środa, 6 lutego 2013

~Rozdział 23~


Przepchnęłam Harry'ego z drzwi i wparowałam do domku. Przejrzłam wszystkie pomieszczenia na parterze - pusto. Teraz obawiałam się najgorszego. Wbiegłam schodami na górę. Od początku korytarzu do naszych sypialni były porozrzucane rzeczy Zayna i Nancy. Łzy napłynęły mi do oczu, wiedziałam już co zobaczę jak wejdę do sypialni. Podniosłam koszulkę Malika i ostatni raz zaciągnęłam się jego perfumami. Zacisnęłam na niej pięść. Druga dłoń położyłam na klamce i szybkim ruchem otworzyłam drzwi. Nie zobaczyłam tego czego się spodziewałam, nie byli w łóżku, ale gdybym przyszła trochę później doszłoby do tego. Nancy stała oparta o ściane a Zayn ją zachłonnie całował i pożądał coraz bardziej.
- Nienawidzę was! Słyszycie?! Nienawidzę! - krzyknęłam rzucając w Zayna jego bluzką - Jak mogliście mi to zrobić?! To koniec! - krzyknęłam i nie zważając na nic wybiegłam z domku

*oczami Zayna*
Gdy Clara przyłapała mnie z Nancy wiedziałem, że mój cały świat właśnie się zawalił. Sam nie wiem czemu to zrobiłem, ta dziewczyna na mnie tak działa i poniosła nas chwila. Byłem cholernie zły na siebie. Wciąż krążyły mi po głowie dwa słowa "To koniec!". Jestem prawie pewny, że Clara mi tego nie wybaczy, za dużo razy już ją zraniłem. Ta sytuacja z teraz to cios prosto w jej serce.
Zaraz po tym jak Clara uciekła wyszła też Nancy, płakała - dla niej też był to koniec, ale przyjaźni. Bez zastanowienia ubrałem na siebie ciuchy i wybiegłem z domku. Chciałem odnaleźć moją dziewczynę, a raczej już byłą. Biegałem wszędzie, niestety nigdzie nie mogłem jej znaleźć. Nie chciałem jedynie iść do domków chłopaków było mi strasznie głupio po tym co zrobiłem. Zrezygnowany po pewnym czasie wróciłem do siebie. W salonie jednak znalazłem zgubę.

*oczami Clary*
Siedziałam sama w salonie, gdy do środka wszedł Zayn. Od razu poderwałam się z miejsca.
- Widzę, że wolałeś swoje życie kretyna, szczęście Ci się już znudziło - rzuciłam
- To nie tak Clara - podszedł do mnie
- Przestań się bronić Zayn!
- Przecież do niczego nie doszło!
- Do niczego nie doszło?! Jak możesz nawet tak mówić?!
- Ja nie wiem czemu to zrobiłem, prosze zrozum mnie
- Nie Zayn - spojrzałam w jego brązowe tęczówki - Kolejny raz umocniliśmy się w przekonaniu , że nie jesteśmy dla siebie
- Proszę Cię, przecież wiemy, że jest inaczej - próbował złapać moją dłoń
- Straciłam wiarę w to, że mogłoby być jeszcze dobrze - wytarłam łzę, ale robiło się ich coraz więcej, dałam upust emocjom - To koniec nie zaufam Ci ponownie. Możesz o mnie zapomnieć - powiedziałam na jednym wydechu i zaczełam płakać jak małe dziecko
Zayn miał zaszkolne oczy,  jedna łza spłynęła po jego policzku. To bolało cholernie bolało.Staliśmy naprzeciwko siebie, ale już żadne nie odezwało się słowem. W pewnym momencie Zayn odwrócił się na pięcie i poszedł schodami go góry.
Ja nadal stałam w tym samym miejscu i płakałam. Nie mogłam pozbierac myśli cały czas przed oczami miałam widok całujacych się Nancy i JEGO.
Na małym stoliczku dostrzegłam paczkę papierosów. Podeszłam tam i wyciągnęłam jednego. Złapałam za zapaliczę i wyszłam na powietrze. Spokojnie szłam w stronę jeziora zaciągając się kilkakrotnie szlugiem. Miałam nadzieję, że nikt mnie tu nie znajdzie jednak myliłam się.
- Rzuć to - powiedział dobrze znany mi głos
Jednak ja byłam tak jakby nieobecna, nic do mnie nie docierało
- Słyszysz Clara? Wyrzuć tego szluga - nalegał Niall
W końcu podszedł do mnie, wyrwał mi go z ręki i wyrzucił do wody. Spojrzałam w jego piękne niebieskie tęczówki, które widziałam pomimo panującego mroku. Natomiast moje czekoladowe oczy przepełnione były łzami. Niall lekko przestraszył się gdy mnie zobaczył, nie codziennie widuje się dziewczynę w takim stanie. Jednak po chwili zobaczyłam na jego twarzy zaniepokojenie.
- Boże Świętny Clara, chodź tu! - powiedział przyciągając mnie do siebie - Co się stało?
Nie odpowiedziałam mu, bo nie byłam w stanie. Poprostu wtuliłam się w niego jak najmocniej umiałam, brakowało mi tego.
- To Zayn? - pytał gładząc mnie po głowie w celu uspokojenia mnie, bo cała się trzęsłam.
Pokiwałam tylko głową.
- Co Ci zrobił? - dopytywał
- Nienawidze go! Nie chcę go znać! - krzyczałam uderzając go już teraz w klatkę piersiową
- Clara spokojnie - złapał mnie za ręcę
- Jak mam być spokojna? On się prawie przespał z Nancy!
- Sukinsyn - skwitował - Jak on mógł Ci to zrobić?! Jak ONI mogli to zrobić? Niech ja go tylko dorwę! - Niall bardzo się zdenerwował - A Ty chodź, już jest po północy, jeszcze się przeziębisz - objął mnie ramieniem i zaczęliśmy iść
- Wole siedzieć tu, niż z nim pod jednym dachem
- Ale czy ktoś powiedział, że idziemy do niego? Przenocujesz u mnie - ciepło się uśmiechnął
- Dziękuje Niall - odprałam znów go przytulając
Chłopak zaprowadził mnie do domku który dzielił razem z Liam'em i Danielle. Poprosił ich, aby się mną zaopiekowali a sam gdzieś poszedł, prawdopodobnie do Malika.
Dziewczyna widząc mój stan nawet nie pytała o co chodzi, tak samo i Liam. Dan zaprowadziła mnie do pokoju Horana, powiedziała żebym się rozgościła i po chwili opuściła pokój.
Zostałam sama a wtedy miałam przed oczami znów ten okropny widok. Nadal się po tym nie pozbierałam, to był dla mnie cios prosto w serce. Zaufałam mu, wybaczałam mu a on na boku zabawił się z inną - to boli.
Siedziałam już sama dobre 15 minut, nadal nikt nie przychodził. Do głowy zaczęły mi przychodzić dziwne pomysły. Po cichu poszłam do łazienki. Obszukałam wszystkie szafki i znalazłam to czego szukałam. Ostrożnie "wypakowałam" żyletkę i trzymałam ją w dłoniach ostrożnie obkręcając. Myślałam, że to pozwoli mi zapomnieć, że nie będzie tak boleć. Bałam się, ale miałam mętlik w głowie. Pokochałam Malika. Myślałam, że nam się ułoży, ale widoczniej los chciał inaczej. Usiadłam na brzegu wanny, żeby wrazie czego krew spływała właśnie do niej.

*oczami Nialla*
Byłem strasznie zdenerwowany. Malik zranił osobę o którą tak bardzo się martwię, boję się o nią. Bez pukania wszedłem do domku, który zamieszkiwał. Siedział salonie, albo udawał, albo był naprawdę tak smutny. Nie przeszkadzało mi to. Uniosły mnie emocje. Przywaliłem mu tak jak on przywalił mi kiedyś. Potem bez słowa wyszedłem, powinien wiedzieć za co dostał. Wróciłem do siebie. Liam poinformował mnie, że Clara śpi u mnie. Poszedłem do sypialni jednak nie było jej. Przestraszyłem się. Podeszłem do drzwi łazienki. Wołałem kilka razy, ale nie usłyszałem odpowiedzi. Ostrożnie wszedłem do łazienki. Zobaczyłem ją przy wannie z żyletką w ręku. Miałem nadzieję, że nie zrobiła tego, ale myliłem się. Z jej lewego nadgarstka spływała krew. Była wszędzie. Podszedłem ją od tyłu i mocno przytuliłem odgraniając jej włosy. Płakała. Wyrwałem jej z ręki żylekę, sam przy tym się lekko zakalaczając i wyjąłem z szafki apteczkę. Zastosowałem to co było potrzebne i już po chwili rana była zaopatrzona.
- Czemu to zrobiłaś?
- Pomyśłałam, że dzięki temu ucieknę od tego wszystkiego
- Nie rób tak więcej, prosze - wtuliłem ją w siebie - Chodź położysz się napewno to ci dobrze zrobi - pomogłem jej wstac.
Zaprowadziłem ją do sypialni i ułożyłem na swoim łóżku. Chwilę poczekałem zanim się uspokoiła po czym zszedłem na dół.
- Niall co się dzieje? - spytała przejąta Dan
- Malik ją zdradził z Nancy, jak widać bardzo to przeżywa. Przed chwilą...pocieła się - te słowa wypowiedziałem nieco ciszej
- Co?! Trzeba zawieść ją do szpitala! - przestraszył się Liam
- Już się tym zająłem, rany nie są głębokie - uspokoiłem go
- Całe szczęście. Szkoda mi tej dziewczyny - rzuciła Danielle
- Niall jak widzisz masz misję. Znalazłeś się w odpowiednim miejscu i w odpowiedniej porze, zaopiekuj się nią dobrze - uśmiechnął się Liam
-Mam taki zamiar - odwzajemniłem gest
Po pewnym czasie zaczęliśmy się zbierać do swoich pokoi więc wróciłem do Clary. Wydawało mi się, że spała. Usiadłem obok niej i przykryłem ją kocem. Cała drżała. Liam miał rację w końcu nadszedł czas kiedy jestem jej naprawdę potrzebny.
Poczułem się senny, spojrzałem na zegarek i dochodziła już trzecia. Wstałem z łóżka jednak zatrzymała mnie.
- Niall zostań, nie chcę być sama - powiedziała i ustapiła mi trochę miejsca obok siebie. Jak poprosiła tak zrobiłem. Położyłem się za nią kladąc rękę na tej karku, żeby czuła, że jestem. Biło do niej niesamowite ciepło, ale też czułem jak płacze.
- On nie jest wart twoich łez - uspokajałem ją
Dziewczyna po chwili odwróciła się w moja stronę wydając z siebie tylko ciche "dziękuje". Uśmiechnąłem się do niej. Po chwili położyła głowę na moim torsie, pocałowałem ja w czubek głowy i objąłem ją ramieniem, żeby czuła się bezpieczna. I tak po chwili usnęliśmy.

- - - - - - -
Krótki wiem, przepraszam ;c W ogóle nie mogłam napisać tego tak, żeby to było jakieś składne, więc wyszło takie coś.
            1. Dziękuje za tyle komentarzy pod poprzednim rozdziałem! Wiem, że mogę na was liczyć :) Więc damy radę tak pociągnąć? czytam=komentuje
            2.
Pojawiła się zakładka "Polecane blogi" :)
            3. Nadal możecie głosować w ankiecie :)
            4. Kolejny rozdział powinien pojawić się w niedzielę! :)
            5. Przepraszam, że na tt informuję was grupowo, ale jest was tak dużo, że zajmie mi to mnóstwo czasu ;x
Do następnego! :)
twitter: @yep_Nialler
ask: http://ask.fm/yepNialler

49 komentarzy:

  1. Jprld.. Pieprzony s***wiel. Szkoda Mi baardzo Clary. Czemu On Ją tak rani ?! ;' | .. Ale cóż.. Widać, że nie dojrzał do związku z Nią. I Ciesze się, że w końcu skończyła z Zaynem. ( ;

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce mi jeszcze bije w emocjach! Dziewczyno! Piszesz niesamowicie, dlaczego też nie mam takiego daru? Dlaczego? Weź wydaj książkę! To jest piękne! Nikt nie pisze lepszego opowiadania! No bo zobacz na to http://mesurroundeddiarywithfivemen.blogspot.com/ nie jest źle ale przy Tobie to nie ma słów. Kocham Cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jenyy kocham tego bloga i moją ogromna prośba jest abyś dodawała częściej, bo nie mogę tak długo czekać:< A więc do pracy i szybko wstawiaj, ściskam i życzę weny.Xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że taki krótki, ale podobał mi się. Biedna Clara. Malik naprawdę ją zranił, ale bardzo mnie zdziwiło, że próbowała się pociąć. Zawsze kibicowałam jej i Malikowi, nadal kibicuję, ale naprawdę drań z Niego. Czekam na następny ! Dodawaj szybko ! @WorldWithMagic

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, że on ją zdradzi, ale jak tak można? Na dodatek z jej najlepszą przyjaciółką?! Na szczęście Niall jest przy niej ♥ Może oni w końcu ze sobą będą? Czekam tylko na to.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Rose :D Niech Nialler i Clara wkońcu będą razem i niech będą szczęśliwi szkoda że krótki ale bardzo ciekawy czekam na następny rozdział *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham po prostu kocham twoje opowiadanie jest fantastyczne cieszę się że tak się wszystko potoczyło .Uwierz mi żebyś pisała książke to bym ją napewno przeczytała . hahaha jestem uzależniona od twojego opowiadania ciągle czekam na nowy rozdział no ale cóż do niedzieli wytrzymam.Moja przyjaciółka też kocha twój blog....prosze przeczytaj za mnie "Zemsta" bo zamiast lektury czytam opowiadanie ;D Moi rodzice mnie zabiją za te 1 .Chciałaś komentarza więc pisze taki chciałam jebnąć na całą stronę ale nie mam weny POZDRAWIAM CIĘ @AskTheSmile

    OdpowiedzUsuń
  8. Od początku mówiłam, że ma być z Niallem!!! Pieprzony Zayn... Debil... (żeby nie użyć innego słowa) Czekam na nstępny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Awwww świetny !!!!!!
    @Hello_Mr_Grey ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no wiedziałam ze to zrobi prędzej czy później... dupek ! Jak on mógł zrobić coś takiego Clarze ! Biedna dziewczyna się przez niego pocieła. Tak Nialler zaopiekuj się nią, posłuchaj Liama i pomóż jej to przedtrwać. Bardzo mi się podoba rozdział. Chciałabym zeby Clara była z Niallerem ! Oni są dla siebie stworzeni. Choć kocham równie mocno w tym opowiadaniu Nialla i Zayna to wolałabym zeby była z blondaskiem. Jest taki słodki i opiekuńczy *___* tylko pozazdrościć. Czekam na nexta !:) x
    Zapraszam do mnie:
    this-is-our-dream.blogspot.com
    is-it-all-a-dream.blogspot.com
    Całujeee mocno ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam!! •.O wiedziałam, że on to zrobi. Świnia!! :d
    Udzielam się tutaj pierwszy raz, a znalazłam twój blog kilka dni temu i przeczytałam wszystkie rozdziały <3 są cuudne < 3
    Zapraszam do mnie:
    http://noteverydreamisunrealistic1d.blogspot.com/?m=1

    http://ivehadenoughiwanttostopliving.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!Brak mi słów. Bardzo mocny rozdział.Na miejscu Clary chyba zabiłabym tą dwójkę na miejscu.Biedna Clara, mam wrażanie że zupełnie się załamie. Niall dbaj o nią :( Weny kochana! Masz niebywały talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju szkoda ze zayn jest tu zły liczylam ze nas zaskoczysz i wyjdzie ze zayn sie jednak zmieni ...

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne, mam nadzieję, że Niall zdoła wybić Zayna z głowy. TEAM NIALL :) pisz dalej #LesniaczkaPL

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest super ! Może wreszcie Clara będzie z Niallem

    OdpowiedzUsuń
  16. ten rozdział jest cudowny;* Po prostu najlepszy;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham twojego bloga, jest najlepszy ! <3 Już nie mogę doczekać się niedzieli, mam nadzieję, że następny będzie dłuższy ;D I oczywiście mam kolejną nadzieję, że Clara będzie z Niall'em ;D // @zanka1997 xx

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham twojego bloga po prostu ! nie moge doczekać się niedzieli ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to był chyba najsmutniejszy rozdział :c ale przynajmniej mam po nim nadzieję, że Clara będzie z Niallem. wyczekuję niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Awwww strasznie się cieszę, że dodałaś już rozdział ! *.*
    Ten rozdział jest cuuuudowny! Kurcze, tak się cieszę, że Clara w końcu przejrzała na oczy i że nie jest już z Zaynem. Mam nadzieję, ze Niall się nią dobrze zaopiekuje ; )
    Wgl strasznie mi się to podoba, ze dodajesz zdjęcia albo gify obok tekstu, świetnie to wygląda, można jeszcze bardziej sobie to wszystko wyobrazić ;3
    Proszę, dodaj szybciej następny rozdział ! ♥
    Czekam z wieeeeelką niecierpliwością na następny rozdział ;*
    Nie mogę się doczekać co się teraz stanie <3
    @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny;) Proszę szybko dodaj następny ;*
    Cieszę się, że Clara nie jest juz z Zaynem. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czemu , czemu , czemuu ! ;(
    Biedna Clara , ale w sumie dobrze , że już nie jest z Zayn'em , nie pasowali do siebie.
    Czekam na kolejny. ; *

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda jej biedna :( no ale w końcu mam taką nadzieje że ich razem połączysz i Clara BĘDZIE z Niallem :D rozdział jak zawsze fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny rozdział . :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ale zrobiłaś z Zayna bad boya, hahs c:

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy będzie na następny rozdział?Świetnie piszesz!!!Clara musi być z Nillem!!!!!Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. biedna Clara :c nie moge sie doczekać następnego rozdziału . chce już niedziele *-*
    @potato_bitches

    OdpowiedzUsuń
  28. nie ! nie ! nie ! tylko nie to ;____;
    nienawidzę Nancy ale Zayn ? on miał być z nią FOREVER a tu bumm
    i co Niall ? ;o nieeee... ale to twoje opowiadanie :)
    rozdział mimo tego zajebisty ! kocham twojego bloga ! i cb !
    dawaj nexta ! @kasiamalik1d

    OdpowiedzUsuń
  29. jej <3 super ;) czekam już na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. awww !!!!!! ;*** ZAJEBISTE !!! KOCHAM CIĘ , to wiesz już od dawna ;)
    @NikaOfficial1D
    + zapraszam do siebie ;)
    http://love-one-direction-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ahh ... rozdział mega ale no jak jej przyjaciółka tak mogła no i Zayn ....

    OdpowiedzUsuń
  32. hihi, nareszcie koniec Clary i Zayna :D nie żebym się cieszyła z tego, że tak bardzo cierpi, ale wreszcie jest szansa dla Nialla :D hihihi ♥ świetny, jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, kobieto w końcu przeczytałam, ale szok! Taki rozwój akcji, no nie spodziewałam się!
    Myślałam, że będzie z Zayn'em, ale po tym co jej zrobił?! A ta przyjaciółeczka? Co to mmiało być?!
    Rozdziały genialne, cały blog genialny!
    Czytałam i zeszło mi do 00:30 ale warto było!
    Czekam na kolejny rozdział, a teraz idę spać. ;*
    @maniaopach

    OdpowiedzUsuń
  34. przez te 2 rozdziały roskręćiłaś akcje, świetny :DD

    OdpowiedzUsuń
  35. Heej! ;3 Nominowałam Cię do The Liebster Awards! <33 Więcej informacji znajdziesz tu -> http://never-ending-story-of-me-and-1d.blogspot.com/p/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurczę szkoda że taki krótki bo uwielbiam to czytać ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiedziałam że Malik jej to zrobi. Dobrze przynajmniej że ma Nialla obok siebie. Ale żeby zrobić takie coś osobie którą się kocha. Wspaniały rozdział :) Czekam na kolejny :)
    xx
    @SylwiaGorka

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak on mógł to zrobić.? ale imagin boski <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jej jakie ty masz swietne pomysly ! Po prostu kocham to czytac!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Boooożeee... Nie no dziewczynooo ten rozdział jest najlepszy ze wszystkich nie mówię, że tamte były złee, ale ten jest cudny!!!! Kochana gratuluję pomysłów, talentu, sztuki pisania- ogólem całego talentu, który dostałaś od Boga i go wykorzystujesz. Od wczoraj zaczęły spełniać się moje mini marzenia i widzę, że w dniu dzisiejszym Ty spełniłaś jedno z wielu pisząc nowy, genialny rozdział w którym możemy doszukać się nadzieji na nowy związek. Koocham i pozdrawiammm :***

    Koocham i po

    OdpowiedzUsuń
  41. boze twoj blog jest boski *.* czekam na nastepny rozdzial *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny *__* wreszcie coś z Niallem <3
    @martyna80

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne <3 Piszesz świetnego bloga !! Czekam na następny rozdział


    Zapraszam do siebie dopiero co zaczęłam pisać ale mam nadzieje że się spodoba http://dreamsdocometrueyoujusthavetowant.blogspot.com/2013/02/powitanie.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne! Wybacz, że dopiero teraz komentuje, choć przeczytałam wcześniej. W każdym razie, przejdę do rozdziału.
    Moje przypuszczenia sprawdziły się. Zayn zachował się podle i nie rozumiem jednego. Skoro ją kocha, to dlaczego to zrobił? Dobrze, że jest przy Clarze Niall i ją wspiera. Obyś tylko rozwinęła wątek Malika i Clary. Coś myślę, że będzie o nią walczył
    O. I jeszcze dodam, że mogłaś bardziej rozwinąć tą scenę, w której Zayn całował się z Nancy. Bardziej opisać to wydarzenie i spróbować mocniej wczuć się w bohaterkę i to, co czuje. Sama mam z tym problemy, ale warto spróbować . xd
    Okeej. Wstawiaj szybko nexta! ; *

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiedziałam, że Zayn ją zdradzi. Ale nie ukrywam - czekałam na ten moment, bo to oznacza, że Clara i Niall może w końcu będą razem! Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału.

    A co do bloga tak ogólnie, to jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję !
    Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger ! :)
    Więcej informacji na blogu http://one-dream-one-band-three-friends.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeju... Rany.. Nawet nie wiem od czego zacząć...
    Malik, Nancy? Przepraszam za określenie, ale kompletne z nich świnie! Jak mogli to zrobić Clarze? Weź... szczyt chamstwa! Wiem, że Malik teraz będzie cierpiał, tak jak Nancy, no ale zasłużyli sobie!
    Horan... ♥ cudowne♥ To było takie piękne! No po prostu urzekłaś mnie♥ Wyszło Ci super :)
    super i do niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. O tak, tak, tak :3 Clara nie jest już z Malikiem *.* ! W końcu szansa dla Niall'a <3 Zawsze jak czytam Twoje opowiadanie to ryczę :c Napisz książkę ! :)

    OdpowiedzUsuń