    zapraszam do komentowania i obserwowania :) http://andletmekissyou00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny rozdział, ale szkoda mi Zayn'a. Zawsze im kibicowałam, jako parze. No, ale cóż. Życzę weny.
    Pozdrawiam, @WorldWithMagic

    Zapraszam do mnie ---- > http://justletmebeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Słoodki ; ) czekam na nowy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie, tak jak zawsze czyli......Bosko!!!!!!!!!!Pozdrawiam i życzę dużo weny!!!Ola:P

    OdpowiedzUsuń
  30. Cuudny ! :3 Piszesz prześwietnego bloga ♥ Mam nadzieję, że to opowiadanie nie będzie krótkie ;) <33

    OdpowiedzUsuń
  31. Jacy oni są słodcy *.* Ale przydałby się mały zwrot akcji, jeśli wiesz o co mi chodzi.
    Pozdrawiam i czekam na cd x

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Yeah!
    2. Nie
    3. Nie
    4. Yeah!
    Super rorzdział jak i reszta . Uwielbiam Cię ;)))

    OdpowiedzUsuń
  33. nie jest za słodko !
    jest idealnie ! oni są tacy cudowni *.*
    jestem ciekawa co się będzie działo dalej z Zaynem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. No dlaczego! Aaaaa prosze dodjaj szybko kolejny, bo umieram z ciekawości co dalej. Taki świetny, ze masakra mam nadzieje, zę juz zawsze będą tacy szczęśliwi! Sciskam i czekam na kolejny. Xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wcale nie jest za słodko, jest idealnie! xoxo

      Usuń
  35. jak zwykle perfekcyjny! <3 xx


    ilonka ! ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie jest za słodko. A jakby nawet, to co? Zajebi*cie jest tak, jak piszesz. < 3
    Rozdział cud, miód & maliny. :3

    OdpowiedzUsuń
  37. CUDOWNY!!! *-* <3
    @Horanoholik

    OdpowiedzUsuń
  38. oooooooo matko ale cudny *-*
    normalnie aż... :D
    nie mogę doczekać się następnego! hohoho!
    joaska.xd

    OdpowiedzUsuń
  39. janki ale masz śliczny wygląd bloga! i w ogóle tak fajnie się czyta :D
    co do rozdziału, to jak zawsze śiwtny : *
    ciekawa jestem co wydarzy się w łazience xd
    wpadnij czasem, truly-madly-deeply-i-am.blogspot.com
    Kate♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeju, cudne, cudne, cudne! Czekam na następny rozdział! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć! :) Nominuję Cię do Versatile Blogger Awards, szczegóły tutaj: http://bring-me-to-london.blogspot.com/2013/03/versatile-blogger-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nominowałam Cię do Liebster Award!! Więcej informacji u mnie :)

    http://socanwedoitalloveragain11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. haha fajnie że Niall i Zayn sie pogodzili, i że Clara jest z blondaskiem! Są cudną parą i mam nadzieje że tak zostanie ! Kocham to opowiadanie <3 Czekam na nexta xoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. genialne nowe tłoo! *.* ;)

    ilonaa! ;) ;3

    OdpowiedzUsuń
  45. Zayn by mógł zawalczyć jakoś o Clarę ,ale niech i tak będzie z Niall'em ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam nadzieje, że moge liczyć na kolejny rozdział jutro albo chociaż pojutrze. Szkoda, ze tak rzadko dodajesz, ale dobre to niż nic więc szybciutko wstawiaj i weny życzę<333

    OdpowiedzUsuń
  47. Czadowe !! <3 Przeczytałam 30 rozdziałów za 2 godziny :) I NIE jest za słodko !!! :) Niech tak będzie, nich będzie z blondaskiem xx @Blueone1997 ii proszę o nstępny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. przeczytałam właśnie całe opowiadanie,oczy mnie bolą ale było warto ! ;D najlepsze opowiadanie jakie wq czytałam , a było ich bardzoo dużo,masz talent,i z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały,weny życzę xx

    OdpowiedzUsuń