poniedziałek, 22 kwietnia 2013

WAŻNE! :)

MAM TAKĄ SPRAWĘ!

WCZORAJ PRAWDOPODOBNIE JAKIŚ HAKER WBIŁ MI SIĘ NA KOMPA I ZOSTAŁO WSZYSTKO ZABLOKOWANE. NIESTETY TRZEBA BYŁO SFORMATOWAĆ CAŁY DYSK I... STRACIŁAM WSZYSTKO. ZDJĘCIA, PIKI I CO NAJGORSZE ROZDZIAŁY Z NICKAMI OSÓB KTÓRE MAM INFORMOWAĆ NA TT.
  • PROSZĘ WAS! PODAJCIE TUTAJ W KOMENTARZACH SWOJE NICKI Z TWITTERA. DZIĘKI TEMU BĘDĘ ZNOWU MOGŁA INFORMOWAĆ WAS O NOWYCH ROZDZIAŁACH!
  • NOWY ROZDZIAŁ BĘDZIE Z LEKKIM OPÓŹNIENIEM, BO MUSZĘ WSZYSTKO NA NOWO OGARNĄĆ. 
P.S. JUTRO MAM JUŻ TESTY CHYBA UMRĘ.
                        ŻYCZĘ POWODZENIA TYM CO TEŻ PISZĄ :))

47 komentarzy:

  1. Akurat zauważyłam to na twitterze :) @__am_Douis_Baby
    Powodzenia na testach <3 + napisz do mnie jutro jak Ci poszło :3

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Szczęścia na testach !
    to mój tt : @Anes__14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soory pomyłka to mój tt : @Agnes__14

      Usuń
  3. @hausofsylvia
    Też mam egzaminy. Nie załamuj się, będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Ci, ale dasz radę. Będziemy czekać xx
    Powodzenia na testach ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Życze ci powodzenia na teście i wspołczuje ci uda ci się wszystko ogranąć :) @Horanalke

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia i też jutro piszę:):)

    @polishcoldplace

    OdpowiedzUsuń
  7. @polish_eyes95
    Powodzenia na testach, będę trzymać za Ciebie kciuki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia wszystkim co piszą testy Twitter: @Annb921

    OdpowiedzUsuń
  9. @_SWAGSWAG_ (: Powodzenia na testach ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. @xxberryxxx powodzenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stresuj się, wszystko pójdzie dobrze!
    Powodzenia! <3
    @systemsamowolka

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie dobrze, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. @OlaaOfficial <3 też mam jutro testy ;c powodzenia ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. @fuckyouimhappyx jestem nowa jkbc :)
    P S Powodzenia na testach, i dzięki za trzy dni wolnego XD

    OdpowiedzUsuń
  15. JESTEM Z TOBĄ!!!Testem się nie przejmuj będzie dobrze!!!!OLA:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia na testach ;) ;* Dasz radę ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. @GosiaMalik
    Powodzenia, uda Ci się :*

    OdpowiedzUsuń
  18. @_Julia_23
    Życzę ci powodzenia! Na pewno dobrze ci pójdzie! Najważniejsze żeby tylko cię nerwy nie zjadły ale nie ma co się przejmować bo przecież na pewno coś pamiętasz z tych trzech lat. Pamiętaj że musisz się skupić i będzie dobrze1 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. @_SWAGSWAG_
    CZEKAM NA NASTĘPNY :*
    my-world-my-gray-reality.blogspot.com liczę na komentarz (:

    OdpowiedzUsuń
  20. @Aleksandraa2405 :) powodzenia :*:*

    OdpowiedzUsuń
  21. @AdiannaNogiec :) powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wiki45619 powodzeniaa <3

    OdpowiedzUsuń
  23. @zanka1997 Powodzenia i 'nie' dziękuje xx

    OdpowiedzUsuń
  24. @karolinadykta Powodzenia. Mam nadzieję że zdasz

    OdpowiedzUsuń
  25. @Karola_Horan69 :) Powodzenia na testach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. @agnieszkamazgaj Powodzenia! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @KingaPoland :)

    OdpowiedzUsuń
  28. sorry ! ten wyżej źle ! xd @KingaPoland_ ten jest dobry xd <3

    OdpowiedzUsuń
  29. gitara17899 :) jak ci poszło? ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooooo :c Biedactwo ! :o Mam nadzięję, że ci dobrze na testach poszło <3. @LoveCarrotsLou

    OdpowiedzUsuń
  31. @Free_Hugs_Oli ;))

    ------------------
    http://dreamsdocometrueyoujusthavetowant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Biedaku współczuje...
    @Horanoholik =3

    OdpowiedzUsuń