niedziela, 3 lutego 2013

~Rozdział 22~


*oczami Nialla*
Przebudziłem się w środku nocy a właściwie to było już sporo po czwartej, więc mogłem powiedzieć, że jest rano. Poczułem się głodny więc postanowiłem po cichu zejść na dół do kuchni. Starałem się nikogo nie obudzić. Wyszedłem z pokoju a drzwi lekko zaskrzypiały. Powoli stawiałem kroki na zimnej podłodze. Gdy doszedłem do schodów ujrzałem cień światła padającego z dołu. Nie spodziewałem się, że ktoś o tej godzinie nie będzie już spał. Zszedłem na dół i pokierowałem się w stronę światła, które dochodziło z kuchni. Pomyślałem, że to któryś z chłopaków, ale myliłem się. Była to Clara.
- Hej, czemu nie śpisz? - spytałem szeptem
Dziewczyna przestraszyła się i wydała z siebie pisk.
- Cii, jeszcze kogoś obudzisz, a oni tego nie lubią - zatkałem jej usta ręką, a ona wtuliła sie we mnie.
Jednak po chwili speszona odsunęła się.
- Przepraszam - spuściła głowę - Lepiej już pójdę
- Nie, czekaj, zostań tu za mną - złapałem ją za rękę
Odwróciła się w moją stronę posyłając ciepły uśmiech.Następnie wróciła i usiadła na blacie wciąż mi się przyglądając.
- Moja koszulka? - rzuciłem
- Wieczorami lubię w niej chodzić, pachnie Tobą, czuję Cię - zaśmiała się - A skoro pozwoliłeś mi ją zatrzymać, założyłam ją i teraz
- Malik nie był zły? - spytałem
- Przestań to tylko koszulka - odparła
Otworzyłem lodówkę i wyjąłem z niej odpowiednie produkty, a właściwie odpowiedni produkt do zrobienia płatków. Z półki wyjąłem miskę i przelałem do niej zimne mleko dodając w jednym czasie cornfleksy.  Następnie dołączyłem do Clary siadając obok niej.
- Może i Ty chcesz?
- Dziękuje, zjem z Tobą - odparła i złapała za moją łyżkę
Zaczęła się ze mną drażnić.
- Może nakarmić Cię mały Horanku co? No otwórz buźkę - śmiała się
Chcąc odebrać jej moją własność przez przypadek trąciłem miskę i z hukiem spadła na podłogę. Na szczęście się nie rozbiła tylko cała jej zawartość znalazła się na ziemi. Oboje zeskoczyliśmy z blatu i zaczęliśmy odpowiednimi ścierkami wycierać to co narozlewaliśmy. W pewnym momencie podniosłem lekko głowę i nasze twarze dzieliły milimetry. Clara spojrzała mi w oczy a ja jej. Pewnie nie jeden chłopak na moim miejscu wykorzystałby okazję i pocałowałby ją, ale nie ja. Nie mogłem tego zrobić. Odsunąłem się dalej kontynuowałem poprzednią czynność. Po pięciu minutach skończyliśmy.
- Mam nadzieję, że nikogo nie obudziliśmy - powiedziała udając się do salonu i spojrzała na mnie zachęcającym wzrokiem, żebym do niej dołączył.
Usiadłem na fotelu na przeciwko.
- Niall, czy ja mogę Cię o coś spytać?
- Pytaj o co tylko chcesz - przeniosłem wzrok na nią
- Czy może być tak jak kiedyś?
- Czyli jak?
- No, że zachowywaliśmy się jak przyjaciele. Mogliśmy sobie o wszystkim powiedzieć. Ufaliśmy sobie. Śmialiśmy się, wygłupialiśmy się, wszystko robiliśmy razem.
- Nigdy nie byliśmy dla siebie tylko - na to ostatnie słowo szczególnie nacisnąłem - przyjaciółmi
Dziewczyna skrzywiła się, a jej oczy momentalnie się zaszkliły.
- Clara, my byliśmy dla siebie kimś więcej. Byłaś z Malikiem dlatego tego aż tak bardzo nie widziałaś
- Czyli to moja wina? - łzy zaczęły spływać po jej policzku
Zrobiło mi się "ciężko" na sercu. Tak bardzo nie lubiłem patrzeć jak płacze.
- Nic nie jest twoją winą - podszedłem do niej - Razem zawiniliśmy, zaszliśmy za daleko, to zaszkodziło naszej przyjaźni - dokończyłem mocno przytulając ją do swojego torsu, wiedziałem jak bardzo to lubiła
- Ale damy sobie drugą szanse jako prawdziwi przyjaciele? - podniosła głowę szlochając
- Oczywiście - pogłaskałem ją po włosach
- Dziękue, że jesteś Niall - czułem jak się uśmiecha - Nie kłóćmy się już więcej, dobra? - odsunęła się odemnie
- Masz to jak w banku - zapewniłem ją
Cieszyłem się, że w końcu między nami jest dobrze. Mam nadzieję, że nie stracimy tej wspaniałej więzi która między nami jest. Oczywiście, że nie przestanę jej kochać. Nie umiem.
W pewnej chwili poczułem jak opiera głowę na moim ramieniu. Nie rozmawialiśmy. Wiedzieliśmy dobrze, że oboje musimy sobie ponownie zaufać i nie angażować się w nic więcej. Jej będzie łatwiej, ma Zayna a ja? Będę liczyć na pomoc ze strony Liama.

*oczami Clary* 
Cieszę się, bardzo się ciesze, że w końcu pogodziliśmy się. Odzyskałam swojego przyjaciela i już nigdy nie chce go stracić. Tacy ludzie jak on nie chodzą ulicą.
Nagle usłyszałam jak coś nuci. Bardzo dobrze kojarzyłam tą piosenkę.

"I’m broken, do you hear me?
I’m blinded, ‘cause you are everything I see
I’m dancing, alone
I’m praying
That your heart will just turn around
And as I walk up to your door
My head turns to face the floor
Cause I can’t look you in the eyes and say

When he opens his arms and holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can love you more than this, yeah.
When he lays you down I might just die inside
It just don’t feel the right
Cause I can love you more than this
Can love you more than this

If I’m louder, would you see me?
Would you lay down in my arms and rescue me?
Cause we are the same
You save me
But when you leave it’s gone again

And then I see you on the street
In his arms I get weak
My body fails, I'm on my knees
Praying

When he opens his arms and holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can love you more than this, yeah.
When he lays you down I might just die inside
It just don’t feel the right
Cause I can love you more than this, yeah"


Podczas tej piosenki czułam cudowne przesłanie. Czułam, że słowa wypływające z ust Nialla są prawdziwe. Śpiewał szczerze to mi się bardzo spodobało. Na chwilę głos Niallera przeniósł mnie do całkowicie innego świata. To było coś magicznego.
Siedzieliśmy oboje na kanapie i towarzyszył nam piękny wschód słońca przebijający się przez duże szklane drzwi do ogrodu. Po chwili poczułam jak Niall pocałował mnie we włosy. Czułam się jak za "dawnych" czasów.

*oczami Nialla*
Wybrałem jedną z naszych piosenek, mianowicie More Than This bo doskonale opisuje co teraz właśnie czuję w sercu i o czym myślę. "Cause I can love you more than this" tak właśnie sądzę. Mogę dać jej dużo miłości. Niestety jak na chwilę teraźniejszą zadowolę się przyjaźnią. Uszanuje jej każdą decyzję. Gdy śpiewałem czułem, że Clara wsłuchuje się w każde moje słowo. Śpiewałem prawdziwie, żadne słowo nie było kłamstwem. Chciałem, aby wiedziała, że mimo wszystko dużo dla mnie znaczy.
Gdy zaczęła się robić dośc niezręczna atmosfera a na dworze zaczynało robić sie coraz jaśniej w końcu Clara odezwała się.
- Chyba już pójdę, mam zamiar jeszcze trochę się zdrzemnąć - przeciągnęła się wstając z kanapy
Podąrzyłem za nią i rozstaliśmy się przy naszych sypialniach.
Spojrzałem na zegarek było juz po piątej. Nie czułem się senny. Z początku posiedziałem trochę przy laptopie, a później dokończyłem pakowanie.

*Następnego dnia*

*oczami Clary*
- Clara wstawaj - usłyszałam ciche wołanie a już po chwili ta osoba położyła się obok mnie, bo poczułam ugniatający się materac - kochanie moje, no pobudka - powiedział Zayn ciut głośniej bo nie reagowałam na jego wcześniejsze prośby
- Zayn jeszcze chwila, proszę - zakryłam głowę poduszką
- Jest już po ósmej, o dziewiątej wyjeżdżamy - kontynuował
- Dobra juz wstaje - rzuciłąm niechętnie - Dziś już nie jesteś goły?
- Nie spokojnie - zaczął się śmiać, a ja w tym czasie podniosłam się z łóżka - A co? Przeszkadza Ci moja nagość? - zbliżył się do mnie
- Oczywiście, że nie, ale musiałabym się przyzwyczaić - musnęłam jego usta - Możesz mi powiedzieć jaka dziś pogoda? Nie wiem w co się ubrać - zaczęłam przeglądać walizkę
- Jak dla mnie możesz nic nie ubierać
- Pytam serio - przewróciłam oczami
- Ciepło, ubierz się jakoś sexi - poruszył znacząco brwiami
- Głupek - odprałam sarkastycznie
Z mojego bagażu wygrzebałam czarne spodenki z wyższym stanem, luźną koszulkę z napisem a na nogi postanowiłam założyć moje ukochane vans'y. Następnie z wybranym zestawem poszłam do łazienki i trafiłam tam na Niallera
- Wyspana? - spytał lekko całując mnie w policzek na przywitanie
- A jak myślisz?
- No wiesz odkąd wróciliśmy do pokoju, ja nie śpię - uśmiechnął się wkładając szczoteczkę z pastą do buzi
- Jesteś nienormalny - odwzajemniłam jego gest
Stanęłam za nim i zaczęłam się jemu przyglądać.
- Co tak patrzysz? - spytał gdy skończył szczotkować zęby
- Czekam aż zwolnisz mi łazienkę. Muszę się ubrac i ogarnąć - wypięłam mu język
- Dobra to ty się ubierz, ja na chwilę wyjdę, ale zaraz wrócę, muszę ułożyć włosy.
Jak powiedział tak zrobił. Po chwili pomieszczenie miałam tylko dla siebie. Szybko nałożyłam wybrane ciuchy i podeszłam do lustra. Wyglądałam jak siedem nieszczęść. Najpierw wyszczotkowałam zęby, potem przemyłam twarz i na koniec lekko się pomalowałam.
- Nie jest tak źle - powiedziałam sama do siebie
- No nie - powiedział Horan, gdy właśnie wszedł do łazienki
Nie zważając na chłopaka ja robiłam swoje a on swoje. Włosy pozostawiłam w nieładzie, czyli moje naturalne lekkie fale. Natomiast Niall za pomocą żelu postawił swoje do góry. Po chwili razem opuściliśmy łazienkę. Zaniosłam piżamę do pokoju Malika i usłyszałam głos mojej przyjaciółki z dołu
- Już jestem! - krzyknęła
Szybko zbiegłam do niej na dół i mocno ją uściskałam. Dawno się nie widziałyśmy, więc przez cały tydzień zdażymy się nagadać.
- Dobrze, że już jesteś. Za chwilę wyjeżdżamy - uściskał ją Harry

Po piętnastu minutach każdy zajmował swoje miesce w dużym busie. W między czasie dołączyła też do nas Danielle. Zwarci i gotowi ruszyliśmy. Razem z Malikiem zajęliśmy sofę. Zaraz potem jak na niej usiadł oparłam się o jego ramię i od razu usnęłam.

Po jakimś czasie obudziłam się przez brzdąkanie Niallera na gitarze. Przeciągnęłam się i spojrzałam na Zayna.
- Długo tak spałam? - spytałam przecierając oczy
- Jakieś 2 godziny. Dojeżdżamy już na miejsce. - odparł - Zastanawia mnie jedno, co Ty robiłaś w nocy, że jesteś taka senna ?
- Spałam? - zapewniałam go - Poprostu mam taki dzień- uśmiechnęłam się
- No ja mam nadzieję - rzucił i po chwili połączył nasze usta w pocałunku
- JESTEŚMY! - krzyknął Paul
Wszyscy zaczęli wstawać z swoich miejsc i kierowac się do wyjścia.
- Udanej zabawy wam życzę, nie narozrabiajcie za bardzo - zaśmiał się - Widzimy się za tydzień - pomachał nam na pożegnanie.
Wzięliśmy swoje bagaże i udaliśmy się w strone domków. Do dyspozycji mieliśmy 3 więc za postanowieniem Harrego on był z Louisem, ja z Zaynem i z Nancy, a Liam, Niall i Dan razem.
Następnie zostawiliśmy w nich swoje rzeczy i wyruszyliśmy na spacer po okolicy. Oczywiście nie odbyło się bez zajścia do restauracji, bo Niall stwierdził, że zgłodniał.
Zauważyłam, że gdy tylko oddalam się od Zayna nawet na chwilę Nancy strasznie się do niego przywala, a jemu nawet to się podoba. Zaniepokoiło mnie to trochę. Przez reszte czasu postanowiłam nawet na krok nie odstępowac mojemu chłopakowi.

*wieczorem*
Chłopaki rozpalili ognisko i na spokojnie mogliśmy odpocząć po dniu pełnym wrażeń. Piekliśmy kiełbaski a Niall grał w między czasie na gitarze. Oczywiście też znalazł chwilę, żeby ponownie jeść. Cały on. Przez cały wieczór dopisywał nam niezły humor i nie zapowiadało się, że coś może nam go popsuć.
Jednak zauwazyłam, że pomiędzy mną i Malikiem nie jest tak jak wczoraj. W towarzystwie Nancy zachowywał się co najmniej dziwnie. Zmartwiłam się, ale starałam się tego nie okazywać.
Po 2 godzinach wieczornego odpoczynku przy ognisku wszyscy zaczęli rozchodzić się do domków. Ja nie miałam ochoty. Z racji tego, że nikt nie miał chciał iść na spacer wybrałam się sama. Było ciemno, ale nie odczuwałam lęku. Nie było dość późno bo ledwo po 22. Chodziłam brzegiem jeziorka przemyślając cały dzisiejszy dzień i zachowanie Zayna.
Po pewnym czasie zaczęło robić mi się zimno więc postanowiłam wrócić do domku.
Przy samych drzwiach zatrzymał mnie Hazz, co mnie bardzo zdziwiło.
-Clara? Co ty tutaj robisz?
- To ja chyba powinnam spytać o to Ciebie. Twój domek jest tam - wskazałam palcem
- Emm..może chcesz się przejść? - zaczął się mieszać
- Dopiero wróciłam - przewróciłam oczami - Przesuń się. Jest mi zimno chcę wejść do środka
- Ale ty nie możesz tam wejść!
- O co Ci chodzi Styles?! - spytałam chłodno

*fragment One Direction- More Than This
- - - - - - - -
Nie zanudziłam was? Jest długi, najdłuższy dotychczas i wydaje mi się nudny. Za wszelkie błędy i w ogóle przepraszam - rozdział pisałam o 2 w nocy hahaah! widzicie jak się dla was poświęcam?

1. Jak już wiecie pojawiła się zakładka "PYTANIA DO AUTORKI" kilka osób już z niej skorzystało i dziękuje wam! :) zapraszam pozostałych :)
2. Pojawiła się nowa ankieta. Prosze głosujcie, chcę wiedzieć ile osób naprawde komentuje i mam nadzieję, że liczba tych osób wzrośnie bo ostatnio jest słabiej niż zawsze, przez co myślę, że rozdziały są coraz gorsze ;c
3. czytam = komentuję
4. pojawiła się zakładka informowani! :) jeśli czytasz a nie ma tam jeszcze twojego nicku napisz tam komentarz, napewno dopiszę :)
5. Pracuję już nad zakładką moich ulubionych blogów, pojawi się już niedługo :)
6. Rozdziału miałam wogóle dziś nie dodawać, ale zlitowałam się i jest!


To chyba wszystko o co was proszę. Naprawdę to nie jest dużo. Ponad 200 osób zaznaczyło, że będzie czytać. No i gdzie wy się podzialiście? Przepraszam, ale nie widze was. Mam nadzieję, że pokażecie mi na ile was stać. Dodać komentarz to nie jest dużo, ale za to ja będe mega szczęśliwa. Moge na was liczyć?
Do następnego! Horan69 | @yep_Nialler


57 komentarzy:

  1. Czy ty musiałaś właśnie w takim momencie skończyć ? Ale chyba wiem przed czym Harry chciał uchronić Clare. Coś czuje ze Nancy namiesza i to bardzo. Jaki świetny Horanek <3 Nie wiem o co ci chodzi rozdział jest świetny i wcale nie nudny. Czekam z niecierpliwością na nexta :)
    pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten rozdział :)Strasznie mi brakowało przyjaźni Nialla i Clary. Bije od nich takie niesamowite ciepło. Czyżby Nancy chciała odbić Clarze Zayna? Też mi przyjaciółka -.- Weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny wspaniały rozdział !!! Aaaaa skończyłaś w takim momencie. Czyżby Nancy wspaniała przyjaciółka namieszała trochę w związku jej i Zayna? Czy może Zayn ma jakąś wspaniałą niespodziankę dla niej? Pisz kolejny wspaniały rozdział :) Czekam z niecierpliwością :)
    xx
    @SylwiaGorka

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko ale jestem szczęśliwa tym, że Niall i Clara znowu ze sobą gadają i przyjaźnią się tak jak wcześniej ! Strasznie mi tego brakowało ! *.* Wgl się mega cieszę, że dodałaś rozdział, bo czekałam na niego z taką niecierpliwością jak nie wiem, wyszedł Ci genialnie, Ty nie potrafisz pisać nudnych rozdziałów, bo zawsze piszesz je fenomenalnie ! :)Pisz proszę częściej rozdziały, bo jestem normalnie Twoją fanką ! ;-) Chciałabym tak cudnie pisać jak Ty :)
    A wracając do rozdziału to coś mi się wydaje że Harry ukrywa Zayna i Nancy. Zayn znowu przesadza, Clara powinna być z Niall'em. Niall by się tak nie zachowywał ;x
    Aaa przypomniało mi się jeszcze co miałam napisać ;D Fajnie, że taki dłuuugi rozdział, uwielbiam jak takie piszesz ;)
    Pozdrawiam @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ;) czekam na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego bloga! Ciesze się, że Niall i Clara znowu się przyjaźnią. Czekam na kolejny:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twoje opowiadanie. Każdy rozdział coraz bardziej mnie do Niego zachęca. : ) Mam nadzieję, że Malik nie zrobił nic głupiego. Dodawaj szybko nowy !

    Zapraszam do mnie ---- > http://justletmebeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu, świetny ♥ dawaj następny, bo jestem ciekawa co takiego się stało *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że coraz więcej się dzieje :) już nie mogę doczekać się następnego . chyba domyślam się co się mogła takiego dziać w tym domku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak możesz na nas liczyć :D jest boski! bardzo podoba mi się fragment z Horanem i ten koniec, o coś czuje ze bd się działo! :D nie mogę się doczekać <3 ahh z niecierpliwością czekam na następny xx :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wuu ! Widzę, że lubisz trzymać ludzi w napięciu. Wiesz, że tak nieładnie ?! XD Ale cóż.. Trzeba czekać na dalszą część.. Niestety xd Nie mogę się doczekać ! *-*
    A rozdział wcale nie jest nudny, zdaje Ci się tylko. Zawsze się coś dzieje, więc jest mega. :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Owww Yeah! Jestem ! xd
    Ugh, nie wolno przerywać w takim momencie, wiesz? Zdajesz sobie z tego sprawę?! No dobra, przejdę do notki. Zaciekawiłaś mnie od samego początku i nawet nie twierdź, że było nudne. Podejrzewam, że Zayn zdradził Clarę z tą Nancy, ale moje podejrzenia mogą się nie sprawdzić. No ale... Niby czemu Hazza miałby stać tam pod drzwiami i pilnować, aby nie weszła do domu? Cóż, ja tam wolałabym aby Clara została z Malikiem, ale jeśli on tak się będzie zabawiał z innymi... To, to... To dostanie ode mnie w ryj! Odegram się na nim w swoim opowiadaniu xd
    Przepraszam, głupawka.
    Czekam niecierpliwie na news! Musisz go wstawić szybko, bo zżera mnie ciekawość ^^
    Trzymaj się ! ; * ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też myśle że Malik zdradził Clare z Nancy ale nie chce żeby Clara cierpiała ;c A rozdział nie jest nudny tylko bardzo ciekawy ;D I czekam na następny :P

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny rozdział i piosenka piękna!!
    __________________________
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział http://emmmm9835.blogspot.com/2013/02/14jestem-w-ciazy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny !!!!!!! Kocham Cię <333 . a to z resztą wiesz xd ... czekam na next'a ________

    +zapraszam do siebie http://love-one-direction-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. oja oja oja juz chyba wiem co bedzie dalej... :'( ale to tylko moje przemyslenia... Ty nigdy nie zanudzasz kochana! Jak zwykle piekny! ;*
    joaska.xd ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oja oja oja juz chyba wiem co bedzie dalej... :'( ale to tylko moje przemyslenia... Ty nigdy nie zanudzasz kochana! Jak zwykle piekny! ;*
    joaska.xd ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejuu jaki świetny ten rozdział, zakochalam się , uhuh <3 Dodawaj szybko następny , bo juz sie nie moge doczekać co sie tam dzieje, hahahaah . Xx Dawaj ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejkuu ! Proszę kolejny , bo umrę z ciekawości ! Świetnie piszesz , mogłabyś zacząć pisać książki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  21. JAKI CUDOWNY♥
    Mam nazwę dla Nialla i Clary= Nara♥ awwwwwwwwwwwwww ;33
    Początek cudowny! :D Zresztą cały rozdział jest THE BEST! ♥
    MALIK.... No tak sie poprawił a teraz ją zdradzi! No pięknie! Znaczy ja nie jestem pewna, ale coś tak przeczuwam że Nacy i on... OCH XD 2 w nocy? xd hahah♥ ubóstwiam !;)
    do następnego :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodaj jeszcze dziś następny ! :)
    choćby miał być najkrótszy ! :)
    proooooooooooszę ! <3
    on wcale nie jest nudny ! ^^ :)
    jest genialny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny! Cieszę się, że Niall i Clara już się przyjaźnią :)
    Coś mi się wydaje, że Zayn ją zdradził.
    Dawaj szybko następny!
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Uhuhuh mam nadzieję, że szybko pojawi się nowy rozdział, bo juz nie moge sie doczekać:D <333

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy przewidujesz kolejny rozdział? Naprawde świetny jak zawsze zresztą.Xxoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. omg już chyba wyczuwam co Zayn robi w tym domku! jeny, czemu skończyłaś w takim momencie?

    kiedy będzie nowy rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Domyślam się dlaczego harry jej nie wpuszcza #Mądra JA

    OdpowiedzUsuń
  28. O i jeszcze mogłabyś mnie dodać di informowanych ? :) @AskTheSmile

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty piszesz po prostu genialnie! Blagam Cię dodaj jak najszybciej następną część! :D @I_am_Douis_Baby ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaa! Do grobu mnie wpędzisz! W takim momencie?? :D Kocham! Dawaj następny!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozdział boski jak zwykle <3 Mam nadzieję, że Clara w końcu będzie z Niall'em ;D Czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. mam nadzieje że Clara bedzie z Niall'em bo naprawdę pasują do siebie, dodawaj nastęny prosze Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Boże to jest boskie *O* kocham normalnie <33
    co Styles odpierdala ? ;o czy to .... Zayn i Nancy ? nie, nie, nie!! ona ma być z Zaynem FOREVER ! ;33
    nie rób mi tego :c dawaj nexta ! jak mogłaś skończyć w takim momencie ? :( ale nie potrafię się na cb gniewać ! :D
    informuj ---> @kasiamalik1d

    OdpowiedzUsuń
  34. ŚWIETNE ! ^_^

    ZAPRASZAM : http://showmewhatyoureallabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku teraz mnie ciekawość zżera co bd dalej !!!!! Już nie moge doczekać się nowego rozdziału choć mam pewne podejrzenia co tam może zobaczyć a nawet klilka wersji :P

    OdpowiedzUsuń
  36. O TYY!!! Wreeedna jesteś, jak mogłaś przerwać w takim momenciee... Chyba się domyślam co będzie dalej, ale to tylko moje głupie przemyślenia. Rozdział booooski! Czekam na kolejną część. Gorąco pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. HEJ NO W TAKIM MOMENCIE KONIEC? Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NAKOLEJNY ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Powiem tak, twoje opowiadanie jest jednym z moich ulubionych. Za każdym razem, gdy skończy się rozdział, nie mogę się doczekać kolejnego. Tak jest i w tym przypadku :) Z niecierpliwością czekam na 23 :3
    + świetnie piszesz, na prawdę!
    ++ rozdział wcale nie jest nudny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jak możesz to informuj mnie o nowych rozdziałach: @normalwera

      Usuń
  39. No w takim momencie ucinasz?! no nie mogę! :< Coś czuję że Zayn zdradzi Clare. :D Ale to tylko moje przeczucia.. :D Świetnie piszesz, i mówiłam ci to nie raz, żaden twój rozdział nie jest nudny, uwielbiam twojego bloga <3<3<3 czekam z niecierpliwością na 23 rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zajebisty *____* chce już nastepny rozdział ♥♥ nie moge sie doczekać !
    @potato_bitches

    OdpowiedzUsuń
  41. No niee .! Skończyłaś po prostu w najlepszym momencie ;3 ..Zajebiste to jest i piisz szybko dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejuu dodawaj szybko, bo już nie moge się doczekać. Masakra takie świetne, mam nadzieje, że szybko dodasz kolejny.xoxo Niech coś sie wydarzy między Niallerkiem i Clara w końcu. \;D

    OdpowiedzUsuń
  43. omgomgomg no w końcu pomiędzy Clarą a Niallem się wszystko wyjaśniło, yay! nie mogłam się doczekać <3 ale ogólnie to boję się trochę o Zayna i Clarę, bo coś mi się wydaje, że coś pomiędzy Zaynem a Nancy jest.. no nie nie nie :c ale to wszystko od Ciebie zależy :)
    czekam na 23!
    + mogłabyś mnie informować na tt? :) mój nick: @makemewannadiex

    zapraszam do siebie http://hundred-percent-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Swietnyyyy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przeczuwam, że Zayn i Nancy coś kręcą...biedna Clara :( Ale jej dobre stosunki z Niallem wróciły! :) Rozdział świetny jak zawsze ;) Czekam na następny :***

    OdpowiedzUsuń
  46. fajny :D licze na to że bd z Niallem:)

    OdpowiedzUsuń
  47. dawaj następny prosze ! :) i ciesze się, że Clara z Niall'em sie pogodziła i szkoda mi jej bo co mi się wydaje ze Zayn i Nancy mają roman a Harry vim pomaga to ukryć ! Biedna ;* . Agata

    OdpowiedzUsuń
  48. Błagam ,proszę wstawiaj następny ,pierwszy raz mi się tak blog spodobał . Aaa czekam ,chyba nie wytrzymam w tym napięciu . Dziś proszę o 23 rozdział ,bo inaczej chyba nie przeżyje . ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pewnie Zayn coś przeskrobał, a ja mam nadzieję, że Niall dobrze wykożysta okazję xx bardzo podoba mi się twoje tło robiłaś sama? czy u kogoś? zapraszam do siebie xx http://lastfirstkissstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. NIE!NIE!NIE! On NIE mógł jej zdradzić z Nancy, proszę nie rób mi tego, byli taka słodką parą. ;((((

    OdpowiedzUsuń
  51. BOSKIE <3 <3 CZEKAM NA NEXT NEXT *.*


    ZAPRASZAM DO SIEBIE http://we-love-us-and-food.blogspot.com/2013/01/rozdzia-17.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurde , kurde , kiedy kolejny ? <3

    OdpowiedzUsuń
  53. jest świetnieeeee :D kurde dawaj szybko następny <3

    OdpowiedzUsuń