wtorek, 27 listopada 2012

~Rozdział 2~



"Postanowiłam wejść do środka , nie wiedząc jeszcze co tam zastanę..."
- NIESPODZIANKA! - krzyknęli wszyscy na raz
Woww..naprawdę mnie zaskoczyli.A jednak pamiętali.Idąc tutaj myslałam , że idę poprostu wyżalić się przyjaciołom , a tu takie coś.Niespodziewałam się.W dodatku nie byli sami...Było 5 innych chłopaków.Domyślając się, że to było właśnie 1D.
-Naprawdę dziękuje ! - wreszcie udało mi się coś z siebie wyksztusić.
-Nie masz za co kochana - powiedzieli chórem i każdy zaczął mnie ściskać.
Potem kolejno podchodzili do mnie Zayn , Niall , Harry , Liam i na końcu Louis.Pierwsze wrażenie zrobili bardzo dobre , normalni nastolatkowie umiejący sie bawić.Jeszcze tylko teraz mam nadzieję , że znajdziemy wspólny język.Nie chciałam traktować ich jak gwiazd , prawie wogóle o tym nie myślałam , że właśnie zaraz będę bawic się na moich urodzinach z najpopularniejszym boysbandem na świecie.
Matt przyniósł tort i wszyscy zaczęli śpiewać "Happy Birthaday". No nie znowu , sytuacja z dziś.Ja stojąca na śroku uśmiechająca sie do każdego po kolei.Po skończonej "pieśni" Tom otworzył szampana i nalał każdemu po kolei.Wreszcie impreza się zaczęła.Spoglądając na stół , gdzie był poustawiany alkohol już się bałam co będzie później.Mam nadzieję , że nie polegnę pierwsza.
[...] Podczas , gdy wszyscy zaczeli sie dobrze bawić , mnie dopadło coś dziwnego.Usiadłam na parapecie i myślałam.O czym? Może to głupie , ale o Nicku.Wrócił znowu..Nie umiem wymazać go z mojej pamięci , a tak bardzo bym chciała.Może potrzeba mi sie zakochać w kimś i wszystko związne z nim wreszcie odejdzie.Posiedziałam tak jeszcze chwilę póki nie podeszła do mnie Nancy.
-Tu jesteś! Wszyscy Cię szukają , chodź sie bawić ! - pociągnęła mnie za sobą
-No dobra , dobra juz ide - powiedziałam niechętnie
Nagle dziewczyna odwróciła mnie twarzą do siebie.
-Clara..przepraszam , że pytam , ale czy coś sie stało? A może Ci nie odpowiada towarzystwo? - pytała z przejęciem
- Wszystko jest okej - odparłam nie patrząc na nią
-Nie , nie jest! Dziewczyno ja przecież to widzę , że coś Cię męczy , prosze powiedz mi - nalegała
-Chodzi o Nicka.. - zaczęłam
Przyjaciółka wskazała gestem ręki żebym kontynułowała.
-Bo on tu teraz mieszka.Znaczy jest na jakiś czas u babci.Widziałam się z nim dziś , bo przyszedł pod mój dom..Nancy rozumiesz , że on chce do mnie wrócić?! Dostałam od niego liścik,ale już go spaliłam..potem jak tutaj szłam powiedziałam mu , że nie wrócę do niego , że zaczęłam nowe życie i chcę o nim zapomnieć.. - opowiadałam
-No to chyba dobrze zrobiłaś , nie? - przerwała mi przyjaciółka
-Właśnie nie wiem.Czuję coś dziwnego.Niby chcę o nim zapomnieć , ale jednak coś mnie ciągnie do niego.Ja poprostu nie wiem co mam robić.To tyle.Nie chce już o tym gadać..ok?
-Jasnę , rozumiem Cię.Pamiętaj gdy coś Cie dręczy powiedz mi. - przytuliła mnie - A teraz chodźmy się zabawić! - krzyknęła i pobiegłyśmy na "parkiet".
Leciał akurat mój ulubiony kawałek.Od razu dorwałam tego blondyna - Nialla.Chłopak dośc nieźle się ruszał do tego był taki uroczy i ciągle sie śmiał.Zaraził śmiechem i mnie.Wszyscy patrzyli się na nas debili , ale nie przejmowaliśmy się tym.Tańczyliśmy dalej.W moje urodziny chciałam zabawic sie jak najlepiej.
W końcu zawołał nas Matt , który polał na pierwsza kolejkę.
[...] Potem piliśmy i piliśmy - jak zawsze.To jest rutyna imprez.Pijemy i dobrze się bawimy , nie przejmując się tym jak się to skończy.
Dochodziła 22 a my byliśmy nieźle wstawieni.Jednak każdy nadal się bawił.Lubiłam ten stan , kiedy niczym się nie przejmuję.
Gdy byłam bardzo zmęczona położyłam się na kanapie i chciałam odpocząć.Przymknęłam oczy , ale nie na długo.Nagle poczułam czyjś ciężar na mnie.Otworzyłam oczy i ujrzałam Zayna.Lekko wzdrgnęłam..
-Zayn co ty robisz ? - spytałam
-Oj przestań, wiem , że tego chcesz - powiedział próbując mnie pocałowac , ale odepchnęłam go a raczej pomógł mi też Matt , który wpadł w niezłą furię.Rzucił się na Malika i chciałgo bić.Na szczęście w pore zjawił sie tam Harry i Lou , którzy zaprzestali całej aferze.Byłam w szoku.Nie wiedziałam co wzbudziło w moim przyjacielu taką złość , więc poprosiłam go na rozmowę.
-Clara ja przepraszam , nie powieniem.Nie pytaj czemu..nie chciałem zepsuć Ci urodzin - tłumaczył się
-Wcale nie zepsułeś
-Ja tam wiem swoje lepiej już sobię pójdę wyszedłem przez nimi wszystkimi na kompletnego idiotę.Przepraszam jeszcze raz i bawcie się dobrze.Pa - ucałował mnie w policzek i wyszedł
Z tej rozmowy nie dowiedziałam się niczego sensownego.Nadal nie wiem co stało się Mattowi.Postanowiłam porozmawiac z nim jutro.
Wróciłam na imprezę.Ten Niall blondyn ciągle patrzył się w moją stronę i słodko uśmiechał a to też wywoływało uśmiech na mojej twarzy.Ten chłopak naprawdę jest przesympatyczny.Właśnie chciałam do niego podchodzić , ale Zayn mi w tym przeszkodził.Własnie leciała jakaś wolna piosenka i " zaprosił" mnie do tańca.Nie mogłam odmówić , ale zauwazyłam zawiedzenie na twarzy blondyna.Mulat objął mnie w tali a ja położyłam ręce na jego ramionach.Na początku było bardzo miło , nawet mnie przeprosił za tamtą akcje , ale potem..znów to samo.Jego ręce zaczęły zjeżdżać coraz niżej i niżej.Odsunęłam się od niego i pokiwałam głową.Nie miałam ochoty kontynuować tego tańca.Zajęłam miejsce przy stole i razem z Nancy , Tomem i Harrym wypiliśmy kolejkę.Po chwili jednak się stamtąd zmyli a ja zostałam sama , ale nie na długo.Dosiadł się do mnie ten najbardziej ogarnięty Liam
-Uważaj na niego , on tylko szuka dobrej okazji , żeby cie wykorzystać - rzucił w moja stronę
-Zayn? Skąd to niby wiesz? - zapytałam zdziwiona
-Uwierz znam go na tyle dobrze , że potrafię to poznać - wytłumaczył
- Aha no okej.Dziękuje - uśmiechnęłam sie do niego - idziesz się przewietrzyć ? - zapytałam
Chłopak tylko pokiwał głową i wyszliśmy.Oczywiście za nami poszedł nie kto inny , niż Zayn.Usiadłam na schodkach tuż przy drzwiach..Malik nawet sie nie odezwał , dopóki Liam nie wrócił do środka.
-Przepraszam - rzucił wyjmując z kieszeni paczkę papierosów
-Daruj sobie...
Pokręcił tylko głową i wystawił w moją stronę paczkę
-Nie dzięki , nie pale - odparłam
-No weź - przekonywał mnie - Tak pierwszego z samym Zaynem Malikiem - powiedział poruszając brwiami.
-Przestań
-Dlaczego ty mnie tak nie lubisz? Co Ci takiego zrobiłem ?
-Hmm..zastanów się gwiazdeczko - rzuciłam hamsko - Dobra , daj tego szluga wkurzyłeś mnie
- haha a jednak - powiedział podając mi jednego
Na początku zaksztusiłam sie , ale potem łatwo poszło.Teraz akurat dobrze nam się rozmawiało.Zayn jak chce to potrafi być normalny.Nagle zjawił się mój ulubiony blondynek.
-Ty palisz? - zapytał zdziwiony
-Nie..znaczy to mój pierwszy - odparłam
-yhym.. - spojrzał na Zayna i pokiwał głową
Razem z nim zabrałam się do środka.Razem piliśmy i jedliśmy.
Po drugiej byłam bardzo zmęczona.Tom na szczęście pozwolił mi położyć się w jego pokoju.Byłam w takim stanie , że ledwo co weszłam na górę.Na szczeście pamiętałam , gdzie znajduje sie pokój mojego przyjaciela.Weszłam do środka i rzuciłam się na jego wielkie łóżko.Było takie wygodne , mogłabym nigdy z niego nie wstawać.Prawie juz przechodziłam w stan snu , gdy usłyszałam uchylające się drzwi.Miałam tylko nadzieję , że to nie Malik - bóg wie co mu mogło odbić.Na szczęście to nie był on...
-Moge - spytał znajomy mi głos
-Jasne - odwróciłam się w strone chłopaka
-Nie przeszkadzam ? Mogę sobie pójśc jesli..
- Nie , nie. Zostań Niall - uśmiechnęłam się a on zrobił to samo.
Chłopak usiadł na łózku obok mnie.
-Wiesz..Jeszcze nigdy nie dogadywałem sie tak dobrze z nowo poznaną dziewczyną , czuję jakbyśmy znali sie od lat - powiedział z wielkim entuzjazmem
-To dziwne , bo czuję to samo - podniosłam się tak i usiadłam po turecku na łózku.Blondyn zrobił to samo i teraz siedzieliśmy twarzą w twarz. - Jestes specyficzną osobą.Mówie naprawdę.Ogólnie jestem nieśmiała na nowe znajomości , ale z tobą czuje sie inaczej - dodałam
-Ohoho jakie wyznania - zaśmiał się
- Oj cicho bądź - szturchnęłam go w ramie
-Czuję , że będziemy dobrymi...
-Przyjaciółmi - powiedziałam za niego
- Tak własnie tak - pokwitował  - przyjaciółko - dodał nieśmiało
-Przyjacielu musze Ci powiedziec , że masz bardzo ładne oczy i jesteś bardzo uroczym blondynkiem.. hahaha co ja wogóle gadam , procenty dają po sobie znać - dodałam nieco zmieszana..
-Jesteś świetna - zarzucił - Chyba muszę już iśc , nie chce wracać sam do Zayna nocą - dodał nieco zasmucony
-Możesz spać tutaj - puściłam mu oczko
Chwile jeszcze porozmawialiśmy ale chłopcy nie dali mu dłużej posiedzieć.Przytulił mnie na pożegnanie i opuścił pokój.
-Aww. on jest taki uroczy - powiedziałam sama do siebie
Z powrotem rozłożyłam się na łózku.Długo myślałam o Zaynie.To jego zachowanie było dziwne , czy on tak zawsze? Chyba musze go bliżej poznać...

*oczami Nialla*
Do domu Malika wróciliśmy około 3 nad ranem .Wszyscy polegli od razu.Liam zajął kanapę , Malik chyba poszedł do swojej sypialni , a Larry sam nie wiem.Ja byłem na tyle stanie , że znalazłem sobie wolną sypialnie - w końcu dom Zayna nie był mały.Położyłem się i długo wpatrywałem sie w sufit.Myślałem o Clarze i naszej rozmowie.Ogólnie o tym całym dniu.Ona naprawde jest świetną dziewczyną , bardzo ją polubiłem.Jednak nie chce narazie się w nic angażować.Boje sie tylko , że Zayn będzie pierwszy.Znając jego rozkocha ją w sobie już niedługo zgrywając grzecznego , ułożonego chłopca.A tak naprawdę "zepsuje ją".Ciesze się , że będziemy sie przyjaźnic - jak narazie tak pozostanie.Obiecałem sobie , że jeśli będzie trzeba zawalcze o nią.Nigdy nie poznałem tak świetnej dziewczyny , która nie traktuje nas jak jakieś wielkie gwiazdeczki tylko równych sobie kumpli.To bardzo cenie.

---------
Wreszcie napisałam.Przepraszam , że musieliście tyle czekać.Uczyłam sie a przynajmniej próbowałam.Niestety nic to nie dało ;x Wiecie szkoła..
No , ale w końcu znalazłam czas i napisałam ten nieszczęsny drugi rozdział.Mam nadzieję , że nie zawaliłam , nie? Prosze komentujcie to mnie bardzo motywuje do szybszego pisania :))
Do następnego! xx
CZYTAM = KOMENTUJE
+ zmieniłam czcionkę , będzie wygodniej  wam czytać :)

16 komentarzy:

  1. Nie wiesz jak bardzo mnie ucieszyłaś tym rozdziałem.Niesamowity jest <3
    Podobały mi się te sceny z Niallem.
    Czekam na następny :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że nie zawaliłaś ! Wyszedł Ci świetny !!! :D
    Rozumie szkoła- sama też mam obowiązki, ale nie martw się nie mam zamiaru zrezygnować z tego opowiadani, więc będę czekać ile trzeba. :)
    Co do tego rozdziału, to bardzo mi się podoba :D Niall- ach ten słodziak, super Ci wyszła część "Oczami Nialla" :D zresztą tak jak cały rozdział. Jestem ciekawa dalszego rozwoju wypadków :D pozdrawiam i do następnego xx :D

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE GADAJ GUPOT NIE ZAWALIŁAŚ WYSZEDŁ CI SUPER ROZDZIAŁ. MASZ WYOBRAŹNIE DZIEWCZYNO. Z NICIERPLIWOŚĆIĄ CZEKAM NA NASTĘPNY-MAJA

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jest po prostu, no jest superowy.
    I ten Niall...:D
    A zachowanie Zayn'a było dla mnie naprawdę bardzo dziwne, ale mimo wszystko i tak kocham ten rozdział.:D
    Pozdrowionka...:D

    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne czekam na nexxtt : ****

    OdpowiedzUsuń
  6. super!:3 czekam na nexta♥

    __________________________________________
    http://life-forever-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Podoba mi się bardzo. Nie mam się do czego przyczepić bo jest idealnie jak dla mnie. :D pozdrawiam i obserwuję mam nadzieje że będziesz do mnie wpadała. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. A zapomniałam zajebisty nick. :3
    all-for-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co tu można jeszcze napisać. Opowiadanie, chociaż dopiero się zaczęło, jest bardzo ciekawe i będę zaglądała tutaj częściej.
    http://it-was-meant-to-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny czekam na nexta ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym rozdziale Niall jest taki słodki ♥
    Ciekawe co z tego wyniknie.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny! Ja wolę Nialla! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I was wondering if you ever considered changing the page layout of your blog?

    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the
    way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having 1 or two pictures.
    Maybe you could space it out better?

    Feel free to visit my web blog: best online games

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no. Coś czuję, że Niall się zakochała ;> Ale widać, że Zayn także zainteresował się nową koleżanką...Ciekawe, którego wybierze Clara. Uroczego blondyna czy raczej niegrzecznego mulata?
    Uważam, że jedynym sposobem na zapomnienie o Nicku jest nowa miłość. Mam nadzieję, że główna bohaterka znajdzie ją wkrótce ; )

    OdpowiedzUsuń