wtorek, 19 lutego 2013

~Rozdział 27~


W drzwich stanął Malik, a mama po zobaczeniu Niall'a powiedziała, że nie spodziewała się u mnie gościa dlatego go wpuściła. Zmieszana opuściła mój pokój i zostawiła nas samych. Byłam wściekła oboje popsuli nam tą chwilę.
- Nawet nie chcę wiedzieć co robiliście lub co mieliście zamiar robić - powiedział Zayn, patrząc na Nialler'a, który leżał bez koszulki
- Czego tu chcesz? - spytałam chłodno
- Porozmawiać w cztery oczy i umocnić się w moich podejrzeniach - odparł dość pewny siebie
- Nie mamy o czym. Niall zostaje - złapałam go za rękę, gdy próbował wstać
- Niech będzie...Chciałbym Cię przeprosić za wczoraj, to był mój kumpel, ale czuję się za to wszystko odpowiedzialny bo to ja go wysłałem
- Stary chyba sobie żartujesz?! - uniósł się Niall
- No nie, ale byłem pijany. Clara ja nie chciałem prosze zrozum! - tłumaczył się mulat
- Zayn wyjdź stąd, słyszysz? Wyjdź! - krzyknęłam
- Nie skończyłem jeszcze. Dzięki temu też moje przypuszczenia sprawdziły się - zaśmiał się pod nosem
- O czym ty mówisz idioto?
- Ty też mnie zdradziłaś. Jesteś z nim, prawda? - wskazał na blondyna - Byłaś z nim nawet kiedy my byliśmy jeszcze razem. Ja Cię kocham dlatego Ci to wybaczę
- Co ty piepszysz człowieku?! To nie prawda! - zdenerwowałam się - Te twoje słówka juz nic dla mnie nie znaczą!
- No tak, przecież nim się pocieszyłaś - spojrzał na Niallera
- On jest inny, napewno nie taki ja Ty - podeszłam do blondyna - Mu przynajmniej na mnie zależy i wciąż walczy! - spojrzałam mu w oczy
Niall zorbił to samo. Bałam się, że dojdzie do sytuacji z przed chwili zanim zjawił się Zayn. Nie wiem czemu, ale coś mi nie pozwalało tego zrobić. Mimo tego chłopak nie zważając na Malika zaczął się do mnie zbliżać, jakby chciał mu pokazać, że już nigdy mnie nie odzyska, ale ja nie mogłam.
- Przepraszam Niall - lekko go odepchnęłam i wybiegłam z pokoju
Czułam jak łzy wypełniają moje oczy. Poszłam do łazienki i zamknęłam za soba drzwi. Teraz to mnie przerosło. Wtedy, gdy byliśmy sami przychodziło to łatwo, chciałam tego, ale teraz było inaczej bałam się, że mogę tego żałować.
- Clara otwórz, błagam - usłyszałam dobrze znany mi głos
- Chcę zostać sama - odparłam szlochając i zsunęłam się po drzwiach, czułam, że chłopak robi to samo - Niall, proszę idź do domu. Zostaw mnie.
- Nie mogę, nie teraz
- Proszę Cię - nalegałam - Obiecuję, że nic sobie nie zrobię. Musze to wszystko przemyśleć w samotności. Zrobisz to dla mnie?
Nie dostałam odpowiedzi, słyszałam jedynie westchnięcie i oddalające się kroki chłopaka od drzwi pod którymi siedziałam.
Gdy byłam przekonana, że nikogo już nie ma wróciłam do pokoju. Postanowiłam się trochę ogarnąć.

*oczami Niall'a*
Ta cała sytuacja mnie przerosła. Wtedy, gdy byliśmy sami czułem, że chciała tego, ale teraz chyba nie potrzebnie tak wyskoczyłem. Było blisko, a ja oczywiście musiałem wszystko rozwalić. Jestem na siebie zły. Boję się, że zaszkodziłem trochę temu co zaczęło się pomiędzy nami robić. Niestety nie mogę nic z tym zrobić, za bardzo mi na niej zależy.
Po tym jak poprosiła mnie abym zostawił jak samą, zagarnąłem swoje rzeczy o postanowiłem udać się do Liam'a po radę.
                                                    ~*~
- Hej stary możemy pogadać? - spytałem gdy ten otworzył mi drzwi - Mam nadzieję, że nie przeszkadzam? - dodałem widząc za nim Danielle
- Nie coś ty, wchodź - machnął ręką
Usiedliśmy w salonie a dziewczyna przyniosła coś do picia.
- Masz jakiś problem? - zaczął Liam
- Przyszedłem, bo nie wiem co mam zrobić - spuściłem głowę
- Pomożemy Ci - uśmiechnęła się Dan
I w tym momencie opowiedziałem im całą historię - od wczoraj wieczora do dzisiejszego rana. Nie pominąłem żadnego szczegółu, chciałem aby wiedzieli wszystko.
- Niall, nie pozostaje Ci nic innego jak w końcu jej wyznać co czujesz - zarzucił Li
- Gdyby to było takie łatwe
- Przestań. Co w tym trudnego? - dodała Danielle
- Nie chce psuć naszej przyjaźni
- A co jeśli dzięki temu będziecie szczęśliwsi razem? Nie pomyślałeś o tym? Może ona czuje to samo.
- Myślicie że nie powiedziałby mi o tym?
- Tak samo jak ty jej, Niall - odparł Liam - Przemyśl to sam na spokojnie, ale myślę, że nie ma na co czekać - poklepał mnie po ramieniu
- Jasne. Dziękuje. Jeśli podejmę decyzję dam wam od razu znać, a teraz będę już leciał trzymajcie się - posłałem w ich stronę uśmiech i wyszedłem

*oczami Clary*
Minęło pół godziny i byłam już w miarę ogarnięta. Myśląc, że chcę zakończyć jeden rozdział w życiu zaprosiłam do siebie Zayna. Musze mu ostatni raz uświadomić, że to już koniec. Nie mam ochoty tego dłużej ciągnąć. Chcę rozpocząć coś nowego -  tak myślę o Horanie.
                                                    ~*~
- Dziękuje, że przyszedłeś - powiedziałam, gdy stanął w drzwiach
- Chcesz mi wybaczyć?
- Żartujesz sobie? - zaśmiałam się
- To po co tu przyszedłem?
- Słuchaj Zayn, żeby rozpocząć w życiu coś nowego zawsze trzeba coś zakończyć i tak jest teraz. Nie chcę tego dłużej ciągnąć. Mówiłam Ci to już wiele razy, a teraz mówię już po raz ostatni. To koniec, nie uda się nic uratować, już nigdy Ci nie wybaczę. Nasze drogi właśnie się rozchodzą.
- Dajmy sobie jeszcze trochę czasu, proszę
- Nie Zayn, czas nic nie da - powiedziałam łamiącym się głosem
- Spróbujmy - podszedł do mnie
- Nie chcę, przeraszam
- Jesteś pewna?- przymrużył oczy łapiąc się za głowę
- Tak, ale proszę Cię o jedno, nie bądźmy wrogami
- Przyjaciele?
- Mam nadzieję, że inaczej się to nie skończy - przytuliłam się do niego, poczułam jego silnie bijące serce
- Pamiętaj, że nigdy nie zapomnę tego, co pomiędzy nami było mimo, że byliśmy ze sobą krótko. Gdyby nie moje błędy wierzę, że bylibyśmy jeszcze razem
- Czasu nie cofniesz
- Wiem i tego najbardziej żałuję
- Wreszcie zdałeś sobie sprawę co mi zrobiłeś?
- Tak, chyba tak. Przepraszam
- Szkoda, że dopiero teraz. Wiesz lepiej będzie jak już pójdziesz, musze załatwić jeszcze kilka spraw
- Niall?
- Tak - uśmiechnęłam się
- Szczęścia wam życzę
- Przestań, wiem że mówisz tak, żeby było mi miło
- Ty wiesz swoje ja wiem swoje - zaśmiał się - No to narazie - musnął mój policzek i opuścił pokój
Wyszedł, już raz na zawsze zakończyłam to. Starałam się byc silna, nie chciałam, żeby widział jak jest mi ciężko.
Ale teraz? Co mam zrobić? Naprawdę czuję coś do Nialler'a i jest to prawdziwe uczucie, bo gdybym naprawdę kochała Zayn'a nigdy nie zakochałabym się w Horanie, więc mam pewność. Niestety nie mam pomysłu jak to mu powiedzieć. Postanowiłam udać się do Liam'a i Danielle, oni zawsze są chętni do pomocy. Z racji tego, że miałam opuścić dom postanowiłam się przebrać. Założyłam "postrzępione" szorty , bluzę z napisem i vansy z ćwiekami. Do kieszeni wrzuciłam jeszcze iPhona i niemalże pobiegłam do domu przyjaciół.
- Teraz ty? - zaśmiał się Liam wpuszczając mnie do środka
- Co? - skrzywiłam się
- Jakąś godzinę temu był u nas Niall - doparła Danielle
- Naprawdę? Co chciał?
- Eeee...tak porozmawiać - przewrócił oczami Liam, jakby coś kręcił - A ty z jakim problemem przychodzisz? - szybko zmienił temat
- Muszę się poradzić
- O! - zaśmiał się chłopak
- Przestań, jeśli nie chcesz to nie musze Ci o tym opowiadać i poradze sobie sama
- Przecież wiesz, że żartuję
- Jasne - odparłam - Myślę, że to tak naprawdę Nialler'a kochałam od początku, po prostu jestem w nim zakochana, Zayn tylko przyćmił mi oczy
- Więc, co masz zamiar zrobić?
- Nie mogę już z tym czekać, boję się, że będziecie musieli wyjechać i nie zdąże
- To prawda za jakiś czas zaczynamy trasę, więc chcesz się pisac na takie coś? To oznacza rozłąkę na bardzo długi czas.
- Jestem tego pewna
- Wiesz...rozmawialiśmy z nim o tym samym
- Co?! Jak to?
- To znaczy, że odwzajemniacie swoją miłość - powiedziała Dan
- No tak - puknełam się w czoło
- Czy jesteś gotowa, żeby zmienić coś w swoim zyciu? Chyba wiesz o co mi chodzi?
- Chcę tego - zaśmiałam się
- W takim razie dzwonimy po Horana
- Ale jak to? To juz?
- A na co chcesz czekać? My sami długo czekaliśmy na ten dzień
- Jesteście kochani - uśmiechnęłam się
                                                    ~*~
Usłyszeliśmy pukanie do drzwi i prawdopodobnie był to już Niall. Zrobiłam się cała czerwona, zestresowałam się. Po chwili do salonu wszedł Liam razem z blondynem, który szeroko się do mnie uśmiechnął, odwzajemniłam gest.
- Mam mu to tak wprost powiedziec? - spytałam na ucho Dan
- Pójdziemy na spacer, ok?
- Jasne
- Dziewczyny zbierajcie się - rzucił Liam
Równo wstałyśmy z kanapy i podeszłyśmy do chłopaków. Nie wiem czemu, ale nie czułam się zbyt pewnie. Myśli, kóre chodziły mi po głowie nie pozwalały mi normalnie się zachowywać. Wyminęłam Niallera i opuściłam mieszkanie. Potem razem szliśmy w stronę parku - jak zawsze. Uważam, że park to najlepsze miejsce na wieczorne spacery.
Minęło 10 minut,ale ani ja ani Niall nie odezwaliśmy się do siebie. To było dziwne. W tej chwili nie wiedziałam co on czuję, czy nie wyskoczę z tym niepotrzebnie. Może po dzisiejszej akcji postanowił odpuścić? Może nie chce czegoś więcej niż tylko przyjaźni?
- To my was na chwilę zostawimy ok? - z przemyśleń wyrwała mnie Danielle
- Nie ma problemu - doparł Niall
Para w jednej chwili oddaliła się od nas, zostaliśmy we dwójkę, serce zaczęło mi bić jak szalone.
- Coś nie tak? Czemu jesteś taka spięta? - objął mnie ramieniem
Przez moje ciało przeszedł przyjemny dreszcz
- Nie coś ty. Wydaje Ci się - wlepiłam wzrok w swoje buty
- Czemu kazałaś mi pójść? Nie chciałem Ci zostawiać
- Niall to nie tak - spojrzałam mu w oczy i zatrzymaliśmy się - Musiałam coś przemyśleć i porozmawiać z Zaynem
- O czym? - posmutniał
- Ej spokojnie - zaśmiałam się - Po prostu, zakończyłam raz na zawsze coś co pomiędzy nami było
- To znaczy, że możesz zacząć coś nowego? - uśmiechnął się a w jego oczach pojawiły się iskierki
- O czym mówisz? - udawałam głupio
- Wiesz, gdyby nie twoja mama doszło by do czegoś między nami - zaśmiał się - Clara zalezy mi na tobie. Jestem tego pewny, że dam Ci więcej miłości niż Zayn - powiedział już dość poważnie - Chcę, żeby było pomiędzy nami coś więcej - wlepił swoje niebieskie tęczówki we mnie
Stałam bez słowa i nic nie mówiłam. Fale gorąca przepływały przez moje ciało, a serce biło mi jak szalone. Czułam, że na twarzy z nie wiadomo jakiego powodu zrobiłam się blada.
- Jeśli nie jesteś gotowa to powiedz - złapał mnie za nadgarstki
- Nie o to chodzi Niall - do moich oczu zaczęły napływac łzy
- Nie chcesz mnie zranić tak? Nie chcesz być kimś więcej niż przyjaciółką tak?
- Nie! - odparłam głośniej
- A powiesz mi o co?
- Boję się, przecież wy macie za jakiś czas trasę, to znaczy, że rozstaniemy się na długo, a związki na odległośc...
- Jeśli naprawde się kochamy, jesteśmy w stanie przetrwać wszystko. Zobacz na Liama i Danielle rozstali się, ale nie mogli o sobie zapomnieć, pokonali te wszystkie kilometry, które najczęściej i dzielą i wrócili do siebie. Trasa nie musi oznaczać końca
- Myślisz, że damy radę?
- Jeśli bardzo będziemy chcieli
Wiedziałam, ze mówi prawdziwie i mu zależy. Nigdy nie widziałam go bardziej pewnego niż teraz. Wiedziałam, że bardzo tego chcę. A ja? Stałam i nie wiedziałam co mam powiedzieć. Plątały mi się słowa i nie mogłam nic z siebie wydusić.
Nie zważając na moje zmieszanie Niall ujął moją twarz w dłonie i zaczął się niebezpiecznie zbliżać - po raz kolejny. Ale przerwałam to. Zdjęłam jego dłonie z moich policzków, ale nadal je trzymałam.Chłopak nieco się zdziwił, a po chwili miał smutną minę.
- Niall jesteś tego pewny? - spytałam drżącym głosem
- Jak nigdy bardziej. Clara zakochałem się w Tobie od pierwszego wejrzenia, już wtedy wiedziałem, że tego chcę - spojrzał mi w oczy - A ty? Chcesz? Możemy poczekać
- Takiej odpowiedzi oczekiwałam - usmiechnęłam się, a on to odwzajemnił
- Clara jesteś wyjątkowa, najlepsza
- No co czekasz?! Całuj! - usłyszałam głos Liama, gdzieś za nami
Zaczęliśmy się śmiać, ale po chwili miał nastac ten moment. Zaczeliśmy się do siebie zbliżać. Gdy nasze twarze dzieliły milimetry przymknęłam oczy i juz po chwili Niall lekko musnął moje wargi. Potem był już coraz pewniejszy, ale nadal delikatny i czuły. Nasze usta idealnie do siebie pasowały. Czułam motylki w brzuchu
- Idealnie - szepnął mi na ucho
Tamta chwila mogłaby dla mnie trwać wiecznie. Nigdy nie czułam się tak wspaniale. Ciesze się, że to Niall wykonał pierwszy krok, jemu przyszło to o wiele łatwiej niż mi.
- No wreszcie! - podeszła do nad para - Idziemy dalej? - Liam machnął ręką
Ruszyli a my za nimi. Niall złapał mnie za dłoń i splótł nasze palce. Spojrzałam najpierw w doł a potem na niego - szeroko się uśmiechał. Oparłam się głową o jego ramię i podążaliśmy za Lanielle.
Spacerowaliśmy ulicami Londynu, cieszyłam się, że w końcu mogę trzymać za rękę mój skarb. Długo na to czekałam i czuję, że będę teraz naprawdę szczęśliwa.
W pewnym momencie spotkaliśmy Louisa i Eleanor
- A nie mówiłem? Szczęścia! - Tommo uściskał nas - A teraz przepraszamy, ale idziemy na kolacje - uśmiechnął się i wraz ze swoją dziewczyną podążyli dalej.
- Co wy na to, żeby spędzić ten dzień do końca razem? - zaproponował Liam
- Jeśli Niall zadzwoni do moich rodziców i się zgodzą to czemu nie? - spojrzałam na blondyna
- A czemu ja?
- Oni Cię uwielbiają - przewróciłam oczami
- Niech Ci będzie - uśmiechnął się
Podałam chłopakowi odpowiedni numer i długo rozmawiał z tatą przez telefon. Żartowali sobie i się śmiali, ale tata ostatecznie sie zgodził.
- To może wpadniemy do sklepu po jakies wino, a potem do nas? - spytała Danielle
Przytaknęliśmy i chłopaki weszli do pierwszego lepszego sklepu kupując odpowiedni "trunek" . Następnie dość szybko znaleźliśmy się na miejscu, czyli w domu Liam'a.
- Rozgośćcie się - rzucił Liam
Usiedliśmy wygodnie na kanapie a Niall objął mnie ramieniem i pocałował w głowę. Co chwila szeptał mi coś na ucho. Był taki słodki i kochany.
- Wiecie, że pasujecie do siebie jak nikt inny? - spytała Danielle
- Przeznaczenie? - odparł Niall mocniej mnie przytulając
Po chwili Liam dołączył do nas nalewając do naszych kieliszków wina.
- No to wypijmy za miłość - zaczął
- I żeby nigdy się nie skończyła - dokończył Niall
Wypiliśmy jedną lampkę, a następnie Niall delikatnie mnie pocałował - od teraz kochałam, gdy to robił. Mogłabym ciągle smakować jego ust.
                                                   ~*~
- Niall, nie czuję się zbyt dobrze - powiedziałam mu na ucho
- Chcesz się położyć?
Kiwnęłam głową na "tak" i już po chwili chłopak pomógł mi wstać, powoli poszliśmy na góre. Liam miał dość duzy dom, więc weszliśmy do sypialni dla gości. Ułożyłam się na łóżku a Nialler usiadł obok mnie.

*oczami Niall'a*
Siedziałem obok Clary i czekałem, aż uśnie. Bawiłem się kosmykami jej włosów, aż nie zmrużyła oczu. Kiedy udało się przysnąć, ucałowałem ją w policzek i wróciłem do Liam'a i Danielle.
- W końcu się udało? - klepnął mnie w ramie
- Tak! Chyba jestem najszczęśliwszym chłopakiem na świecie! - zacząłem krzyczeć jak oszalały
- Mi też niczego nie brakuje - rzucił Payne obejmując Danielle
- Ale ja to zupełnie inna bajka! Ile ja czekałem? No ile? Kocham ją na życie!
- Wiemy to - uśmiechnęła się dziewczyna

Przez najbliższe 30 minut siedzieliśmy w salonie, dopijając wino i ciesząc się moim szczęściem.
Nagle z góry zeszła Clara - zdziwiłem się.
- Nie śpisz? - spytałem
- Nie mogę, nie ma Cię obok - odparła
- Więc co mogę dla Ciebie zrobić?
- Bądź
- Tylko tyle?
- Aż tyle - uśmiechnęła się
Zawołałem ją do siebie i usiadła na moich kolanach.
- Kochana jesteś - pocałowałem ją
- No to my nie będziemy wam przeszkadzać, dobranoc - Li i Dan pożegnali się znikając schodami na górę
Clara zaraz potem odwróciła się i usiadła okrakiem na mnie. Złączyliśmy nasze dłonie patrząc sobie w oczy.
- Razem?
- Na zawsze - uśmiechnąłem się
- A co powiedzą fani na to, że jesteś z siedemnastolatką? Wiesz tobie niedługo wybije dwudziestka - zaśmiała się
- Wiek nie ma różnicy. A czemu z Zaynem się tym nie przejmowałaś?
- Chyba czułam, że długo nie pociągniemy - odparła
- A nam jak dużo czasu dajesz? - droczyłem się z nią
- No wiesz może z 2 miesiące
- Poważnie? - udawałem głupiego
- Żartuje ciołku! Na zawsze razem - teraz to ona lekko musnęła moje usta

Około 3 nad ranem zebraliśmy się i udaliśmy się na górę do sypialni. Z racji tego, że Clara już prawie usypiała zaniosłem ją na rękach przy czym mieliśmy niezły ubaw, żeby zmieścić się na schodach.
Lekko położyłem ją na łózko a po chwili zrobiłem to samo. Zdjąłem koszulkę i dałem ją dziewczynie  żeby wygodniej jej się spało.
- Obiecujesz, że nigdy mnie nie zostawisz? - spytała już poważnie
- Nie masz się o co martwić. Nie jestem taki jak Zayn
- Widzę i czuję to - uśmiechnęła się
- Możemy iść spać?
- A dasz mi jeszcze buziaka na dobranoc?
- Nie jednego - zaśmiałem się
Lekko musnąłem jej usta a potem pocałunek przerodził się w bardzo namiętny.
- Wiesz? Dopóki nie poznałem Ciebie nie wiedziałem, że tak bardzo można chcieć o kogoś walczyć. Dobranoc - ostatni raz pocałowałem ją i zgasiłem lampkę...

- - - - -
Jak obiecałam tak jest!
Rozdział długo wyczekiwany przez większą liczbę czytelników, podoba się? Taki romantyczny trochę.
Ogólnie miały to być 2 rozdziały, ale stwierdziłam, że będą wtedy za krótkie więc je połączyłam ;)
            1. DZIĘKUJE ZA TAKĄ LICZBĘ KOMENTARZY! *.*
            2.
Jak myślicie, Zayn odpuści, czy nie? I jak zareagują fani na wieść o nowym związku?
            3. czytam = komentuję
            4.
Jak się podoba nowy wygląd? +jeszcze może sie zmienić ;)
Pytania możecie kierować tu : http://ask.fm/yepNialler
Następny postaram się dodać równie szybko :)

66 komentarzy:

  1. Jezu, świetny . Jak czytałam to miałam banana na twarzy ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział świetny! Choć byłam za Clarą i Zayn'em, to ostatecznie cieszę się, że jest z Niallem. Fakt, trochę romantyczny, ale strasznie mi się spodobał. Naprawdę, musisz koniecznie wstawić nowy rozdział. Co do szablonu, ładny, ale tamten bardziej przypadł mi do gustu.
    No cóż, czekam na news. Wstawisz szybko, nie? ; D
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ;D Nareszcie Clara jest z Niall'erem <3
    Czekam, pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo kobieto?! Chyba ten rozdział wydrukuje i powiesze na ścianę albo oprawie w ramkę, masakra *__* Mogłabym go czytać chyba 23865747383 razy i by mi się nie znudził. Mam nadzieje, że szybko się pojawi nowy i będzie tak wciągający jak i ten i reszta, aaaa tak się ciesze szybciutko kolejny.Xx Niallerek + Clara = uwielbiammm <3

    OdpowiedzUsuń
  5. awwwww!!!!!! Jaki romantyczny <3 popłakałam się ze wzrószenia :') next , next , next !!!

    +zapraszam do siebie ;)
    http://love-one-direction-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny ! Nareszcie Clara i NIall są razem :)
    Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDO ! *O* Niesamowity rozdział ! Czekam na kolejny C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny rozdział. Nie lubię zbytnio romantycznych, ale Twój mi się podobał.Zawsze byłam za Clarą i Zayn'em i chociaż ją zranił nie zmienię nastawienia i nadal w jakimś stopniu im kibicuję, chociaż Nialler to super chłopak. Podoba mi się nowy wygląd . :D Dodawaj szybko nn!

    Zapraszam do mnie ---- > http://causeoflifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu wreszcie *.*
    Aaaa najlepszy rozdział . Kocham normalnie ten rozdział ! Pisz cały czas długie rozdziały<3

    @lacamisanegra_

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże jakie to słodkie <3
    A co do pytania to nie! Malik nie odpuści! Kibicuję Zayn'owi i Clarze i wierzę że się jeszcze zejdą, khfbdnsm Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów x

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde, o kurde, o kurde, o kurde !!!! *________* Coś czuję, że się teraz rozpiszę <3
    Ten rozdział jest tak niesamowity, że po prostu brak słów, żeby go opisać ! Normalnie aż mam łzy w oczach :')
    Nareszcie Niall i Clara są ze sobą razem hdgaxdgsxahs ♥ Oni tak do siebie pasują jak nikt inny ! ;3
    Wierze w to, że będą teraz ze sobą dłuugo ;)
    Fajnie by było jakby Clara pojechała razem z nimi w trasę ;3 Może wydarzyłoby się coś tam haha <3
    Dobrze, że Zayn przyjął to jakoś, że Niall i Clara sa razem i mam nadzieję, że tak zostanie ;D
    Wgl super, że tak szybko dodałaś nowy rozdział i dodawaj tak już zawsze ;D ;)
    Widzę nowy wygląda ;3 Bardzo mi się podoba, lepszy od poprzedniego <3
    Powinnaś napisać książkę, taką książkę kupiłabym od razu, bez zastanowienia ;)
    Pomyśl nad tym, możesz te rozdziały zamienić na książkę, stałabym pierwsza w kolejce, żeby ją kupić, masz taki talent, że tylko można zazdrościć ;)
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział, już się nie mogę doczekać ;3
    @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny. *____* Nawet nie wiesz, jak długo czekałam na ten moment. < 33 Aww. Nadal nie mogę w to uwierzyć, że w końcu są razem. :D I fajnie, że Zayn dał sobie spokój. Myślę, że nie odbije mu palma po jakimś czasie i nie będzie chciał rozpieprzyć im związku. (;

    Wygląd superancki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne :) Świetnie piszesz :) Hmm. Jak już taki mamy happy end to ciekawe co będzie dalej... Chyba nie kończysz już bloga?! Bez niego nie wytrzymam :) Mam nadzieję, że dodasz jeszcze duuużo rozdziałów <3
    Jeszcze raz: CUDOWNE!
    Dziękuję, że mnie informujesz na TT :)

    -@andzelikaab

    www.directionersimaginy69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie piszesz , wręcz wspaniale . Dłuuugo czekałam na tą chwilę . Niall i Clara , aww . Kocham <3 . Wiedziałam , że będą razem , ale i tak cieszę się jak głupia . Taki wielki , szeroki uśmiech na mojej twarzy , dzięki komu ? Tobie <3 kocham Twoją twórczość i ten blog .

    @MagdaDirbachPl

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo *.* Na to czekałam :) Świetnie piszesz i to jest takie *_________________________________________________* tak, wiem INTELIGENTNIE XD przepraszam ale mnie zatkało XD pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://temptationisourdrug.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdział jest Świetny, Ciekawy, Fantastyczny.!!
    Co do Zayna to nie wydaję mi się, żeby tak szybko odpuścił.
    Aww....Niall i Clara pasują do siebie.
    Co do fanek to sądzę, że zdania będą podzielone.
    Śliczny wygląd bloga.
    Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny świetny świetny rozdział aż się rozmarzyłam przez ciebie ♥
    Moim zdaniem Zayn odpuści a fani będą hejtować ;<

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurde. ♥♥♥ nie no cudowny rozdział, uwielbiam jak jest aż za słodko, cały czas mam banana na twarzy. Chociaż w sumie czuje, że Zayn znów będzie coś kombinował, ale to tylko moje przypuszczenia okaże się. JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ NEXT'A. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochaaaam. ;* Zajebisty ;) przez cały czas banan na twarzy i łezka w oku :) Co do tego czy Zayn odpuści mam nadzieję a z tymi fankami to zapewne będą hejtować, ale chcę mieć niespodziankę. Czekam na następny ;* proszę jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku swietny wreszcie sie doczekalam tej pieknej chwili ! Marzylam aby Niall byl z Clara ! Jest taki kochany <3 Mam nadzieje ze Zayn tegi nie zepsuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Pełne zaskoczenie:D Nowy wygląd jest wspaniały. Nie sądzę żeby Zayn tak łatwo się poddał. Zdanie fanów pewnie będzie podzielone. Ten rozdział jest taki strasznie słodki. Weny!

    OdpowiedzUsuń
  22. jezu! nareszcie! ♥ :D
    hepi, hepi, hepi ja :D jezu, no *-* nie mogę się ogarnąć XD

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie jest, a rozdział fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten rozdział jest przepiękny ♥ Boziu dlaczego ja tak nie piszę? Kocham Cię :D

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny ;) aż się popłakałam jak wyznawał jej miłość

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na następny ... omg jest boski . Jak ja czekałam ,żeby była z Niallem ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny rozdział !! Awww.... jaki romantyczny xx Sądzę że Zayn nie odpuści i będzie robił coś w stylu ,,prześladywania,, pięknej pary . Na reszcię Clara jest z Niallem. Masz świetny blog i podziwiam za wenne ;))
    --------
    http://dreamsdocometrueyoujusthavetowant.blogspot.com/2013/02/powitanie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne ! Nareszcie Niall i Clara ! ;33 . Niesamowicie piszesz ! ;* . Czekam na kolejny rozdział ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny *-* nareszczcie są razem :3
    myślę, że Zayn odpuści i znajdzie sobie nową, a fani się wściekną, że Clara miesza się w ich sprawy, bawi się ich uczuciami i polecą hejty, będą jej grozić itp .
    a co do wyglądu jest fajny ♥ mam nadzieje, że dodasz równie szybko co ten :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Boski <3 W końcu razem . Pewnie teraz wystawisz ich związek na wiele prób ale ja wierze że na zawsze będą razem . :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zarąbisty rozdział *u* myslę że Zayn nie odpuści :)jaram się wyglądem bloga <3 Wkońcu Niall i Clara razem Aww jakiee to slodkie :3

    OdpowiedzUsuń
  32. YAAAAAAAAAAAY! w końcu są razem! jak na na to czekałam o boże! <3<3<3 Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  33. słodki fajny romantyczny :D fajnie piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  34. OMG OMG JAK JA KOCHAM TWOJEGO BLOGA !! <333 A ROZDZIAŁ WSPANIAŁY ! ♥ NARESZCIE SA RAZEM !! :D CZEKAM NA KOLEJNY :)x

    OdpowiedzUsuń
  35. kobieto Ty masz taki talnet !!! kocham Twojego bloga i już czekam na następny :))

    OdpowiedzUsuń
  36. jeju to jest boskie ! *O* a byłoby bhijiadjhasdbjasddf gdyby to był Zayn xd czytasz mojego bloga i wiesz btw. jest nowy rozdział zapraszam :) więc wiesz że Zayn to mój ulubiony *.* ale tu Niall jest taki słodki że omg ! jestem ciekawa co będzie dalej ! kocham ten blog i cb ;**
    dawaj szybko nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Aajajajaja świetny zresztą jak zawsze, czekam szybkoo na następny, pewnie taki sam, super jak ten XD <33

    OdpowiedzUsuń
  38. To jeden z twoich najlepszych rozdziałów! Jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. jezu jezu jezu jezu! wspaniały rozdział! cieszę się, że nareszcie są razem! popłakałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  40. No w końcu! Wiedziałam, że będą razem. Jak dla mnie ona i tak jest za dobra dla Zayna. Po tym co zrobił ona zachowuje z nim przyjacielskie stosunki. Ja nie wybaczyłabym takiej zdrady.
    Pozdrawiam xx
    @Horanka_1D

    OdpowiedzUsuń
  41. Wkoncu, jest tak sa razem !!! Kocham to ! Rozdzial cudowny ! Z nIecierpliwoscia czekam na nastepny ;) x

    OdpowiedzUsuń
  42. Czekam na następny!!!!!Myślę , Zayn jeszcze trochę namiesza,ale odpuści !!!!!!Pozdrawiam i życzę dużo weny!!!!!!!Ola:p

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniały !!! Na reszcie są razem :) Teraz ciekawe co się wydarzy.? Mam nadzieję że pociągną ze sobą jak najdłużej bo widać że się kochają :) Czekam na kolejny :)
    xx
    @SylwiaGorka

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczny! Naprawdę świetny! Chłonęłam wszystko jak sucha gąbka! xD Przepraszam, że dopiero dzisiaj... :] Będę z niecierpliwością czekała na nn! ;3 Przy okazji zapraszam do siebie http://never-ending-story-of-me-and-1D.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło i życzę weny! xxx

    OdpowiedzUsuń
  45. O matko *-* czy jest romantyczny? jest mega romantyczny *-* jest po prostu boski! nareszcie moje marzenie się spełniło ;) xd

    przepraszam, że dzisiaj, ale na prawdę prędzej nie mogła, a gdy robaczyłam informację od Ciebie od razu się ucieszyłam!

    pozdrawiam, joaska.xd <3

    OdpowiedzUsuń
  46. aawawawaw ! *.* ♥
    kocham twojego bloga! *O*
    nie wiem, który raz to pisze! XDD
    cieszę się, że Niall jest z Clarą i tworzą genialną parę!! :)
    Niall + Clara = Nara XD ♥
    + GENIALNE NOWE TŁO! *O* ♥
    iloona :D

    OdpowiedzUsuń
  47. GENIALNY ROZDZIAŁ !

    OdpowiedzUsuń
  48. Wreszcie razem i mam nadzieję że do końca :3

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiedziałam, że w końcu będą razem ! < 3 Aww . Ciesze się bardzo. :3
    Rozdział - CUDO .

    ~Sonia

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest wkońcu ♥ Czekałam na to odkąd się poznali <3 Rodział swietny,cudowny,świetny taki że się nie da go opisać ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. GENIALNE ,CUDOWNE*.*

    OdpowiedzUsuń
  52. on musi walczyć ! Moje serce pękło jak
    były te akcje z Zaynem. ;c


    @dominikaahoraan

    OdpowiedzUsuń
  53. on musi o nią walczyć , koniec ropka. Moje serce pękło, jak były te akcje z Zaynem . ;( @dominikkaahoraan

    OdpowiedzUsuń
  54. awww , cudowny rozdział ; ) czekam na nastepny ; ) [ zapraszam do mnie ]

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejuuu kiedy kolejny, bo ja zaraz umre z ciekawości co będzie dalej mam nadzieje, że wszystko potoczy się jak najlepiej i Niallerek będzie szczęśliwy z Clarą. Xx

    OdpowiedzUsuń
  56. Omgossssh ale świetne mam nadzieje, że szybko będzie kolejny bardzo szybko się czyta i naprawde wciągające, życze weny <333

    OdpowiedzUsuń
  57. NAJLEPSZY *_*
    MAM NADZIEJĘ ŻE NASTĘPNY BĘDZIE TEŻ DŁUGI !

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgadzam się najlepszy jaki dotąd udalo Ci sie napisać co nie oznacza, ze tamte są głupie wszystkie są meg aleten jest mega boski o tak to powiem . xoxo mam nadzieje, że szybciutko pojawi sie kolejny żebysmy nie musieli tyle czekać <33

    OdpowiedzUsuń
  59. Aaaw! Jak słodko, uwielbiam to opowiadanie!!!
    @Horanoholk

    OdpowiedzUsuń
  60. NAJ NAJ NAJ <3
    ZAPRASZAM http://ifindyourlips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. GENIALNY *.*
    Czekam nn.< 33

    Oraz zapraszam do mnie: http://ooooooppppccccc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. oooooo <3 czekał aż będą razem :D prześwietnyy ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Powiem ci tak na poczatku mnied tyo nudzilo a teraz? Po ,rostu jestem ciekawa co bedzie dalej. Jest to swietne opowiadanie I czekam na next. Wybacz ze nie wszystkie rozdzialy komenytowalam ale. Chyba wiesz jak to jest. Nie raz sie pp prostu nie chce

    OdpowiedzUsuń
  64. Wreszcie razem <3

    OdpowiedzUsuń