wtorek, 20 listopada 2012

~PROLOG~

Dziś wreszcie ten długo wyczekiwany dzień - początek wakacji. Długo wyczekiwane 2 miesiące wolnego. Słońce, ciepły wiatr, siedzenie na dworze do 22, przy czym nie uciekanie do domu bo zimno. Nie mogłam się tego doczekać.W końcu moje pierwsze wakacje w Bradford. Większość lasek twierdzi, że mi zazdrości bo mieszkam w mieście razem z Zaynem Malikiem i do tego moi przyjaciele mają z nim bardzo dobry kontakt. W sumie też się cieszę. Gdy uda mi się poznać 1D, będę traktować ich jak normalnych kumpli.W końcu nie jestem ich wielką fanką. Oni też zasługują na normalne, prywatne zycie.
Nie raz ostatnimi czasy dostawałam pogróżki od fanek , żebym nie zakochiwała sie w którymś z chłopców, bo oni są tylko i wyłącznie ich..okk.Jak na razie nie zamierzam.Nie znam ich , a już leca na mnie hejty pozdrawiam.
[...] Wczoraj lekko zawiodłam się na sobie , podczas rozdawania świadectw.Dostałam moje pierwsze świadectwo bez czerwonego paska.Tak wiem , może to wydawać się śmieszne , że się tak tym przejęłam , ale zawsze byłam wzorową uczennicą.Może gdyby nie ta przeprowadzka tutaj było by jak dawniej? Pewnie tak , ale czasu nie cofnę.Nawet odpowiada mi takie życie.Mimo , że mam zamulona klase w szkole, mam wspaniałych przyjaciół.Nie szkodzi , że to pewnie przez nich się nie przykładałam przez ten rok.Razem wagarowaliśmy i imprezowaliśmy. Zżyliśmy sie ze sobą. Moi rodzice dobrze o tym wiedzą.Z początku nie byli zadowoleni..no wiadomo , ale zdązyli sie przyzwyczaić , jaka teraz jestem.Oczywiście staram się im pomagac gdy tylko mogę bo wiem jak dużo dla mnie robią.Wkurzają mnie swoim gadaniem , że powinnam sobie kogoś znaleźć.Po co się wtrącają te sprawy? Nic na siłe..Po ostatnim moim związku nie poznałam jeszcze kogos odpowiedniego.
Gdy mieszkałam w Londynie byłam w związku 2 lata.Jednak po moim wyjeździe do Bradford , kontakt z moim teraz byłym urwał się.Uznaliśmy , że nie ma sensu tego ciągnąć od tamtego czasu jestem sama.Bardzo ciężko to przeżyłam te 2 lata z Nickiem (bo tak się nazywał) były czymś wspaniałym.Z początku nie mogłam się z tym pogodzić , myślałam , że to tylko sen.Potem poznałam Nancy , Toma i Matta to oni pomagali mi o nim zapomniec.Ja jednak nie umiałam i do dziś jesteśmy w dobrych stosunkach , ale nie myślimy o wróceniu do siebie.

-----
Wreszcie go napisałam. Wiem zjebałam , bo nie umiem pisac prologów ;x wyszedł taki meeeega krótki.Obiecuje , że rozdziały będą oczywiście dłuższe :)
Jesli będziecie czytać proszę głosujcie w ankiecie i dodawajcie się do obserwatorów.Licze tez na komentarze z waszymi opiniami :)
Czytam = komentuje okej ? ;)
Do następnego ! xx

17 komentarzy:

  1. Na pewno będę czytać :)
    I czekam na następny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha a więc:
    *zapowiada się ciekawie i czekam kurde aż napiszesz kolejny rozdział.Nie wiem czemu ale imię NICK od razu skojarzyło mi się z Nickiem Jonasem LOL
    w szkole opowiesz mi więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie zjebałaś, wyszło dobrze :) Ja czekam na pierwszy rozdział i tak, będę czytać :)
    + http://normalnaa.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet fajny. Oczywiście jeszcze nic się nie dzieje, więc czekam na pierwszy rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przezcytaniu prologu już wiem co będę robić przez najbliższy czas- czytać Twoje opowiadanie. Z ciekawości nie moge wytrzymać kiedy 1 rozdział. Daj znać u mnie jak będzie ok?;) xo
    tis-love-is-only-getting-stronger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będę czytać i komentować. Prolog jest zajebisty a ja czekam na pierwszy rozdział ;-*-Maja

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy dodasz następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sobotę na 100 % się pojawi.Bo byłam teraz chora i nie miałam sił go pisać ;x A może nawet jutro ;)

      Usuń
  8. Zaciekawiłaś mnie, więc na pewno będę czytać twoje opowiadanie.:D
    Dziękuje też za odwiedziny u mnie na blogu, mam nadzieje, że jeszcze kiedyś wpadniesz, a tym czasem czekam na rozdział.

    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiło mnie to opowiadanie ;)) Będę czytać ;) Dołączam do obserwatorów ;*

    Zapraszam : http://ja-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapowiada sie badzo bardzo fajnie czekam na nastepne rozdziały! napewno bd czytać! :D

      Usuń
  10. zapomniałam skomentować :33
    zapowiada się mega ciekawie i dobrze wiesz, że ciągle czekam na nexta, nexta, nexta... *o* <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomicie sie zaczna , zaluje ze nie znalazlam tego bloga wczesniej ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę czytać;) Zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero teraz to czytam, ale bardzo fajny! ;) Faktycznie meeeega króciutki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prolog powinien być krótki. Jest bardzo dobry ; )
    Dzisiaj już pewnie nie przeczytam dalej, bo jest późno, ale zainteresowałaś mnie, więc na pewno jeszcze tu zajrze ; )
    @OhhhMyNiall

    OdpowiedzUsuń